הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם נחת רוח אמיתית כתוצאה מצעד שנקטתם. הקשר הרומנטי מעניק תמיכה משמעותית ביום בו אתם זקוקים במיוחד להפגנה של תשומת לב וחיבה. הצורך באינטימיות ובאהבה בכמויות 'מסחריות' בא על סיפוקו. מי שלא נמצא בקשר עלול למצוא את עצמו מבודד. חפשו אוזן קשבת וידידותית. זה בסדר גם אם זה לא רומן של ממש. קחו בשתי ידיים את אשר העניקו לכם הרוחות, אינכם חייבים לחלוק בשללכם עם אלה שלא השקיעו.


יום קליל שמאופיין בתחושת חופש או לפחות ברצון לטייל ולבלות במקום לעבוד. קשה לכם להיות ממוקדים בהווה, כיוון שיש מספר החלטות שעומדות על הפרק. אתם מעדיפים להתלבט ולא לקבל החלטה חד משמעית שתדרוש מכם וויתורים נכבדים. נסיעה למקום מסתורי, ופגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י' עשויה לקדם אתכם. לעיתים יש להכות ביריב מבלי שיבחין בכם, אל תכריזו בקול על בואכם להכריע אותו.

צפויים שינויים בבית ואלה עלולים לגרור אתכם להוצאות לא צפויות ולא מתוכננות שיגררו אתכם למצבים לא נעימים. נושא הזוגיות מקבל ממדים יותר משמעתיים מאשר בעבר ויתכן שהיוזמה למיסוד הקשר יבוא מכם. חשוב לדבר בפתיחות ובגילוי לב בעניין זה, כדי לא לבנות ציפיות לא ריאליסטיות שיפגעו בצד השני. הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם.



גזרת מזל סרטן נרגעת במקצת לאחר מספר שעות בהן "השתוללו" בה אנרגיות תזזיות. צפוי יום מוצלח. אתם מעניקים מזמנכם לאחרים. אנשים מעריכים את הנתינה הרגישה והאינטליגנטית שרק 'סרטנים' כמוכם מסוגלים להעניק. אל תסחפו בעניין יותר מידי למרות התהילה החברתית וההתפעלות. השאירו זמן גם לעצמכם ובמיוחד בכול מה שקשור לעניינים בבית.


אתם עובדים קשה מאוד ומצפים לקבל מחמאות והערכה. הצורך שלכם להתמקד בקריירה ולהצדיק קידום מקצועי ואף העלאה במשכורת, תלוי בהרבה גורמים, כך שכדאי שתיקחו בחשבון שאתם עלולים להתאכזב, לפחות בשלב הקרוב הנראה לעין. כדאי לגלות עוצמה פנימית ולהתמיד. העיתוי הזה קשור לשינוי רוחני. הרקיע מדגיש את הצורך להתבוננות פנימית. אל תמהרו להתלהב מאדם שלא מוכן להתחייב. במקביל, כדאי להימנע משותפויות עם מי שכבר נכוויתם ממנו.

אל תהססו להביע את עצמכם, למרות שיש מי שנראה לו שאתם יוצאי דופן. ביחסים האישים צפויים שינויים, במיוחד לאור העובדה שאתם זוכים לפופולאריות גדולה ויש לכם שפע לבחור ממנו. עליכם להשקיע פחות באנשים מוכרים ולנסות להרחיב אופקים וליצור קשרים חדשים. זהו טיימינג נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.


עליכם לחקור קצת יותר לעומק מה גורם לבן משפחה לכעוס עליכם כול כך. בן/ת הזוג מסתיר את רגשותיו האמיתיים מכם. עליכם לבדוק מדוע אתם מעוררים כול כך הרבה אנטגוניזם בימים אלה. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצב הרוח שלכם כבד מהרגיל וייקח לפחות עוד יום אחד עד שהמצב ישתפר. הרקיע מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זהו עיתוי של אור ואהבה.

כוכב פלוטו השולט בכם "נלחץ" היום בין אנרגיות סותרות המגיעות אליו מן הרקיע. הנסיבות מלחיצות ואתם מרגישים צורך עז לעזוב הכול ולברוח. תסכולים צפים על פני השטח ולא ברור לכם איך אפשר לפתור את הבעיות המעיקות עליכם. ייתכן כי הגיע הזמן לשנות מקום מגורים. עם השינוי הראשון יגיעו שינויים נוספים. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לזוז.


עשיתם את זה. סוף סוף אמרתם למי שמציק לכם כבר הרבה זמן, את כל האמת בפנים. העולם לא נחרב והשמיים לא נפלו. התוצאה היחידה היא שההרגשה שלכם השתפרה לעין ערוך. להיום זה מספיק. שמרו על פרופיל נמוך. לא צריך להיסחף ולהגזים גם בכיוונים חיוביים. סגרתם 'חשבון'. עכשיו, תפסיקו לחשוב על זה ולכו הלאה. צאו לבלות. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות בעלות מוטיבים עסיסיים.


השתדלו להתמקד בתחום אחד והקדישו את מלוא תשומת הלב למקום הספציפי שתבחרו. למרות ניסיונות עקשניים לשפר את מצבכם, אתם מתחילים את היום ב'נפילה קטנה' אך מצליחים להתאושש ולהתאזן. אין לכם מה להיפגע מאנשים קרובים. כול אחד דואג לעצמו בנקודת זמן זאת. בילוי שתיקחו בו חלק, יעניק לכם הנאה רבה מן הצפוי. יש דברים שלא נמדדים באמות מידה רגילות.

כוכב אוראנוס השולט בכם מושפע היום מאנרגיה תזזית וסוערת המגיעה אליו מן הרקיע. הקשר המשמעותי הקיים בחייכם מלא סתירות. אתם צריכים לנסות חזק יותר לראות את המציאות ולא דרך פריזמה של אנשים אחרים. הבעיות שאתם חשים הן אמיתיות ולא יבואו על פתרונן בלי 'טיפול שורש' במהלכו תוציאו החוצה את כל מה שאתם אוגרים במשך תקופה ארוכה מאוד ומנסים להסתיר, ללא הצלחה יתרה, מן הסובבים אתכם.


תופעה קוסמית מבשרת על התחזקות יוזמות אישיות. אתם מפגינים הרבה אומץ ובטחון ובכך מצליחים להפריד בין הטפל והעיקר, בין אם מדובר בתחום הקריירה ובין אם מדובר ביחסים אישיים. ה"הילד הפנימי" ששואף להיות בכמה מקומות בבת אחת ולחיות כמה תסריטים בעת ובעונה אחת, נרגע במקצת. אם נדמה לכם כי איש לא השגיח בהשקעותיכם, הסירו דאגה מליבכם. כל מי שצריך לדעת, יודע. מומלץ לטפח תחושת השלמה וקבלה.

מאמרים קשורים

Back to top button