הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מארס לבין הכוכבים נפטון ופלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. יום נחמד וחיובי. בשורה טובה שתתקבל בטלפון תיתן את הטון, לפחות בחלקו הראשון של היום. אתם מצליחים להגיע להישגים טובים בעבודה. פגישה עם חברים וותיקים עולה על הפרק וגורמת לכם התלהבות. אתם חשים צורך לחזור לפעילות ספורטיבית. זה הזמן להירשם למכון כושר ולמתוח את העצמות. שימו לב למשפט הבא: עצמיותכם האמיתית וישותכם השמימית, אינן מכירות בהבלי העולם הזה.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. אתם מתקשים למצוא דרך להספיק הכול ומוצאים את עצמכם בין הפטיש לסדן, בין העבודה לבית, בין החברתי והזוגיות. קשה לכם להחליט מה דחוף יותר. כך מתפתח לו יום של 'כיבוי שרפות' בו אתם מטפלם במצבים המתעוררים תוך כדי התרחשות. יתכנו בעיות הקשורות לתחבורה ותעבורה. קחו בחשבון שתאחרו לפגישה אחת או שתיים לפחות. אל תחפזו לנפנף אדם שאינכם מחבבים. נראה כי דווקא הוא עשוי לעזור לכם להיחלץ מתסבוכת שנקלעתם אל תוכה.

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים יופיטר ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. אתם עסוקים במחשבות ובדיבורים בלי סוף. הנושא: כיצד לשפר את המצב בתחום החברתי. מלבד קיטורים, היה נחמד ויעיל יותר אילו הייתם מחליטים לנקוט יוזמה ולעשות משהו בנידון. הנושא החברתי מעסיק אתכם כל כך שכמעט ולא נותר לכם זמן בשביל המשפחה. אתם מתאכזבים ממישהו שבשמו מופיעה האות עין. יש מי שפותח בפניכם צוהר אל תחום מרתק. עם קצת יוזמה ותושייה תוכלו להוביל את הדברים אל נתיב כלכלי.



גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין הירח שליטכם לבין הכוכבים ונוס ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. במקום ביקורת נסו לגלות הבנה כלפי בני הזוג. מישהו רומז כי רוב הזמן אתם עסוקים ברישום דמיוני של תכונות שליליות. הוא טוען כי זה גורם לכם ולאחרים להרגיש רע. התמקדו בחצי הכוס המלאה. התוקפנות החבויה בכם והכעס הפנימי, לעיתים יוצאים מכלל שליטה וגורמים לכם להרגיש בטחון מופרז ולזלזל באחרים. יש מי שמחמיא לכם מבלי שהתכוון. מה שבעיניו נראה מרגיז ובעייתי, נראה בעיניכם כטוב ונפלא.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין השמש שליטתכם לבין הכוכבים נפטון ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. אתם נפתחים לכיוונים חדשים ורעיונות מקוריים מציפים אתכם בכמויות. אף פעם לא חשבתם שיש בכם מעיין כזה של יצירתיות. נצלו את המצב לפעולה בכל השטחים ובמיוחד בתחום הזוגי והחברתי. למי שמכיר אתכם כטיפוסים מרובעים למדי- צפויה הפתעה נעימה למדי. מישהו ממתין לקשר שהבטחתם ליצור עימו. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, גם אם צריך להמציא תירוץ.

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים יופיטר ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. אחרי תקופה ארוכה של בדידות, אותה באמת הצלחתם להסוות בצורה מוצלחת, אתם מרשים לעצמכם לדבר בגילוי לב ולשתף מישהו קרוב אליכם במה שעבר עליכם. למרות החששות מפני ניצול גילוי הלב הנדיר, אתם מרגישים שזה הדבר הנכון לעשות. התגובה הצפויה היא חיובית ותפתיע אתכם בעוצמתה הרגשית. יש להתפכח מאשליות שווא, כמו גם להמציא דבר מה מקורי.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. יש קצת בעיות בעבודה וזאת מכיוון שתמיד נדמה לכם שאתם יודעים, כמעט הכול, יותר טוב מהבוס. יש מי שממש לא אוהב את הגישה הזאת ואם לא תיזהרו עלולים לשים לכם רגל. אל תהיו מופתעים אם אכן מצבים כאלה יעלו. לפעמים אתם מתנהגים בילדותיות ובנאיביות שאינה מתאימה לכם. פעלו על פי ההיגיון ולא על פי האינטואיציה.

