הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום חביב ביותר. תגיע אליכם הזמנה מעניינת שלא תוכלו ולא תרצו לסרב לה. בילוי עם אנשים שמזמן לא פגשתם יגרום לכם להנאה רבה ועניין מחודש. ייתכן שתקבלו הצעה עסקית מפתה. אל תמהרו להסכים. חשוב לבדוק על הסף ובצורה יסודית כל הצעה שדורשת השקעה כספית. ייקח קצת עד שתדעו מה באמת כדאי לעשות. אווירה הרמונית מאפשרת שיחה טובה עם מי שנחשב למתחרה בכם. נראה כי מטרה משותפת סייעה לאחד ביניכם.


הרומנטיקה חוגגת. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה, עובר יום סוער ומלא התפרצות יצרים. לפנויים יש צ'אנס רציני להתאהב היום. רמת האדרנלין גבוהה וכל דבר גורם לכם לריגוש. תרשו לעצמכם להיסחף! תיהנו מהעניין ותחגגו. קשרים חדשים שיתהוו היום יכולים להמשיך וזאת בתנאי שתנהלו את העניינים בתשומת לב. אל תגלו את רגשותיכם מהר מידי!

צפויים היום שיבושים בתוכניות. אל תיקחו את הדברים בכבדות. גלו ערנות להזדמנויות חדשות שיפתיעו אתכם. שיחת טלפון שתתקבל לאחר ציפייה ארוכה תגרום לכם לחשוב על נסיעה לביקור קצר. תכנון נכון וקפדני יאפשר את מה שנראה כרגע בלתי אפשרי. התרחשות שהתכוונתם להצפין כסודית, עלולה לצאת משליטתכם. השתדלו להימנע מפטפוט מיותר. אתם מזהים מכנה משותף בין מכר חדש לבין מישהו שאתכם מכירים. אם זה מה שקורה, נסו לשדך ביניהם.



התחברו לשפע. המון דרכים חדשות נפתחות לפניכם. זה יום מתאים לנסות דברים חדשים, בכל תחום, אך בזהירות. מישהו כוחני מנסה להשפיע עליכם להיכנס להתחייבות לטווח ארוך. כדאי שתבררו האם אתם מוכנים לצעד דרסטי. כדאי לבדוק את המצב הנוכחי לעומקו לפני שמתכננים תוכניות אחרות. מישהו שבשמו מופיעה האות ג' מפתיע עם הזמנה לאירוע חברתי חשוב.


יום טוב עובר עליכם וזה משום שהצלחתם להשתחרר מדאגות היום יום ולהתחבר לשלווה הפנימית. יציאה לבילוי עם חברים תפתיע ברמת החוויה. הקטע הזה יהיה מענג כל כך שתנסו לשחזר את החוויה פעם נוספת. מספר אנשים חדשים שהתחברתם איתם לאחרונה מתגלים כנאמנים ואכפתיים יותר מהצפוי. אדם שלא ממש התלהבתם ממנו, מתברר כיותר מוצלח מכפי ששיערתם. ייתכן שכדאי לכם לשנות את עמדתכם.

יום מעניין מלא תנועה, המשלב בתוכו נסיעות ומפגשים עם חברים. אתם מרגישים נהדר ומן הסתם מתחזקת הזוגיות. אתם מגלים יכולות נתינה חדשות. זרימה של אנרגיה חיובית עוזרת לממש חלומות שבעבר רק יכולתם לחלום עליהם. לפנויים זה יום מתאים במיוחד לפעילות חברתית. אדם אשר בשמו מופיעה האות א' יזמין אתכם לאירוע בו כדאי לכם מאוד להשתתף.


אתם משתמשים בתבונה בקשרים החדשים שנוצרים בימים אלה ממש. זה רק מוכיח שאתם יכולים להגיע רחוק כשאתם מתעלים מעל הרגישות המופגנת שלם ופועלים על פי ההיגיון הצרוף. אל תאבדו את המומנטום והמשיכו כך עד שתרגישו מסופקים. בנוגע לקטעים שבינו לבינה, ההחלטה כולה שלכם אם להמשיך בקשר חדש שהתחיל לאחרונה או לעבור הלאה.

למי שלא מעורב במערכת יחסים קבועה, יש סיכוי להתחיל בקשר רומנטי חדש. אתם מרגישים טוב עם עצמכם וזה הזמן לפתוח דף חדש. יתכן שיהיו סביבכם אנשים שינסו להשפיע עליכם. נסו להתמקד בהחלטה שלכם ואל תצפו שמישהו מבחוץ יפתור לכם את הבעיות. עכשיו כדאי לרכז מאמצים בתחום הקריירה. אם תתבוננו אל האופק תבחינו באור גדול, אל תהיו שבויים בכבלי השגרה והחולין.


נראה לכם שמצאתם את אהבתכם הגדולה אבל לא חסרות בעיות. גלו זהירות וטאקט עד שהעניינים יתבהרו. לפנויים כדאי לרסן את ההתלהבות ולנהוג באיפוק גם אם נדמה לכם ש"זהו זה". קופידון מהתל בכם ואתם בעצם מאוהבים באהבה יותר מאשר באובייקט. עד שלא תהיו בטוחים שאתם מוכנים להתחייבות של ממש, אל תעשו צעד מחייב. הרקיע קורא לכם להעניק בנדיבות מבלי לצפות לתמורה כלשהי.


הרקיע מרעיף אנרגיה נפלאה על כוכב סטורן השולט בכם. אתם יודעים להעריך איכות. יש מי שסומך עליכם בעניין זה. קחו אחריות ואל תנסו להפיל אשמה על אחרים ולזקוף ניצחונות לזכותכם. אתם ניצבים על סף פריצת דרך מקצועית. אל תוותרו למרות הקשיים. התמקדו בצדדים החיוביים והזכירו לעצמכם שאתם פשוט שווים ויש לכם המון מה להציע בתחום הרלוונטי.

בהשפעת אנרגיות המגיעות אליכם מיסוד האש יש לכם צורך עז להעז ולפרוץ לעולמות חדשים. זהו יום ממוזל בו יש לכם סיכוי גבוה להצליח. התעלמו מהחסרונות וחישבו רק על היתרונות. גישה חיובית- הכרחית. אל תחכו לאף אחד ואל תתנו לאף אחד לעצור אתכם. תממשו את מה שאתם רוצים שיקרה משום שיש לכם את הכוח והיכולות הנדרשות ובגדול!


כוכב נפטון שליטכם מקיים היום היבטים מאתגרים עם כיפת השמיים. מצב הרוח סובל מנפילה משמעותית. החרדות והחששות שלכם לא קשורים לאירועים חיצוניים. אתם מודעים לעניין אך בכל זאת נסחפים למלכודת. כדאי לבצע הפרדה ואפילו לרשום לעצמכם מה באמת מפריע לכם. זאת כדי שתוכלו לתפקד. אדם קרוב מפציר בכם לנהוג על פי הראש שלו, לא על פי שלכם. בסופו של יום יתברר כי צדק.

מאמרים קשורים

Back to top button