הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אם תיקחו את העניינים לידיים יש לכם היום הזדמנות של ממש לקשר רומנטי חוויתי ומעניין. היכרות חדשה טומנת בחובה גרעין של פריחה זוגית. עליכם להתנהל בסבלנות ומתוך כבוד הדדי. אל תתעקשו לשלוט ולקבוע כל צעד ושעל. חדשות טובות צפויות גם בתחום החברתי. יהיה עליכם להפוך לאובייקטיבים לחלוטין, וזאת גם אם מדובר ביריביכם. המזל הטוב ממתין לכם כאן ועכשיו, בעיקר אם תתחברו עם ילידי מזלות יסוד האדמה שהם גדי, בתולה ושור.


יום שמתחיל ברגל שמאל אבל מתפתח והופך להיות יום מצוין. אירוע שולי חברתי גורם לכם למצב רוח שפוף, אולם יכולת ההישרדות שלכם עוזרת לכם להתגבר על העניין תוך כמה שעות. פגישה בשעות הצהריים מתפתחת לכיוון בלתי צפוי ופותחת בפניכם אפשרויות רבות. קחו יוזמה. אתם בדרך הנכונה. שימו לב למשפט הבא: אתם מתנסים בשמחה ובצער, אך שני אלה הם בני חלוף. אם תזדהו איתם, תהפכו עבדים לגופכם.

היום אתם מרגישים במיטבכם. מתאים לכם לצאת לבילויים. מי שפנוי לקשר, יכול למצוא היום אהבה חדשה. למי שנמצא בקשר קבוע, צפוי יום של רומנטיקה. גם האינטימיות מספקת במיוחד. אל תבזבזו את היום המיוחד זה. הישארו ערים מאוחר בלילה ונסו למצות כל 'טיפת דבש'. שימו לב למשפט הבא: הסתירות והניגודים שאתם מבחינים בהם אצל אחרים, הם השתקפות של בבואתכם החיצונית.



אתם מצליחים להגשים מהלך שחלמתם עליו במשך שנים, אך ייתכן כי אחרי שהמטרה מושגת מתברר לכם עד כמה כל זה לא היה שווה את המאמץ. אין לכם אפילו את המותרות להתענג יותר מידי על הניצחון. מישהו שבשמו מופיע האות שין מנסה לגרום לכם להיות תלויים בו יותר ויותר ואינו בוחל בשום אמצעי. זו תקופה בה אהוביכם ישפיעו לטובה על מצב הרוח שלכם. גם אם אתם בראש אחר, אל תהססו להתייעץ איתם.


יום מצוין וחגיגי בו אתם עסוקים באלף ואחת פעילויות ומרגישים שהשמיים הם באמת הגבול. הכול אפשרי. הדברים מתפתחים בקצב מהיר ודלתות שקודם לכן היו סגורות בפניכם- נפתחות. לעיתים יש צורך בטיפת מזל כדי לקדם עניינים שלא זזים למרות כל המאמצים. וזה בדיוק מה שקורה לכם היום. צפוי יום ממוזל להרפתקנים שביניכם. אתם עשויים להיסחף אל תוך קטע רומנטי שנולד כתוצאה מצירוף מקרים.

יום חגיגי שמתאים לטיולים רומנטיים. סוף סוף הצלחתם לבצע תוכנית שחלמתם עליה זמן רב. היום תגלו רבדים חדשים אצל בן/ת הזוג בנסיבות שונות מהרגיל. צפויה נסיעה שבמהלכה תבקרו במקום חדש בו לא הייתם קודם לכן. לפנויים זה יום שמומלץ לבילוי חברתי. יש מי שרומז כי אתם מפרים הסכמים שיש לכם איתו. קחו לתשומת ליבכם כי תתקשו לשנות את דעתו.


יום טוב וחגיגי בו אתם מוזמנים להשתתף באירוע מאתגר בו אתם פוגשים אנשים מעניינים בעלי מכנה משותף. מבחינת התכנים אתם מרגישים שהגעתם הביתה. על מנת להיטיב ולהשתלב בחברה המתאימה לכם אתם צריכים לבטא את היכולות הווירטואוזיות שלכם בתחום יצירתי. קטן עליכם! הדימוי העצמי שלכם ממריא הודות למחמאות שמומטרות עליכם. ייתכן כי הדברים נובעים משינוי שחוללתם בהופעתכם.

אם צץ מכשול חברתי, יהיה עליכם לדון בעניין ולהגיע לפשרה שתתקבל על דעת כולם. מערכת יחסים חמה ותומכת מסיעת לכם להחליט בנושא חשוב שמגיע לנקודת הכרעה. יש צורך להפריד ולהבחין בין עיקר לטפל ואם קשה לכם לעשות זאת לבד, מוטב להתייעץ עם אדם מנוסה. אווירה חשדנית תרחף על תחילתה של פגישה שמהר מאוד תשנה את פניה לטובה. אל תטייחו את אשר דורש ליבון.


מתחת ל'פוזה' הקשה שאתם מנסים להפגין כלפי חוץ יש המון רגשות של חום ואהבה. היום אתם זקוקים מאוד למילה טובה וללטיפה. התחילו בכך שתפגינו גישה חיובית כלפי חוץ – תתפלאו לראות את התגובה. למרות הקשיים והציניות שמלווים אתכם בדרך כלל, מתגברת גם התקווה. אם ברצונכם לנצל את האנרגיה הממוזלת שזורמת אליכם, כדאי שתתחילו להשקיע בערוצים רוחניים ורגשיים.


אדם קרוב מכעיס ומאכזב אתכם. נמאס לכם להתנצל ולנסות לפצות על תחושות רעות שיש לאחרים בגלל מבנה אישיותם ולא בגלל מעשה כזה או אחר שאתם עושים. שמרו על שתיקה ושלווה פנימית. זה בכלל לא קשור אליכם. טיפ: להתאפק. את התסכולים יש להוציא בפעילות ספורטיבית. אנרגיה רומנטית מבשרת על חיזורים ומעודדת השקעה במראה ובהופעה. אל תחסכו כשמדובר בתמרוקים ובמלתחה.

מצב הרקיע מכניס אתכם לאמביציה. ה'רף' שאתם מציבים לעצמכם גבוה מאוד. שוב ושוב אתם מעמידים את עצמכם במבחנים שלא לצורך. לשם מה? אם רע לכם- פשוט קומו ותלכו הלאה. בלי להסתבך יותר מידי בשיקולים כדאיות. אין לכם יותר מידי מה להפסיד. גלו הערכה למי שתומך בכם ואל תתייחסו למה שקורה מסביב כמובן מאליו. הצעה מפתה נופלת עליכם בעיתוי מופלא. גם אם הדברים נראים חסרי היגון כדאי לכם לתת להם צ'אנס.


היבט מרתק ברקיע רומז כי הדעות שלכם קיצוניות מאוד ונדמה שלא רבים מסכימים איתכם. למה אתם מצפים? במהלך היום המתוח הזה, יש סיכוי לוויכוחים ועימותים בנושאים אישיים. הציפיות שלכם לא מעשיות ולמען האמת גם לא הגיוניות. נראה כי אתם מפריזים ונוטים לקיצוניות. יש מי שממש מסרב להקשיב לתירוצים. מישהו באצטלה של מומחה ינסה 'למכור' לכם דבר מה שאינכם זקוקים לו. סרבו בנימוס אך אל תריבו איתו.

מאמרים קשורים

Back to top button