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם פלוטו לבין הירח והשמש, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. אתם תקועים כל היום בפגישות ונראה שהיום הזה פשוט לא רוצה להיגמר. מפגש מעניין אם מישהו שבשמו מופיעה האות ע', יכול להוות נקודת מפנה חשובה בקריירה שלכם. זאת במידה ותשכילו לנהוג בצורה מתוחכמת שמכבדת אתכם כאנשי מקצוע. הקשיבו לעצותיו של אדם חכם ורוחני. לקראת הערב האווירה נעשית נינוחה הרבה יותר. אתם זוכים בעידוד מאדם שנהג להתנכר לכם. נראה כי גורם שלישי עזר לו לשנות את דעתו עליכם.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם יופיטר לבין פלוטו וונוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. אתם מנסים לחולל שינויים במערכות יחסים קיימות ואם חשבתם שהעניין הזה יעבור מעצמו ובשקט, אתם נוכחים לדעת שזה ממש לא כך. אנשים קרובים אליכם לא רגילים בגילויי האסרטיביות שאתם מפגינים. לא להתייאש. זה ייקח להם זמן אבל בסופו של התהליך, כולם יהיו יותר מאושרים. ההשקעה כדאית. תתמידו! הרקיע קורא לכם לכוון את מחשבותיכם אל מדינות שמעבר לים.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם סטורן לבין אוראנוס ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. כדאי לברר בצורה הכי ישירה בעולם את הבעיה שמציקה לכם לגבי אחד מבני המשפחה. גם אם תקלעו לעימות קצר- לפחות תדעו איפה אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה נבונה ולא להשאיר את זה ל'רגע מתאים' שלא מגיע כבר הרבה זמן. אתם מנסים ללכת לקראת בן/ת הזוג אבל עדיין קשה לכם מאוד להקשיב. הרקיע קורא לכם לעסוק בתחומים הקשורים לנפש האדם.

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם אוראנוס לבין הכוכבים סטורן ויופיטר, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 6. תופעה קוסמית מבשרת על עיתוי נפלא לפתוח את הלב לדברים חדשים. אתם עוברים שינוי משמעותי מבחינת תחושת הערך העצמי. התלהבות ושמחת חיים מציפות אתכם ובגדול. התחברו לרגשות הפנימיים הנפלאים הללו ותנו לעצמכם ליהנות. העתיד אכן נראה מצוין והוא כבר כאן. חשיבה חיובית תסייע לכם לעבור את המכשולים בדרך אל המטרה. מיזם מסורבל מתחיל לראות אור בקצה המנהרה. גלו אופטימיות, אל תרימו ידיים כה קרוב אל קו הסיום.


גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם נפטון לבין הכוכבים ונוס ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. הרקיע יוצר היום היבט נפלא ורומנטי עם כוכב נפטון שליטכם. חדשות טובות מגיעות אליכם ממרחקים. בן משפחה זקוק לייעוץ ולתשומת לב בעניין הקשור לעבודה. אל תזניחו את העניין למרות שאין סיבה לדאגה ממשית ואל תכניסו את עצמכם ל'סרטים' מיותרים. טיפוסים שתלטניים מנצלים את הנסיבות לטובתם. שמרו על זהירות. אל תהססו לקבל החלטות חריגות, אך בתנאי שהן משרתות את האינטרסים האישיים שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button