הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם שוקלים רכישה רצינית. לפני שאתם מחליטים עליכם לאסוף מקסימום מידע לגבי הנושא הנדון. חשוב גם להקפיד על הסדר ולעקוב אחרי המתרחש מסביב כדי לא לפספס הזדמנויות חשובות. צרו רצף הגיוני בפעולות שלכם ואל תתפזרו על יותר מידי שטחים. כדאי שתצאו מהלחץ. הרקיע רומז על תקופה בה נודעת משמעות יוצאת דופן לכל אשר נשלח או מתקבל בתקשורת- שיחות טלפון, מכתבים, אי-מיילים, מסרונים וכדומה. בשורות טובות מגיעות בעקיפין ולא במישרין.


יום טוב. האווירה בעבודה משופרת ואתם מתחילים לראות אור בקצה המנהרה. עליכם לחשוב על העתיד ולא להתמקד בראיה קצרת טווח שהוכיחה לכם בעבר שאינה כדאית. בעקיפין אתם פועלים לכיוון הנכון אלא שלעיתים קרובות, הקושי שלכם נעוץ ביכולת לתפקד במלוא הקיטור בקצב המקובל על אחרים. צפויה לכם שיחה עם אדם המתרפק על זיכרונות העבר. במקום לטחון את מה שהיה, כדאי לתכנן את מה שיהיה.

חיטוט פנימי מעסיק אתכם מרבית שעות היום. אתם מנסים להפיג את המתח בעזרת אמצעים חיצוניים, אך ללא הצלחה יתרה. גם פניה לחברים שיעסיקו אתכם או יתנו עצה טובה, אינה עוזרת. השינוי חייב לבוא מבפנים ועל כן אתם צריכים להקדיש זמן לפעילות רוחנית שתחבר אתכם עם 'הילד הפנימי' שידע את התשובות. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.



נראה שהאנרגיה היום – נוצרה בדיוק עבורכם. אתם פשוט פורחים. יום של הרגשה טובה שנמשך עד לשעות הלילה המאוחרות וכולו בסימן של הנאות חושים. הקלו על עצמכם את החיים והימנעו מהתלבטויות מיותרות ובזבוז זמן לריק. תזרמו עם ההצעה הראשונה שעולה על הפרק. צפוי לכם יופי של יום. כיפת הרקיע צופה מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.


צפויה אווירה טובה בבית. אתם עסוקים בחידוש קשר ישן נושן. בעבודה ניתן לומר שנוצר עיתוי מתאים במיוחד לקדם עניינים ולהשלים פרויקטים שנמשכים כבר זמן רב מעבר לצפוי. מישהו במשפחה הקרובה זקוק להרבה תשומת לב מכם. נסו לאזן בין הצרכים שלכם ובין מה שנדרש מכם. אל תתפתו להיכנס לתפקיד הקורבן. אתם נותנים למי שזקוק, יותר מכפי שציפה לו. כל אשר תעניקו עתה, ישוב אליכם כפל כפליים.

אנרגיות מאתגרות זורמות אליכם. נראה כי הציפיות שלכם בתחום החברתי לא מתגשמות ואתם מרגישים מתוסכלים. ההשקעה הרבה אינה בפרופורציה למה שאתם משדרים כלפי חוץ ואנשים פשוט לא מודעים מה קורה לכם בפנים. רמת הרגישות שלכם גבוהה מאוד וללא ספק תורמת לנטייה להיעלב ולקחת דברים קשה מידי. דחו החלטות חשובות ליום אחר.


היום השאיפה שלכם היא להחזיר את המצב לקדמותו. נראה שהצלחתם להרגיז מישהו קרוב אליכם ועכשיו אתם מתחרטים על כל העניין. אין קיצורי דרך אלא לדבר על זה באופן הישיר והכנה ביותר. האינטליגנציה הרגשית והקסם האישי יעזרו לכם להתמודד. דרוש פסק-זמן ושיקול דעת. ייתכן שמדובר במצב רומנטי שאתם מבקשים לבחון מחדש. יש מי שמצפה מכם למחווה בעקבות תמיכתו בכם. אתם לא חייבים לצאת מגדרכם, סתם איזו מילה טובה.

יש לכם הרבה מזל בזוגיות אך המילים שלכם עלולות לפגוע ולפצוע אם לא תיזהרו. שימרו על הגחלת ועל המערכת העדינה שבניתם במשך זמן רב. למי שנמצא בתחילת קשר או בגישושים ראשונים- לא ללחוץ יותר מידי. תנו לזמן לעשות את שלו. בעדינות בבקשה! הרקיע מבשר על מצבים שופעי אושר. במקביל הוא רומז על היכרויות עם אנשים גלויי-לב, כנים וישרים.


אתם נהנים מהאווירה החיובית ששוררת בבית. יש לכם תחושה של התחדשות. לא מעט רעיונות חדשים צצים לכם בראש וכדאי לעשות סדר בכל השפע שנחת עליכם לפתע פתאום. הזמנה למפגש עסקי מעניין תשפר עוד יותר את מצב הרוח. בתחום הרומנטי, זה לא הזמן המתאים לבדיקת התאמה ושילוב של אנשים חדשים בחיים. הקוסמוס מבשר על קידום והישגים בתחומים קרייריסטיים.


יום שכולו נסיעות ופגישות. כשאתם מחליטים לטפח את התחום החברתי שום דבר לא יכול לעצור בעדכם. המשיכו להיות מקסימים כמו שאתם יודעים להיות אך שמרו על איזון נכון בין דברנות והקשבה. פגישה עם מישהו שנראה לכם מרתק עלולה להיות מסוכנת ולכן אל תתחייבו לשום דבר לפני שיש לכם עוד מידע. אל תופתעו אם יהיו רבים שיקנאו בכם וזאת הודות לכוח המשיכה שיש לכם כלפי בני המין השני.

יש לכם הרגשה שאף אחד לא ממש מקשיב לכם ושלכולם יש רק דרישות מכם. ההרגשה הזאת הינה סובייקטיבית לחלוטין. כנראה שאתם נהנים לפחות במידה מסוימת לשחק את ה'קורבן'. במידה ובאמת נמאס לכם- קחו פסק זמן רק לעצמכם, הציבו גבולות ופשוט תתרגלו איך לומר "לא". תתפלאו לגלות שהעולם ימשיך להסתובב. הפנויים [וגם התפוסים, פה ושם] יגלו שבתחום הרומנטי אתם מעדיפים את החופש האישי שלכם על פני כבלים ממוסדים.


הקשר האישי מעיק עליכם? מה שהכי מרגיז שאתם מרגישים שעושים עליכם מניפולציות. נראה שהדרך הטובה ביותר להימנע מקונפליקט, היא להכריז על הפסקה. הפתרון האידיאלי שכל אחד ייקח לעצמו חופש של כמה שעות. מי שלא נמצא בקשר זוגי- זה לא הזמן להיכרויות חדשות, חכו עוד כמה ימים. אל תחושו נקיפות מצפון אם יאשימו אתכם שלעיתים תכופות אתם מעדיפים את ההישגים הקרייריסטיים שלכם על פני היחסים שבינו לבינה.

מאמרים קשורים

Back to top button