הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.6

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ממילא אתם לא הטיפוסים ההרפתקנים אבל במיוחד היום עליכם להיזהר לא לקחת סיכונים מיותרים. אתם לא ממש מאופסים ואם לא תשמרו על ריכוז ומיקוד, בסוף היום אתם עלולים לגלות שאיבדתם משהו יקר ערך. הבלבול גולש בעיקר לתחום האישי. זה לא יום מתאים להתחיל בקטעים חדשים. זכרו כי למרות שהאמת היא עלומה ופנימית, גם למראה חיצוני יש חשיבות משלו.


יום לחוץ. אתם מרגישים לחוצים בזמן כיוון שהשארתם משימה חשובה ליום האחרון. עכשיו אתם מתוחים ונקלעים למריבות עם כול מי שנמצא בקרבתכם. בעצם, ברור שאתם מנסים לפרוק מתח אבל אתם עלולים להפסיד הרבה אם תמשיכו להסתובב ולהוציא את העצבים על הסביבה. גלו בגרות ואיפוק והסיקו מסקנות לפעם הבאה. אינכם יכולים להתחדש כל עוד אתם מתרפקים על זיכרונותיכם, הרפו מהם וראו אור גדול.

יום חביב למדי עובר עליכם. קחו לכם כמה שעות זמינות לבילוי רומנטי שדרוש לכם כמו אוויר לנשימה. היצירתיות שלכם תעזור לכם למצוא את הדרך לרגעי החסד. שלא כהרגלכם גלו יותר אסרטיביות והשמיעו את קולכם ברמה- יהיה מי שיקשיב. אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם לזכות בהגנה ובביטחון. זה הזמן להרהר בתוכנית חיסכון גם אם צצים בדרככם פיתויים קורצים. מחשבותיכם צריכות להתמקד בהגשמת חלום.



יש הבדל גדול בדרך בה אתם תופסים את עצמכם ובין הצורה בה רואים אתכם האחרים. בעיקרון, ייתכן כי אתם רודפים אחרי האהבה והיא בורחת מכם… כדאי להרפות. כרגע לא ברור אם מושא ההערצה שלכם מצדיק את המאמץ והמשאבים המושקעים בכיוון. הימנעו מפעולות של הרס עצמי או כאלה שמורידות את הדימוי העצמי שלכם. צפוי בילוי במקום שקט השופע אנרגיות חיוביות.


מישהו נבוך מאוד לאחר שהתנהגותכם מפתיעה אותו. אתם לא חייבים להתנצל אבל בהחלט יש חובה מוסרית להסביר את משמעות ההתנהלות לאנשים קרובים שיש להם מינימום של ציפיות מכם. האמת היא שבזמן האחרון די סיבכתם את עצמכם והפתרון אינו קל. עליכם להחליט אם להמשיך 'לרקוד על שתי חתונות' או לא לרקוד בכלל. המזל הטוב מצפה לכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.

במהלך סוף השבוע תהיינה לכם מספר הזדמנויות להגדיר לעצמכם ולאחרים מה באמת אתם מרגישים. המסגרת המשפחתית תומכת בכם ומה שתגידו יתקבל במידה רבה של הסכמה. הגיע הזמן שתלמדו לסמוך על אחרים וכן, אפילו לבקש עזרה אם צריך. עולה על הפרק אפשרויות להחלפת הרכב. הרקיע קורא לכם להימנע מלעורר את חמתה של אישיות בעלת אנרגיות זועמות.


מתיחות שהבאתם איתכם מן העבודה, מביאה אתכם לסוף השבוע הזה במצב של עייפות רבה. כדאי מאוד לנצל את הזמן הפנוי למנוחה ולבילוי מהנה. אל תתפתו להזמנות של אנשים שלא ממש מעניינים אתכם. זה לא הזמן לנהוג בנימוס. תעשו את מה שבא לכם באמת, בין אם מדובר בבילוי שקט בבית או יציאה למועדון ריקודים. תהיה לכם הזדמנות לשחרר מתח. היכרויות חדשה בהחלט באה בחשבון. הרקיע רומז על נישואין אפשריים.

בסיכומו של השבוע נראה כי אתם מתוסכלים בעבודה ומשלמים על זה ב…מצב רוח ירוד. האווירה תשתפר לקראת הערב. תיהנו מאוד באירוע חברתי אליו תוזמנו. נסו להפגין רגשות כלפי בן/ת הזוג וגם כלפי בני המשפחה. אל תתעכבו במחשבות על חשבונות בלתי סגורים או 'פנקסנות'. תנו אהבה בלי חשבון. יש לכם את הכוח. הרקיע רומז על התגלויות שתגענה אליכם בעת התבודדות עם עצמכם.


בדרך כלל אתם לא הטיפוסים המתבכיינים והמתלוננים אבל היום זה בדיוק מה שאתם עושים. במקום להתלונן נסו לא להתערב במעשים של אחרים. העובדה שיש לכם דעה נחרצת על כל נושא בעולם בהחלט, אינה בגדר חובה לחלוק אותה עם כל מי שנמצא בסביבה. לא כולם מעוניינים לשמוע את ההגיגים הפילוסופיים שלכם. אין מה להיעלב. אלה החיים. הרקיע מעודד אתכם ללמוד כיצד לקבל, ולא רק כיצד להעניק.


צפוי סוף שבוע רגוע. האמת היא שכבר נמאס לכם מבית מלא אורחים ואתם מנצלים את ההפוגה למנוחה. פנויים? יש לכם הזדמנות להשקיע קצת בעצמכם ולעשות את כל אותם הדברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. פעילות כמו מדיטציה, יוגה או עיסוי עם שמנים חמים- מבורכת ומתאימה במיוחד. הרקיע קובע כי הידע הרוחני הוא נחלתם של גברים ונשים גם יחד, כלומר- כבר עתה אתם מצוידים בכל הכלים העשויים לעזור לכם להתחבר עם האור הגדול.

אתם מתביישים להודות שיש לכם בעיה מסוימת הדורשת טיפול. יהיה קצת מסובך להתמודד לבד עם העניין ורצוי להיעזר בחבר קרובים על מנת לצאת מהמקום הלא בריא, מבחינה רגשית, שנכנסתם לתוכו. קודם כול, תפסיקו להעביר על עצמכם ביקורת ותלמדו לפרגן לעצמכם. אחרי כן, החליטו על תוכנית פעולה. הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.


שיחה אישית עם אדם קרוב תעלה על פני השטח אירוע מהעבר, עליו יש לכם עדיין חילוקי דעות. עדיף לא לנבור במה שהיה אלא להתרכז בהווה המשיק לעתיד. יום מתאים לצפייה אל פני העומד להגיע. הצורך להתארגן הוא גם פיסי וגם נפשי- רגשי. על מנת לעשות סדר בדברים, עליכם לגלות חוש ארגון וליישם אותו בצורה תכליתית. הרקיע רומז על דבר-מה כלשהו שאינכם מודעים לו שעשוי להביא עימו מזל לא צפוי.

מאמרים קשורים

Back to top button