הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מתיש בו יש לכם הרגשה שצריך להספיק המון ולשנות דברים. אין לכם סבלנות כלל ואתם לא מוכנים לדחות שום דבר. יום די מעצבן. ייתכן שאתם אוכלים יותר מידי וכועסים על עצמכם. הירידה באנרגיה והתנודות במצב הרוח גורמות לעייפות. התנחמו בעובדה שמחר זה יום חדש. בקרוב תוכלו לומר לעצמכם כי אתם מתקדמים באופן מסודר ושיטתי ומבססים בחייכם סדר חדש מתוך התוהו אשר שרר בהם קודם לכן.


ההרגשה האישית שלכם תשתפר פלאים כאשר תחליטו שאתם לוקחים את השליטה על החיים שלכם בידיים. אתם יכולים לאגור אנרגיות ולהפכם לכוח ריפוי עבור אחיכם בני האדם. צפוי יום של התלבטויות. נראה כי אתם מנסים לתמרן בין שני נתיבים שכל אחד מהם בא לענות על צורך אחר. הנתיב הרומנטי ממתין ליותר אקשן ופחות דיבורים. בעיקר כדאי לכם להתעלם מעצות של גורמים בעלי אינטרסים.

תחושת ההחמצה שעולה בכם היא תוצאה של חוסר החלטה. הדברים ישתפרו ברגע בו תחתכו לכאן או לשם. מומלץ לקחת יוזמה ולהפגין נוכחות בסביבה ובחברה. זה עדיף מאשר להיות במצב של פסיביות, פחד וחרדה. עם זאת, יש לפעול בטאקט, עדינות וסבלנות כדי להשיג את המטרות הרצויות. נצלו בספונטאניות את האנרגיות הנפלאות הזורמות אליכם.



שיחת טלפון מפתיעה מבלבלת אתכם וגורמת לכם לסערה נפשית. יש הרבה מתח באוויר ואתם לא בטוחים שאתם קוראים נכון את המפה. הכוונה גם לתחום החברתי וגם לחיים האישיים. צפויה התפתחות מסוימת בתחום הרומנטי. עליכם להתקדם בקצב איטי תוך כדי הקשבה מתמשכת לצד השני. שמרו על שלווה פנימית ובטחון עצמי. צפוי בילוי במקום רומנטי שופע חן ושכיות חמדה. זה הזמן ליהנות מן היש מבלי להתלונן על האין.


סיום שבוע רגוע עובר עליכם. אחרי כל ההתרוצצויות במהלך השבוע, זה בדיוק מה שנחוץ לכם. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה לכיוון שממילא לא ימשך זמן רב מידי. ברור לכם שאתם נמצאים על פרשת דרכים ובשלב זה חשוב לסדר את המחשבות ולתכנן מה עושים הלאה. הרומנטיקה פורחת למרות הכול וכנגד כל הסיכויים.

עליכם להפעיל מקסימום הקשבה וריכוז למה שאומרים לכם בני הזוג. מצב הרוח לא משהו ואולי אין לכם יותר מידי סבלנות, אבל עליכם לגלות ערנות. עלולה להתפתח מריבה שתצא מכלל שליטה. אל תאשימו את עצמכם. הסתכלו על שני הצדדים של המטבע. אל תבקרו ואל תפסלו שום דבר על הסף. אולי אתם פשוט זקוקים לפסק זמן.


הרומנטיקה מככבת היום אצל מי שנמצא בקשר חדש. גם אצל זוגות וותיקים ניתן לחוש את הפרגון והאהדה שניתנים בשפע וללא תנאים מוקדמים. תאמינו למה שאתם מרגישים ואל תגיבו בחשדנות למחוות שבני הזוג מעניקים לכם. זוהי שעת רצון ורצוי ליהנות ממנה עד תום. גישה הרמונית בתחום שבינו לבינה, תשיג עבורכם יותר מאשר התנהגות לחוצה או הצבת אולטימאטום.

מומלץ לצאת מהקטע ה- יחצני, לחשוב פחות על האחרים ויותר על עצמכם. ייתכן כי אתם חווים קנאה כלפי מישהו קרוב אליכם. זה מיותר לחלוטין ועלול לגרום לעימות מטופש. יש עליה במתח בתחום החברתי. הרצון שלכם לכוון את העניינים, לא עולה בקנה אחד עם רצונם של אחרים, גלו סבלנות. האמת שורה בלב ליבה של נשמתכם, אל תחששו לחדור אליה ולהתבונן בה.


אתם מוצאים את עצמכם בתוך תסבוכת בלי יכולת רבה מידי לתמרן. קשה לכם להסכים למצב זה שהרי אתם תמיד מצליחים להסתדר ולתמרן בין הפינות. עדיף להתנתק מכל מה שאינו ממש חיוני והכרחי ולהתמקד בבעיה אחת עד לפתרונה. כיוון שיש מתח גם בתחום הביתי, בין בני המשפחה, רצוי שתתנו לנושא זה דרגת חשיבות גבוהה. הכוחות הקוסמיים מוכנים לסייע לכם, אך אל תטילו עליהם את המלאכה כולה, כלומר- עזרו להם לעזור לכם.


יום רגוע. יש לכם הזדמנות לתפוס קצת שלווה. מסביב שקט מאוד ואתם נהנים מכל רגע של הפוגה. בגלל שאתם כל כך מותשים, המנוחה הבלתי צפויה היא בהחלט –מתנה. אתם מחפשים פינוקים ותשומת לב אבל נראה שהכתובת הנוכחית מאכזבת. אתם מתלבטים לגבי מישהו שהכרתם לאחרונה. קחו פסק זמן. מי שמגלה עניין אמיתי, יעשה את המאמץ. הרקיע רומז על מהפך מרנין באורחות חייכם.

הכוכבים שלכם טובים ומבשרים על יום טוב למדי. התברכתם בכישרונות רבים ויש מי שמעריך ורואה את היכולות שלכם עין בעין. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה, תסמכו על האינטואיציה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו לאנשים סביבכם שמעירים הערות ובעצם, מביעים את הפחדים האישיים שלהם.


זה יום טוב. עיקר הזמן שלכם מוקדש לתחום הרומנטי שחלים בו התפתחויות חיוביות מואצות. אתם זורמים ומתפקדים נהדר. יש מי שתופס טרמפ עליכם וינסה בכל דרך אפשרית לסחוט רגשית. כדאי שתלמדו מהר לומר לא. אנשים סביבכם רגילים לטוב הלב, הנדיבות והפזרנות שלכם. הגיע הזמן לשים גבולות. אתם זונחים את המסכות שליוו אתכם עד כה, ולכן גם עומדים להציג את פניכם האמיתיות. אנשים יאהבו את זה.

מאמרים קשורים

Back to top button