הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם מארס הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים ונוס ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 8. יום של חוסר מנוחה. נדמה לכם שהדברים שאתם מנסים להעביר לאחרים הם מובנים מאליהם, אבל זה לא מתקבל בצורה קלה אלא מעורר התנגדות. יש לכם הרגשה שמשהו מתפספס בגדול אבל קשה לשים על זה את האצבע. כיוון שהמקור לא מאותר יהיה לא קל לפתור או להתמודד עם הבעיה. חכו למחר. הבדידות אינה רעה בהכרח, כל עוד אתם מנצלים אותה לתכנון העתיד.


כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם ונוס הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. המחשבה שאתם יוצאים לבילוי בערב עושה לכם את היום. הכול נראה לכם טוב יותר ומצב הרוח אופטימי. המשמעות עולה על חשיבותו הממשית של האירוע. זה מוכיח עד כמה אתם תלויים באירועים חיצוניים. כדאי שתשקיעו מחשבה בעניין הזה. אין רע בריגושים חיצוניים אך מי שבאמת מרגיש טוב עם עצמו יכול לחוות אושר גם לבד או בבית. אנשים רמי מעלה יכירו בכישוריכם, זאת גם אם בעבר הם פקפקו בהם.

כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם מרקורי הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים יופיטר וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. דפוסי המחשבה והגישה שלכם עוברים שינוי ולמרות שהעניין מגיע ביוזמתכם ולשביעות רצונכם, נראה שלא קל לכם. אל תצטערו יותר מידי ואל תלחצו. כל שינוי מערער את השגרה והתגובה שלכם טבעית ביותר. התהליך כבר התחיל מזמן ורק עכשיו אתם מפנימים את העובדות. צפויה אנרגיה קוסמית המבשרת על תקופה של אושר ופריחה. מישהו מנסה לסובב לאחור את גלגל האירועים. יש מצב שהוא מתחרט על יחס רע שגילה כלפיכם.



כיפת הרקיע זוהרת מעל הירח שליטכם הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של השמש וכוכב נפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 7. יום מצוין עם לא מעט חוויות שצפויות לכם. מפגש עם חברים במסעדה יוקרתית- הוא בגדר אפשרות סבירה. אתם מרגישים את התלות המוגזמת של בן/ת הזוג בכם, אבל העניין דווקא מחמיא לכם. מאוד בא לכם להפגין רגשות ואהבה אבל יש משהו פנימי שעוצר אתכם וגורם לכם לנהוג באיפוק. המסר היומי הוא- עשו את אשר חקוק בטבעכם ואל תחקו את מעשי האחרים.


כיפת הרקיע זוהרת מעל השמש שליטתכם הבוהקת בתוך שפעת האנרגיות של הירח וכוכב אוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. יום נחמד בו הכוכבים מאירים לכם את הדרך ואתם באמת יכולים לחוש את השינויים המתקרבים. זה מצב נהדר של התחדשות ופריחה. בתחום הרומנטיקה נראה כי הצד השני ממתין שתעשו את הצעד הראשון. הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. כדאי לפתוח את הלב ולא לפחד כלל. הרקיע קורא לכם ללכת בשביל הזהב ולהימנע מהקצנת עמדה בכל כיוון שהוא.

כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם מרקורי הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים יופיטר וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. היחסים האישיים משתפרים. למדתם לתקשר בצורה ישירה וברורה וזה תורם הרבה מאוד להרגשה הטובה של כל הנוגעים בדבר. יש פעילות מסוימת שאתם מאוד רוצים להשתלב בה אבל התקציב לא מרשה. הדבר יוצר תסכולים פנימיים שקשה לכם להתמודד איתם. יש לכם את הכוח, היוזמה והדמיון למצוא פתרונות מעשיים. אז קדימה, תתחילו לפעול. הרקיע מבשר על הארה פתאומית שהיא תוצאה של עבודה רוחנית.


כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם ונוס הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. יום עמוס באירועים מרנינים. הרבה התרגשות בתחום הרומנטי עקב מפגשים בעלי פוטנציאל. את התוכניות שלכם שמרו לעצמכם ואל תפריזו במידת האמון שאתם רוחשים לחברים. לא כול מי שנראה כאילו הוא דורש טובתכם, הוא אכן כזה. ענו בזהירות לכול הזמנה לבילוי שתגיע היום. הרקיע רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.

כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם פלוטו הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים יופיטר וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם באיזה מסג' טוב או טיפול אלטרנטיבי אחר. אם תצליחו להירגע, צפוי לכם יום טוב ומדהים. תקשורת טובה וכנה תפתח פתח לרבדים חדשים בזוגיות. קצת תשומי מצד בן/ת הזוג ישלים את תהליך ההחלמה שלכם, ללא ספק. זהו עיתוי מבורך. הוא קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה. דבר מה ששמרתם בסוד, מוצא את דרכו החוצה. בהפוך על הפוך אתם יוצאים נשכרים מהסיפור הזה.


כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם יופיטר הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. כניסתה של אנרגיה קוסמית אל גזרת מזל קשת נושאת עימה מזל וברכה. יציבות שמתבססת בחיים שלכם מביאה עימה הרגשה של שלווה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם עלולים להתפתות להוצאות מוגזמות. אל תעשו זאת. אתם מרגישים טוב אחרי תקופה ארוכה של התלבטות. אין צורך לפצות את עצמכם בקניות מיותרות. העיקר הוא לעבוד על התחום הפנימי- רוחני ורגשי.


כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם סטורן הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים מארס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. אנרגיה קוסמית יוצרת מצב רגשי הפכפך. יש לכם לא מעט רעיונות יצירתיים במיוחד, אולם היישום שלהם לא קל. השתמשו באנרגיה החדשה שפורצת לכמה כיוונים בבת אחת. התחום האישי דורש יותר תשומת לב. אל תעסיקו את עצמכם במחשבות מה קורה אצל בני המין השני. תעשו מה שמתאים לכם ומי שרוצה להצטרף אליכם ל'מסע' שיעשה זאת. מי שלא –יפסיד. אתם בהחלט יכולים להמשיך לחגוג.

כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם אוראנוס הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים מארס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 9. מצבו של הרקיע תורם ליום מוצלח במיוחד. צפויה לכם הצלחה בתחומים רבים. הפוטנציאל שלכם גבוה במיוחד בימים אלה ואתם יכולים לנצל את המומנטום כדי ליצור קשרים חדשים עם אנשים ומקומות עבודה אפשריים. הרצון החזק להתקדם, השאפתנות וכושר השיחה, ייתנו לכם 'פוש' של ממש ברגע המתאים. זה הזמן לפתוח ולדון במשקעים שטואטאו עד עתה אל מתחת השטיח. שום דבר טוב לא יצמח לכם מהדחקה.


כיפת הרקיע זוהרת מעל כוכבכם נפטון הבוהק בתוך שפעת האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. צפוי אירוע קוסמי הנחשב למצב מבלבל ומאתגר. למרות שאתם מצהירים שהזמן מתאים, נראה שאתם לא ממש מוכנים לבנות ולהשקיע בזוגיות קבועה. נוח לכם יותר שיחזרו אחריכם, יפגינו אהבה וישפכו עליכם מתנות ואילו אתם תישארו מרוחקים בגלל שהמצב לא בדיוק כמו רציתם. נראה שאתם מקלקלים לעצמכם. צומת דרכים ייאלץ אתכם לקבל החלטה חשובה. כך או אחרת, לא תוכלו לחמוק מלחתוך לכאן או לשם.

מאמרים קשורים

Back to top button