הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אם אתם מתלבטים בשאלות לגבי הזוגיות שלכם, נראה כי בן/ת הזוג ייתנו לכם הזדמנות לפרוק את המטענים הרגשיים השליליים. לאחר ניקוי השטח צפויה התקרבות ואף אינטימיות. תרגישו מאוזנים, אהובים ונינוחים. עכשיו יש לכם צ'אנס לבחור את הבילוי האולטימטיבי המתאים לסיום יום של קירוב לבבות. צפויים שני אירועים משמחים שלכאורה אין קשר ביניהם, אך בסופו של יום יתברר כי הם מושפעים זה מזה.


יש מי שטוען כי אתם מחבלים בקשרים חברתיים וותיקים בגלל ביקורתיות יתרה. התסכול שלכם מתגבר כיוון שיש לכם הרגשה שאתם עושים טעות אבל לא מצליחים לעצור את עצמכם. אם היחסים עומדים על סף פיצוץ, הרי זה בין היתר בגלל התערבות של אנשים אחרים שמרעילים את האווירה ומעניקים לכם לגיטימציה לאגרסיביות. קחו פסק זמן לחשוב על כל העניין מחדש.

הנוכחות שלכם מרשימה במיוחד ויש לכם הזדמנות להתבלט באירוע חברתי חשוב. אתם מושכים הרבה תשומת לב והדבר מחמיא לאגו שלכם. מצב הרוח רומנטי במיוחד וההמלצה היא לצאת לרקוד או לבלות, גם אם אין לכם אובייקט צמוד. מה עם כל החברים? יש כמה משימות שעליכם להשלים לפני תום סוף השבוע. אל תשכחו אותן! כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להסתער על היעד, מבלי להמתין לצעדיהם של יריבים ומתחרים.



מישהו מפתיע אתכם בהזמנה לנסיעה ולאחר התלבטות קצרה, אתם מתרצים. אתם מקבלים מתנה אישית ואינכם יודעים כיצד להגיב כלפי האדם שהעניק אותה. רעיון נחמד בו אתם משתעשעים בתקופה האחרונה מתקבל בהתלהבות על ידי אדם ממזל טלה שאף מציע שיתוף פעולה. כיפת הרקיע צופה הצלחה בעיקר עבור אנשים שתחום עיסוקם תובע מהם ניידות רבה.


אתם מרגישים התגברות ועליה משמעותית בעוצמה הפנימית. טוב שכך כיוון שעובר עליכם יום תובעני מאוד בו תצטרכו את כל תעצומות הנפש שתוכלו לגייס. אתם עומדים במבחנים לא פשוטים ובסופו של דבר תצאו מרוצים גם אם לא כל התנאים שלכם מתקבלים. תופעה קוסמית צופה ומסמלת שינויים מהירים לטובה. משאבים שבניתם עליהם עלולים להתפספס ואילו אלה שלא היו בתכניותיכם, עשויים לבוא במקומם.

למרות הקשיים שאתם חווים יש לכם תחושה טובה בקשר לעצמכם ואמונה שהדברים יסתדרו. האופטימיות שלכם גם מביאה אתכם למחשבות על תחומי קריירה נוספים שהייתם יכולים לעסוק בהם בהצלחה לא מבוטלת. זה בהחלט הזמן להתקדם בכיוון של עיסוק חלופי. בדקו את האפשרויות ואחרי שתצברו את מרב המידע, תוכלו להגיע להחלטות. אנרגיה קוסמית שורה עליכם ורומזת על אדם שאתם תלויים בו כלכלית.


יום מוצלח וממוזל. לכל מקום שתגיעו – תתקבלו בברכה. אתם עושים רושם טוב ומצליחים להרשים את כל העולם ואשתו. לפנויים- הקסם האישי שנובע מכם מתאים ללילה על העיר. צאו לבלות תופעה קוסמית צופה ורומזת על סודות שיש להוציאם מן החושך אל האור. אתם משתדלים לגלות חביבות בפגישתכם עם אדם חמור סבר. נראה כי כך הוא עם כולם, לא משהו אישי.

הרגישות הלא צפויה מעירה ומביאה אל פני השטח נושאים ישנים וכאובים. חבר טוב שסמכתם עליו בעבר מוכיח שוב את נאמנותו וטורח להגיע לביקור. תחושת הבדידות שהרגשתם בתחילת היום פשוט נעלמת. הקטע הוא לא להישאר לבד. אפשר וכדאי גם לוותר על רגשות המרירות. אף אחד לא עושה לכם שום דבר בכוונה רעה. אנרגיה טובה קובעת כי כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בין אם מדובר בהתלבטות רומנטית – ובין אם בהתלבטות מתחום הקריירה.


הסבלנות שלכם עומדת במבחן היום. לא שזה סוד אבל המודעות שקשה לכם לשמור על הפה סגור- כבר מחלחלת, אך לא במידה מספקת. אתם חייבים, אבל פשוט חייבים, לגייס את כל הכוח לכיוון של סבלנות לגלות דרכים קצת יותר חכמות לפעול חוץ מוויכוחים ומריבות. יש מי שמנסה לפרגן לכם למרות העוקצנות. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל תאומים, כמו גם מבשר על הצלחות בעולם התקשורת.


יום קצת לחוץ. מצב הרוח מוזר למדי בלי שום סיבה נראית לעין. אתם חסרי מנוחה. מישהו מצליח להוציא אתכם מהכלים. למרות בתחום הרומנטי המזל דווקא מאיר לכם פנים. גם בחברתי יש שיפור ואם תתמידו בקו שבו נקטתם עד היום תקטפו בקרוב פירות. אתם עולים על דרך המלך. מישהו קרוב אליכם סובל מבדידות. נסו לגלות יותר רגישות. הקוסמוס מבשר על השפעות טובות החלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.

יום נעים שמתאפיין בזרימה של אנרגיות חיוביות והרמוניה. אתם צפויים לרוות נחת גם בתחום המשפחתי. תקשורת ישירה עם בני הבית תגרום לכם לתחושה של הצלחה והישגיות. בתחום הרומנטי- התפתחויות חדשות. זאת במידה ותחליטו אם אתם נשארים בקשר הקיים או מנסים ליזום משהו חדש. ההתלבטות מיותרת, אז נכון שלפעמים אתם מגלים גישה רכושנית במקצת כלפי הסובבים אתכם, אבל לא נראה שיש להם טענות בעניין.


אתם עומדים בפני יום מלא פעילויות חברתיות. יהיה מי שינסה לגרור אתכם הלאה, לעוד ועוד בילויים. למרות שאתם טיפוסים שמעדיפים בדרך כלל להיות בחוץ מאשר בין ארבע קירות, יש לכם גם צרכים אחרים. מי שרוצה לבלות בחברתכם ייאלץ ללמוד כיצד לדלג בקלילות מאתר בילויים אחד אל משנהו. מישהו ששמע על אודותיכם, יוצר קשר. אם תעניקו לו הרגשה טובה, צפויים לכם רגעים יפים.

מאמרים קשורים

Back to top button