הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מאשימים אתכם בקטנוניות ואתם כועסים מאוד. בדקו מדוע העניין מעורר אצלכם סערת נפש גדולה כל כך. אולי באמת אתם מתרכזים יותר מידי בפרטים הקטנים ומחשבנים חשבונות בין אנשים קרובים לכם. קחו את הזמן לתכנן את הפעולות שלכם ואל תתחייבו למה שאתם לא בטוחים שתוכלו לבצע. כדאי שתתרחקו מאנשים תובעניים. טיפוס ממולח מנסה לרתום אתכם לרעיון שהגה, אך כלל לא ברור מה הוא מציע בתמורה.


זהו זמן מכריע בנוגע לתוכניות לימודים. אתם שואפים לקדם את עמדתכם ולהרחיב אופקים. השגרה אינה תורמת לכם, להיפך. בגלל היכולת האינטלקטואלית הגבוהה, אתם נמשכים במלוא המרץ לחקור שטחים חדשים, להתעניין כמעט בכול דבר וללמוד. חשוב למצוא את המסגרת המתאימה לכישורים שלכם. אתם מתלבטים בין עמדתו של בן משפחה לבין זו של אדם אהוב. נראה כי לא תוכלו לרקוד על שתי חתונות.

ההתלהבות שאתם משדרים כלפי הסביבה ממגנטת אליכם אנשים חדשים. גם חברים ותיקים נמשכים לאנרגיה הזורמת מכם. תשומת לב רבה מוקדשת היום לעניינים חברתיים. אתם עסוקים בטלפונים ובשיחות עם מי שלא דיברתם איתו מזה זמן רב. מידע שמגיע אליכם יעזור לכם להחליט בעניין שקשור לעבודה. האנרגיות שורות עתה על שידוכים ופגישות עיוורות. המציאות עשויה להעניק לכם את אשר רקמתם בחלומותיכם.



האינטימיות בתחום הזוגי גוברת ומתחזקת. ההספקים שלכם עולים ומצב הרוח שלכם טוב מהרגיל. נסו להעביר מסר ברור ובהיר לסובבים אתכם, בעקר בנושאים של עבודה. רצוי למצוא זמן, בשעות הערב, לבן/ת משפחה צעיר שצריך עצה. שיחה כנה בארבע עיניים תביא להתקדמות ולהקלה. צפויה אנרגיה הרפתקנית שאינה אופיינית לכם, אך ייתכן שהיא מהווה מעין פיצוי על חסך כלשהו.


מתעוררות ועולות על סדר היום בעיות כספיות שעד היום הצלחתם איך שהוא לעקוף. רמת ההתמודדות שלכם תלויה במספר גורמים וכדי שתתפקדו בצורה שקולה, כדאי מאוד שלפחות בתחום הביתי תדאגו לאווירה רגועה ונינוחה. כדאי מאוד לעשות השוואת מחירים וסקר שוק וגם לעמוד על המקח. אל תיקחו את הדברים באופן אישי. משא ומתן הן חלק אינטגראלי מעולם העסקים. תופעה קוסמית צופה ומסמלת נישואין או הידוק קשרים רומנטיים.

האינטליגנציה, המחשבה המהירה והיכולת האינטלקטואלית מאפשרים לכם לבחור בכל דרך וכמעט בכל מקום בו תבחרו. מישהו מעברכם יוצר קשר ומציע עסקה מעניינת. אתם לא טיפוסים של מהמרים. אל תדחו על הסף אבל בדקו את כל העניין עם מישהו שממש מבין בתחום זה. סיכונים והרפתקאות פיננסיות זה לא בדיוק בשבילכם. תופעה קוסמית צופה ומסמלת זיכרונות רומנטיים הצצים מתוך נבכי העבר.


אדם קרוב מצליח להרגיז אתכם בשעות הבוקר. התרומה שלכם לעניין לא מסתכמת בשתיקה ובחוסר החלטיות. גם מילים רבות מידי לא יפתרו את הבעיה. מה דעתכם על משהו באמצע שייתן לצד השני הרגשה של שיתוף? על מנת לא להרוס את כל היום הזה שבעצם יש לו פוטנציאל להיות נפלא, יש לשמור על פרופיל נמוך ולהתייחס עובדתית ובצורה ישירה לנאמר. הרקיע הקובע כי "מעז ייצא מתוק". כלומר, מצב בעייתי ישמש אתכם כקרש קפיצה לעתיד טוב יותר.

מערכת יחסים מסוימת לא נוחה לכם כרגע אבל אתם לא יודעים איך לקחת פסק זמן בלי להרוס יותר מידי. זו תחושה של חוסר שליטה. מישהו שבשמו מופיעה האות פ' ייתן לכם עצה טובה. צריך רק ליישם. למי שלא נמצא בקשר מומלץ לו לחפש בני זוג ממזל גדי. נסו לעמוד בפיתוי לרומן מזדמן. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. מדובר בהתלבטות בין דבר-מה יציב וקבוע, לבין מצב בעל אופי הרפתקני.


יש לכם הזדמנות להשתתף באירוע חברתי גדול. כדאי לצאת מהבית לבלות ולא להסתגר בין ארבעה קירות, למרות שמצב הרוח אינו ברומו של עולם. מומלץ לקבל כל הזמנה שתגיע היום. דווקא הזוגיות מהווה מקור לנחת רוח אם כי לא יזיק לכם להשקיע קצת יותר. בני הזוג שלכם זקוקים לחיזוקים. צפויות בשורות טובות הקשורות לצעירים במשפחה.


אתם שואלים את עצמכם מה ניתן לעשות כדי לשפר את חיי החברה שלכם. התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שנדמה לכם. אתם עסוקים יותר במחשבות מאשר בעשייה. גשו לטלפון והתחילו לצלצל. חשוב להשקיע קצת יותר מאמץ ממה שאתם רגילים. במידה ותתקלו בסירוב כדאי לבדוק מה קורה בשטח. תהיו מוכנים לקבל גם תשובות לא הכי נעימות. הרקיע מנבא מזל, אושר, עושר ופריון. הוא צופה הצלחה עצומה הודות למזל הטוב, וללא שום קשר עם תכנון מוקדם.

יום נפלא בו אתם מרגישים במיטבכם. רוח שטות נכנסת בכם ובא לכם להשתובב ולהשתולל. בהחלט שווה את המחיר גם אם יהיה מי שיחשוב שאתם מתנהגים בילדותיות. אם יש באפשרותכם, צאו לבלות בלונה פארק או בפארק שעשועים. היפתחו לילד הפנימי שבכם. צפוי לכם יום מענג במיוחד. צפויה לכם הצלחה חומרית הודות לגורמים מבחוץ. זהו יום חלומי המשפיע מטובו על כל תחומי החיים.


התחייבויות חברתיות גוזלות מכם את מרבית הזמן הפנוי. אתם נהנים להסתובב עם חברים והעיקר לא לחשוב יותר מידי על מה שקורה לכם בתוך הנשמה. אתם בתהליך של היפתחות לשלב חדש ומבטיח בחיים. יש לפתוח את הלב ולזרום. יהיה בסדר! גורמים שמעבר לים משפיעים עליכם. ייתכן שמדובר בקריירה הקשורה בחו"ל או באהוב לב השוהה במרחקים. תחום מרתק שהתוודעתם אליו לאחרונה, הופך לחלק מהנוף. צפויים רגעי סיפוק והגשמה עצמית.

מאמרים קשורים

Back to top button