הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש בפניכם לא מעט פיתויים אבל אתם עומדים מולם בהצלחה. הסבלנות והעמידה על העקרונות שלכם תוצאנה אתכם מהסיטואציה באור הטוב ביותר שאפשר. יש לכם מספר רעיונות מקוריים ומהפכניים בראש, בתחום העבודה, אבל עדיין מוקדם לדבר על יישום. חכו לשעת כושר. על מנת להצליח יהיה עליכם להתנשא אל מעל ראשי יועציכם, רק כך תוכלו להתבונן בפסיפס השלם.


מצב הרוח משתפר מרגע לרגע. מעורבות כלכלית עם אדם קרוב עשויה להוות הצלחה עסקית ממשית, אך אל תהיו שאננים ואל תסמכו על אחרים שיעשו למענכם את העבודה השחורה. בדקו הכול וקראו גם את האותיות קטנות בכל נייר שאתם מתכוננים לחתום עליו. לא שמישהו מתכנן לסדר אתכם, אבל תקלות ואי הבנות עלולות לקרות. הרקיע קובע כי לא הגורל מעכב אתכם, אלא אתם במו ידיכם פוגעים בעצמכם.

בדיקה פשוטה וקצרה תגלה לכם את המקור לעוגמת הנפש ששורה עליכם מאז שעות הבוקר. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם ועליכם רק להיות ערניים לעובדה זאת. אל תרפו עכשיו. לעיתים מתעורר בכם יצר הרס עצמי שעלול לטרוף את כול הקלפים ולהוריד לטמיון את כול העבודה הקשה שהשקעתם בבניית הביטחון העצמי. זהו עיתוי של הצלחה ואושר אך גם כזה שמזהיר מפני התנשאות ושחצנות.



כל מעשיכם מיועדים לתת ביטוי לרגשות שיש לכם בפנים, אבל איך שהוא, הדברים לא יוצאים כפי שתכננתם. הבחירה בידיכם: להמשיך לפעול, להתלונן ולרטון או 'לפתוח את הקלפים'. באמת נראה כי הגיע הזמן לבצע שינוי משמעותי ואז תיווכחו כי החששות שלכם מיותרים והתגובות שתקבלו תהינה חיוביות. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.


קשה לכם מאוד לקבל תכתיבים מאנשים שאיתם אתם עובדים. יחד עם זאת, מישהו צריך לתת את הטון ופעמים רבות, אתם מעדיפים לקחת עמדה של 'ראש קטן' כדי לא לשאת באחריות לתוצאות שנראות לכם לא בטוחות. כידוע לכם, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אל תתאמצו יותר מידי להיות מה שאתם לא.

אתם נותנים צ'אנס ועוד צ'אנס לאנשים שבאמת לא מגיע להם. יחס של כבוד הוא 'משחק' הדדי. אם אחד הצדדים לא מקיים את החוקים הבלתי כתובים, אולי כדאי לשקול את מהות הקשר. שיפור הקשרים בתוך המשפחה המורחבת לא מחפה על התחום הרומנטי שזקוק לעבודת מודעות פנימית רבה. התוכנית המתאימה ביותר עבורכם היום היא לחרוג ממנהגכם ולהישאר בבית . הרקיע רומז לכם להיכנע למאוויי הלב ולהעדיפם על פני שיקולים חומריים או מעשיים.


יום שקט. סוף סוף תחושה של שלווה. אתם משקיעים הרבה אנרגיה בנושא הזוגיות ובהחלט יש תוצאות בשטח. הפתיחות והקלילות בה אתם מתייחסים לאירועים מביאות לשינוי גם אצל אנשים אחרים שאיתם אתם באים במגע. מקומכם במערכת המשפחתית הרחבה מתבסס לאחר שיזמתם פעולה לאיחוד וקירוב לבבות. עיתוי זה הינו נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.

יום מאתגר. יש רגעים לא קלים אבל סך הכול, אתם מתמודדים יפה. אל תפחדו להתמודד עם קשיים. התחלה של קשר רומנטי גורמת לכם להתרגשות ודפיקות לב. בא לכם לחגוג ולהיות באווירה שובבה. יחד עם זאת, כדאי שתבדקו את סוג הקשר והאם זה באמת מתאים לכם לאורך זמן. הרקיע רומז על הפתעה מסתורית שתביא לכם תועלת רבה. אנרגיה שמגיעה ממרחקים תשפיע לטובה על חשבון הבנק שלכם, בעיקר אם היא קשורה לאירועים המתרחשים בחו"ל.


יום של אופטימיות. תקשורת מצוינת מביאה הצלחה בכל התחומים. היו נכונים לשינויים של הרגע האחרון גם בעניינים שנראו לכם סגורים וחתומים. זה לא זמן לשבת בחיבוק ידיים. לא צריך לרוץ קדימה בריצת מרתון אבל חשוב להקפיד להתקדם בכיוון המטרות שקבעתם לעצמכם. הרקיע מעודד ניתוק מהשפעות קודמות, והליכה אל עתיד טוב יותר. הוא רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.


קצב החיים שלכם מהיר מידי אפילו בשבילכם ואתם מתקשים לעמוד בעומס. קחו את עצמכם למנוחה רבתי. מגיע לכם להתפנק קצת אחרי ימים של מאמץ רב. אל תחכו להרגשה פיסית גרועה שתכריח אתכם לשכב במיטה. חלק מהיום אתם יכולים לבלות ליד הים או במקום מוצל עם מים ועצים, מה שתמיד מרגיע אתכם. הרקיע קובע כי האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.

יום של חוסר שקט. קשה לכם להכניס את עצמכם למשמעת ולתפקד במסגרת השעות הרגילות, כמו כל אחד אחר. מצאו את הזמנים המתאימים לכם להשלים את המחויבויות שלכם בלי להשוות את עצמכם לאנשים אחרים. אתם פשוט שונים וזהו זה. הגיע הזמן לקבל זאת בלי לייסר את עצמכם ולשחזר חוויות מהעבר. אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.


יום נהדר. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. זו תחושה של הרמוניה ואינטימיות. אתם שואבים כוחות חדשים ומתעודדים מבן/ת זוג וגם מבני המשפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות בו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. הרקיע מנבא ידידות, נדיבות ושמחה. זהו עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות.

מאמרים קשורים

Back to top button