הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קשר רגשי וותיק מקבל משמעות חדשה בעלת ניחוח רומנטי. עכשיו, תלוי בכם עד לאן תרצו לזרום עם הסיטואציה החדשה שנוצרה. אל תמהרו לשום מקום. קחו את הזמן ואל תעשו שום דבר שאתם לא רוצים לעשותו אלא רק בגלל לחצים חיצוניים. בשעות הערב צפוי לכם בילוי מקורי. הרקיע מייצג שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.


הגיע הזמן שתקדישו לעצמכם. אתם מודעים לעובדה שיש אנשים שמפריעים לכם להגשים את עצמכם ולמרות שהדברים מתרחשים ללא כוונות רעות נראה שאתם מפתחים כמויות גדולות של טינה וכעסים. יש הרבה אנשים שרוצים את חברתכם מציעים הצעות אבל אתם בכלל לא מעוניינים כי הראש שלכם בהחלט במקום אחר. הרקיע קובע כי הצלחתכם תושג הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות.

יום טוב. אתם מקבלים חדשות טובות ממספר גורמים. החיפוש שלכם אחרי יציבות עלול לגרום לכם לקבל החלטה חפוזה ובלבד לא להיות בחוסר וודאות זמן ממושך מידי שעולה לכם על העצבים. הזמן פועל לטובתכם והיה טוב יותר לו הייתם מגייסים קצת יותר סבלנות ואורך רוח. יש מי שמבקש כי תסייעו לו לשכנע אדם שלישי. כדאי לכם ללכת על זה רק אם אתם והוא בראש אחד.



אתם זקוקים למסגרת ומצד שני בא לכם למרוד ולהשתחרר מכל עול. אז עד שתחליטו מה באמת אתם רוצים, נסו לא לקחת החלטות ולא לנקוט בשום פעולה משמעותית. הדבר חשוב במיוחד עבור מי שנמצא בזוגיות. לפנויים, אל תתחייבו ומצד שני תזרמו עם הרגשות. הפעילו את כושר ההבחנה החד שלכם בניסיון לא לפגוע במי שמחפש באמת ובתמים את קרבתכם. הרקיע מייצג מצבים של פסק-זמן והתבודדות לצורך חשיבה מחדש על עניין מהותי כלשהו.


מאוד בא לכם לספר את האמת לאדם קרוב, אך אתם לא בטוחים איך יתקבלו הדברים. עדיף שתשמרו על 'סודות' מסוימים לעצמכם, אפילו במחיר של נקיפות מצפון ולא תיקחו צ'אנס שעשוי להרוס ולחבל במערכת יפה ויציבה שלא היה קל לבנות ולבסס אותה. לא תמיד ניתן להגשים במציאות את כול העקרונות והתיאוריות. תלמדו לחיות עם זה. הרקיע צופה מצב של חשדנות וחוסר אמון, ומציע לכם לגלות זהירות.

עליכם לנסות לתפוס שלווה. זה פשוט עניין קריטי עבורכם. חוסר המנוחה שתוקף אתכם מפריע לתפקוד היומיומי ולוקח לכם זמן ארוך להתייצב מחדש. העייפות שאתם חווים היא רגשית. עודף עשייה בימים האחרונים, מהווה פיצוי מתקבל על הדעת, על תקופה ארוכה של סתלבט. מילת המפתח להיום- איזון. הרקיע מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם.


אתם עושים לא מעט טעויות בדרך בה אתם מתייחסים לסביבה. חוסר ההערכה וכפיות התודה שאתם חשים, מהווים, מן הסתם, מראה להתנהגות שלכם כלפי אחרים, בזמן כזה או אחר. במקום לכעוס על אותו אדם שגורם היום למהומה רבה, נסו לברר מה מסתתר מאחורי הכעס. מצד שני, תלמדו לומר לא כשאתם לא רוצים לבצע משימה שנראית לכם לא הוגנת. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.

היכולת שלכם לפרש את מה שקורה לכם, על פי ראות עינכם, מהווה יתרון בולט לעומת אנשים אחרים וכמובן- גם חיסרון. תלוי מי מסתכל על זה ומאיפה. אתם חייבים ללמוד לא להעביר ביקורת על אחרים, רק בגלל שהם מטילים בכם ספק. האמת היא שבלי לראות את המצב כפי שהוא, לא תוכלו התקדם הלאה. עד כמה שהעניין כואב לכם, אינכם יכולים להמשיך ולהתעלם מהמציאות. הרקיע קובע כי אל לכם להילחץ מפני אלה התובעים מכם הסברים ותירוצים על כל צעד ושעל.


מטבעכם אתם לא טיפוסים אדישים- ההיפך הוא הנכון. אבל היום אתם מסגלים לעצמכם גישה פילוסופית ואפילו פטליסטית לכל מה שקורה. זה מעיד על החוסן הפנימי ועל הכישרון שלכם בשעת הצורך להיות חזקים כמו סלע. עם זאת, למרות שהעמידה האיתנה והגאה שלכם באירועים המתרחשים במהירות מסחררת- אל תוותרו על הערכים שלכם. הרקיע קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.


אתם עומדים לקבל הצעה מרתקת בעלת כיוון רומנטי. יש לכם הזדמנות אמיתית להרחיב את היכולות האישיות שלכם ולגלוש לתחומים חדשים ומרתקים. אל תרגישו צורך להרשים את כל מי שנמצא סביבכם בשנינותכם ובחוש ההומור. הרפו מהרצון לשליטה גם אם הכוונות שלכם טובות. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא מחושבת.

יום מתאים לבחון מחדש את הזוגיות. אל תחששו 'לשבור את הכלים' ולהציע הצעות לא שגרתיות. אלה יתקבלו בשמחה על ידי הצד השני. זאת במידה ותשכילו לנהוג בזהירות ומתוך רגישות. הנאמנות שלכם למשפחה באה לפעמים על חשבון הזמן והמרחב הפרטי שלכם. כדאי להגדיר גבולות. הרקיע רומז על יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. נראה כי דאגות מעכבות את ההצלחה.


יום שמתאים במיוחד תוכניות הקשורות לנושא לימודים. עליכם למצוא את השילוב הנכון המתאים בדיוק לכם על מנת להשלים את הידע בתחומים רלוונטיים לעבודתכם. העיסוק האובססיבי שלכם בפרטים הקטנים, גורם לכם לבזבוז זמן משמעותי. לבני מזל קשת תהיה השפעה משמעותית על החלטותיכם. מסר רוחני רומז לכם כי האדם הדתי באמת הוא זה שנהיה מודע לחוסר הטעם שבהשתוקקות, והוא מפנים שאי אפשר לרכוש משהו בעולם הזה או בעולם הבא.

מאמרים קשורים

Back to top button