הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם קצת מסתבכים עם עצמכם היום. מצד אחד יש לכם הרגשה של חולשה ותלישות. מצד שני אתם מודעים לעובדה שמתרחשות סביבכם מניפולציות ושעליכם לפעול עכשיו וביתר תקיפות. כיוון שאין לכם יותר מידי רעיונות מה לעשות, המצב די מייאש ואתם עלולים לנקוט בצעדים שתצטערו עליהם מאוחר יותר. קחו זמן להתארגנות! גם אם הפכתם לרוחניים, הרי שיהיה עליכם לבסס לעצמכם קרקע יציבה כדי להיאחז בה.


יופי של יום. אתם מרגישים בשיא היכולת וזה גורם לכם לתקשר עם כל מי שנמצאים בסביבה בקלילות ובאלגנטיות ולקבל מהם כל מה שבא לכם. כשאתם מפעילים את הקסם האישי שלכם קשה לעמוד בפניכם. כדאי רק לקחת בחשבון שהצטברות של 'מניפולציות' קטנות מסוג כזה, עלולה לגרום להצטברות של טינה אצל האחר. קחו עובדה זאת בחשבון. זכרו כי נפשכם אינה ניצן יותר, עכשיו היא נפתחת ומקרינה את האור השמימי שספגה.

היום תקיימו שיחה חשובה במיוחד הנוגעת לעניינים רגשיים עם מישהו קרוב אליכם במיוחד. יש לקבל החלטות הכרוכות בשינויים משמעותיים. אתם מתקשים להחליט. קחו את הזמן למחשבה ובינתיים אספו נתונים. המידע יסייע לכם להגיע להחלטה מוכנים יותר. אם אתם מנסים לשכנע את הסובבים אתכם להצטרף לרעיון שהגיתם, קחו בחשבון כי כל ההתחלות קשות.



עלולים להתפתח עימותים עם שכנים או בני משפחה. בדרך כלל אתם סבלנים יותר ואילו היום נוחת עליכם מצב רוח תוקפני. לקראת הצהריים תשתנה האווירה וכדאי שתבדקו מה הייתה התרומה שלכם בעניין ותסיקו מסקנות. בערב צפוי לפנויים מפגש עם אנשים חדשים ומעניינים. תעברו חוויה שתגרום לכם להרגיש אנרגיה חדשה ורעננות זורמת. יותר מכל אתם זקוקים לחום ואהבה. אל תבלבלו בין הרפתקה לבין קשר שעשוי להעניק לכם ביטחון ויציבות.


יום טוב שבמהלכו מתקבלות חדשות טובות הקשורות באדם יקר לליבכם. למרות שאתם נהנים מפריחה בזוגיות, עדיין יש מספיק עבודה: עליכם להתגבר על משקעי העבר המפריעים לכם ליצור אינטימיות אמיתית ועמוקה. אם אתם פנויים ומחפשים אהבה- היום תהיה לכם הזדמנות מתאימה. שמרו על אופציות פתוחות וצפו להפתעות נעימות. זה גם הזמן למשוך אליכם את אור הזרקורים. התעלמו ממי שטוען שאתם גונבים לו את ההצגה.

מתעוררת סיטואציה לא פשוטה בזוגיות ועליכם לקבל החלטות. נסו לדחות את התשובות וקחו את הזמן הדרוש לכם לשיקול דעת. מידע חדש שיגיע אליכם בקרוב יסייע לכם להגיע לפתרון. אתם נמצאים במצב טוב ופתוחים לשפע. הכיוון הוא נכון ונראה שהשינויים הצפויים הם לטובה, למרות שכרגע זה לא נראה כך. אתם משנים את תכניותיכם הודות [או בגלל] להצעה שנראית טובה יותר מקודמותיה, רק כדאי שלא תעליבו איש.


אתם נדהמים מול השפע שמגיע אליכם מכמה כיוונים. המצב המשתפר מבחינה כלכלית מעלה את המורל. לכו עם הזרם ותגלו שאתם יכולים ליהנות מכל העולמות, בלי להתאמץ כל כך כפי שנהגתם בעבר. פגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י', מעלה על הפרק את הצורך העמוק בלימודים. משהו שחשבתם עליו, אבל לא העזתם להגשים. זה הזמן לעשות זאת. ההיגיון הוא רק אחד מן הכלים העומדים לרשותכם, אל תשכחו שקיים גם נתיב הלב.

יום רומנטי. שיפור היחסים עם אדם יקר מהווה נקודת מפנה. צפויה תחושה של תמיכה והשתייכות במסגרת המשפחה. מתעוררת תקווה לעתיד טוב יותר. אל תוותרו על האמונה. חשוב לעודד ולנסות לעצב ביחד, דרך חדשה להתנהלות. אווירת הפיוס משפיעה לטובה על כולם. המשיכו. אתם בכיוון הנכון. הכוחות הקוסמיים פותחים בפניכם שער רחב להתחדשות ולמהפכים, אל תיצמדו אל אשר התיישן והתבלה.


יום נפלא. באמת הגיע הזמן. אחרי ימים לא קלים, אתם מצליחים להתאושש ולצאת החוצה כמו חלזון אחרי הגשם. פתאום הטלפון לא מפסיק לצלצל ואתם מרגישים שכל העולם מחפש את קרבתכם. התפתחויות והצעות מעניינות שמגיעות אליכם משתפרות בהדרגה. בקצב הזה, תוכלו להתאושש מבחינה אישית ורגשית הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם. הרקיע קורא לכם לעשות עסקים בתחומים הקשורים בעונתיות ובחילופי עונות.


פתאום מתעוררת בכם תחושת משפחתיות עמוקה. היום אתם מסוגלים להרים טלפון למישהו שלא דיברתם איתו זמן מה ולהצהיר על אהבתכם. בעיה רגשית נוסטלגית עלולה לשבש תוכניות למפגש. למרות שהמצב בבנק, סביר, כדאי שתיקחו בחשבון את ההוצאות הבלתי צפויות שמגיעות תמיד בזמן הכי לא מתאים. נסו לרסן את הדחף והימנעו מבזבוזים. הרקיע מבשר על הגנה עליונה המשגיחה על צעדיכם ומסלקת מכשולים מדרככם.

כוכב אוראנוס משגר היום אנרגיה ממוזלת אל גזרת מזל דלי. מה שברור לכם הוא שכדי להגשים את עצמכם ולהגיע לביטוי אישי, עליכם ללמוד משהו חדש. מרבית שעות היום עוברות עליכם במחשבות בכיוון זה. הגיע הזמן לבדוק באופן מעשי ויסודי מהן האפשרויות ולא רק לדבר על זה שוב ושוב עם חברים. תחושת העייפות הפנימית תיעלם כלא הייתה. זאת הדרך הנכונה לפעול. מכשולים כספיים? שנו את סדר העדיפויות.


נוצרים ברקיע מאבקי כוחות בין כוכב נפטון השולט בכם לבין אנרגיות מתישות. הגישה הלוחמנית שלכם מיותרת. יש מי שמעיר לכם הערות עוקצניות, אולם אין ספק שאתם מתייחסים לעניין ברצינות תהומית. לפעמים מוותרים בקלות רבה מידי, אך במקרים אחרים ונכנסים ל'מלחמת עולם' של ממש. על אסרטיביות שמעתם? אתם חייבים ללמוד להתמודד בדרך אחרת, שאם לא הרי שתתישו את עצמכם לחלוטין.

מאמרים קשורים

Back to top button