הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יוזמות שאתם מנסים להפעיל נתקלות בהתנגדות נמרצת מצד חברים וגם בני משפחה. יש מי שמטיף לכם מוסר בהקשר לענייני כספים וצורת ההתנהלות הכללית שלכם. זה לא שאתם צריכים לחיות על פי תכתיבים של אחרים, אבל בהחלט יש לכם מה ללמוד מאלה שיש להם ניסיון חיים עשיר יותר ושמתבקשים מידי פעם 'להציל' אתכם. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם טיפוסים מסוימים ינסו לעכב את מרוצכם אל הפסגה, אך לכם מומלץ להציג בפניהם את הפן האסרטיבי שבכם.


פעילות חברתית תוססת תאפיין יום זה. למרות שאתם סובלים בזמן האחרון מ'עייפות החומר' אתם לא נכנעים ולא מוכנים להוריד את הקצב. טוב שכך, כיוון שזאת הדרך בה אתם מקבלים את מירב הסיפוקים שלכם. תקדישו לעצמכם, למה לא? סף הרגישות הנמוך שלכם מאותת לכם שאתם זקוקים לאיזון. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם אסור להניח לרגשות למשול במעשים.

חוסר ההחלטיות של אדם קרוב מצליח להוציא אתכם היום מהכלים. אינכם בטוחים מה לעשות וכל אופציה נראית, בשלב זה, גרועה מקודמתה. כדאי לחכות לשעת כושר. אל תיקחו על עצמכם פרויקטים חדשים בתחום הביתי ובכלל. השלימו את מה שמתוכנן לכם בשלב זה לפני שאתם עוברים לשלב הבא. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם אומץ ואסרטיביות יביאו לכם אושר במישור האישי והרגשי.



יש צורך דחוף לעשות סדר בבלגן ולקחת אחריות על ענייני כספים. אדם קרוב מדאיג אתכם בגלל התנהגות לא הולמת. תיתכן אפשרות להתערבות של גורמים חיצוניים. עליכם ללמוד לזרום עם שינויים בלתי צפויים. למרות שנראה לכם שהכול פחות או יותר בשליטה, במציאות כדאי לבדוק דברים בעדשה מגדלת. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה.


יום קליל ונעים שמשפר את מצבכם בכל התחומים ובמיוחד בתחום הכספי. הזדמנות לעשות עסקה גדולה מסתמנת באופק. צפויה נסיעה מעבר לים. התאריך לא נקבע סופית ולמרות שאתם מהססים, בסופו של דבר, העניין יצא לפועל על הצד הטוב ביותר. יום מתאים לשינויים ורכישת מוצרים לבית. תופעה קוסמית צופה ומסמלת יצרים מודחקים, כמו גם אנרגיות חושניות.

שוב אתם מסתבכים בהצעות שונות ומשונות שגוזלות מכם אנרגיה וזמן יקר, וכל זה במחשבות סרק שמישהו יעריך את תרומתכם ויגמול לכם מתי שהוא במחווה ידידותית. השתמשו בכושר הביטוי והיכולת התקשורתית הגבוהה כדי להסביר את עמדתכם והגדירו בצורה מדויקת את הציפיות. תופעה קוסמית צופה ומסמלת את פריחתה של אהבה ישנה. יש מי שמפציר בכם להגשים רעיון שהוא עצמו נוטל בו חלק. שלא במפתיע צפוי לכם מזל של מתחילים.


אתם עושים סדר בתחום החברתי. יש מי שנפלט החוצה וכעת יש מקום לאנשים חדשים להיכנס למעגל החברתי שלכם. למרות שהעצבות שתוקפת אתכם עקב ההתרחשויות האחרונות, אתם יודעים שכל זה לטובה. כמו כן, הגיע הזמן להוריד את האבק מהמדפים בבית, לזרוק חפצים שכבר אינם נחוצים ופשוט לפנות מקום. זה יום להתחדשות! תופעה קוסמית צופה ורומזת על חסכים במישור הרגשי ובמקביל, על הצלחה חומרית.

היום תבוא לידי ביטוי אחת התכונות הדומיננטיות אצלכם והיא עקשנות. למרות שאתם בסך הכול אנשים נוחים למדי, הרי שלעיתים הנחישות הופכת למגרעת במקום למעלה. יש לכם רצונות שאתם לא מוכנים לוותר עליהם וגם אם המחיר גבוה- אינכם נסוגים. היום יש לכם בראש ענייני כספים. אל תנהגו בפזיזות ובחוסר שיקול דעת כי אתם עלולים להסתבך. תופעה קוסמית צופה ומסמלת הצלחה חברתית בקנה מידה גדול.


יום טוב עם הרבה אנרגיה לשינוי. אתם מודעים היטב לעובדה שהמפתח לאושר שלכם נמצא בידיים שלכם. הרעיון הזה גורם לתסיסה פנימית המבוססת על הידיעה שקודם כל יש לעשות סדר פנימי. יש לכם את היכולת והעוצמה הפנימית לשינוי. למרות יש שגורמים לא מעטים בשטח שינסו לרפות את ידיכם ולהחליש אתכם אל תסטו מהמטרה. היקום מבשר על קשרים יוצאי דופן שצפויים לכם עם בני מזל גדי או עם מדינות שמעבר לים.


היום עובר בעצלתיים ואתם מחכים לשעות הערב. מצד אחד, לא בא לכם להישאר בבית ולהשתעמם. מצד שני, גם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ כדי לצאת . מצב הרוח ירוד למדי ואתם מרגישים שכל מה שתעשו לא יקדם אתכם לשום מקום. המוטיבציה נעלמה וההרגשה היא שהמאמצים אינם כדאיים. שיחה עם אדם מרתק תעודד אתכם ותזכיר לכם שיש עוד אפשרויות. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל אריה, כמו גם הצלחות בתחומים הדורשים מנהיגות וייצוגיות.

אתם מגלים שבני המין השני יכולים להיות מעצבנים, במידה והדברים אינם מתנהלים בדיוק לפי הציפיות שלהם. זה גורם לכם להתעקש ולעמוד על שלכם. היום צפוי קושי בתחום הזוגי, בגלל חוסר פרגון ומעט מידי הבנה והתחשבות. לקראת הערב האווירה משתפרת הודות לביקור שמפתיע אתכם לחלוטין. הטמפרמנט שלכם מוביל אתכם למחוזות הרפתקניים ולא צפויים, וזאת גם אם יהיו כאלה שיעקמו את האף.


אתם מלאים בטחון וציפייה לדברים טובים שיתרחשו. אתם שופעי אנרגיה וחוש הומור. גישה חיובית, מעין זאת, תשתלם ותניב פירות. יום מתאים לבילויים יצירתיים בחיק המשפחה. מי שלא נמצא בקשר- זה יום מתאים במיוחד לצאת למקומות ציבוריים. צפויים מפגשים מעניינים במיוחד. סגנון האהבה שלכם הוא כה נסחף וכה רומנטי, עד שלעיתים נדמה שאתם עומדים לטבוע במצולות ים האהבה.

מאמרים קשורים

Back to top button