הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

רגשות קנאה מקלקלים את האווירה ואת מצב הרוח הטוב. מישהו די קרוב אליכם פשוט לא מפרגן ומרגיש מקופח. לאור הנסיבות אין מנוס מבירור מעמיק של העניין. אולי תצטרכו להתמודד עם 'שבירת קירות' ומחסומים רגשיים אבל התוצאה עשויה להניב פירות מפתיעים לחיוב ולהצדיק את המאבק. הרקיע מייצג מצבים טובים ומוצלחים, ברוכים והישגיים – בעיקר במישור הרוחני. כמו כן, מדובר בגורם מבחוץ שיסייע בידכם.


יש לכם את כל הסיבות בעולם להתחבט בשאלות הרות גורל. מה שנחוץ לכם זה כמה ימי חופש כדי שתוכלו להתמקד ולמקד את המחשבות. עליכם לבחון מדוע אתם מנהלים את עצמכם בין שני מצבים קיצוניים- כניעות מול אגרסיביות. רק אחרי שתגיעו למסקנות המשיכו בדרך. הרקיע מייצג מצבים של הלכי רוח סוערים, אך קובע כי מדובר ברגשות ולא בפעולות או מעשים של ממש. ייתכן שהוא רומז לכם לעבור מדיבורים למעשים.

פערים בולטים מסתמנים בין צרכי היום יום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם כי הם אינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר ועכשיו אתם במקום אחר לחלוטין. יתכן כי תאלצו לצמצם ולהכניס שינויים במעגל החברתי שלכם. הרקיע מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.



אתם סופגים עתה אנרגיה קלילה ותקשורתית. שלא על פי טבעכם אתם מחפשים הרפתקאות ואתגרים והיום יש לכם הזדמנות לנסות להגשים חלום ישן. מפגש עם אדם מרתק פותח לכם מרחבים חדשים שהייתם רוצים לחקור. אתם מרגישים כמו חלוצים הדורכים במקום בו לא היה אף אחד לפניכם. זה אומר שצפוי לכם יום מאושר למדי שאתם מצטערים שאינו נמשך לנצח.


אתם משתעשעים ברעיון מרתק ומוטרף אך לא מגיעים לכלל מימוש. בזמן האחרון חלה התרחקות מסוימת בקטע אישי, שגורמת לכם למחשבות קודרות לגבי העתיד. קשה לכם לדמיין שתצטרכו לוותר על הריגושים. נסו למצוא דרכים להתרגש מחדש עם בן/ת הזוג. הרקיע צופה מצב שהוא טוב בכללו אך יהיה עליכם להתגבר על מכשלה כלשהי הטמונה בו. מישהו עלול לכעוס אם תנסו ללחוץ עליו. יש אנשים שזקוקים לזמן רב מן הרגיל על מנת להגיע להחלטות.

יש לכם יכולת עצומה לתת ולהעניק. אל תפחדו לפתוח את הלב. אדם שאתם אוהבים ומכבדים פותח את הפה ומספר לכם דברים מפתיעים במיוחד. כדאי שתעשו עוד 'השקעה' על הדימוי העצמי שלכם, שעלול להפריע לכם להיות כנים בכל מאת האחוזים. ברגע שתעשו זאת תרגישו הקלה גדולה. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם צופן רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.


מצב רוח רגוע מאפשר לכם ליישר את ההדורים עם בן משפחה קרוב. אתם מצליחים לראות את המצב מנקודת מבט אחרת ומבינים סוף סוף שתקשורת מוצלחת בנויה על פשרות, לעיתים כואבות. אם תמשיכו להתעקש ולעמוד על שלכם, תתקשו לקדם את העניינים לכיוון של הבנה הדדית. אתם משתדלים להימנע מנקיטת עמדה בוויכוח שמתחולל סביבכם, אך בסופו של יום תיאלצו לרדת מן הגדר.

צפוי בלגאן בגלל טיפוס שמלחיץ את כולם ומכתיב פעילות בקצב שאינו מתאים לכולם. גלו רגישות והבנה ותמצאו שיש לכם יכולת כלל לא רעה להרגיע את הרוחות בעת משבר. האינטואיציה שלכם פועלת במלוא עוצמתה. יוזמה וחשיבה מקורית יסייעו לכם מאוד. יום של חיפושי דרך אבל בסך הכול יום אופטימי. מסר רוחני רומז לכם להביט בעשירים ולראות כי העושר אינו רכושם, הם עניים ממש כמו כל קבצן אחר. למעשה, הם הרכוש של רכושם.


האנרגיה המאתגרת שנוצרה ברקיע הפרוש מעליכם חושפת סודות מן העבר: הדרך הטובה ביותר לתקשר עם אחרים היא האמת. נדמה לכם שאתם מצליחים באמצעות מניפולציות להבהיר את עמדתכם או ללמד את הסובבים אתכם- לקח. במקום לפעול בנקמות עדיף לנקוט בדרך של סלחנות וחמלה, מתוך הבנה ואמפטיה לצרכים של אחרים. אם תשנו גישה, בחלקו השני של היום יש סיכוי לשיחת טלפון המבשרת פיוס.


ההיבטים המאתגרים שנוצרו ברקיע הפרוש מעליכם מובילים אל מטלות רבות מדי שאתם נוטלים על עצמכם. עומס רב גורם לכם לתחושה של חולשה וחוסר אונים. בחציו השני של היום, אתם מצליחים להתאושש. שיחת מוטיבציה בנושא אישי שמאתגר אתכם גורמת לכם להתאמץ לרדת לשורש העניין. מיקוד וריכוז לעומק, מאפשרים התמודדות טובה יותר עם המתרחש. בבית אתם מקבלים תמיכה, מה שעוזר לכם להתמודד עם קשיים רגשיים.

כוכב אוראנוס השולט בכם יוצר מצבים לפיהם הרבה דברים מפתיעים מתרחשים היום. אתם 'מגלים' באופן מקרי, חבר מהעבר, ויוצרים קשר. יש סיכוי למפנה מפתיע. חשוב שתמצאו מישהו מתאים ואובייקטיבי לדבר איתו על המצב הרגשי שלכם. תחושת חוסר השקט שמלווה אתכם מזה כמה זמן, מתחילה לחלוף. אתם מרגישים ששינוי נמצא בפתח. רק תנו לזה לקרות.


מצב הרקיע הפרוש מעליכם מוביל אל חרדות שווא. אתם חשים חסך בתחום האישי והרומנטי. קשרים מתחילים ולא נמשכים ואתם תוהים מדוע זה קורה לכם כל הזמן. נסו להיות פחות מרוכזים בעצמכם ויותר קשובים לזולת. צאו לבלות עם חברים ואל תחששו ליהנות, לפלרטט ולהשתטות. אף אחד לא יצחק מכם וגם אם כן, למי איכפת? אתם נזכרים בהצעה שקיבלתם לפני זמן רב ושוקלים לבחון אם היא עדיין פתוחה. אם החלטתם להמר, עשו זאת עכשיו.

מאמרים קשורים

Back to top button