הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לעבודה. אפשרות של חתימה על מסמכים וגם חוזים, תעלה על הפרק. בכל מקרה, שימו לב לאותיות הקטנות. עדיין צפויות לכם לא מעט משוכות לעבור בדרך אך ההצלחה מחכה מעבר לפינה. יש לכם הזדמנות של ממש. אל תפספסו. הרקיע מייעץ לכם לבנות על תוכניות הנובעות מן ההיגיון, ולא מן הרגש. אתם מצליחים להוציא את העוקץ מכוונותיו של טיפוס מניפולטיבי. במקביל, המשיכו לעמוד על המשמר.


יום דינאמי. גם בעבודה וגם ביחסים האישיים אתם מאוד נמרצים. משימות שהתחלתם בעבר מגיעות היום לכלל הגשמה וצפוי יום מוצלח. אתם מפיקים לקחים חשובים מהתרחשויות שקורות סביבכם. שיקול הדעת צלול וחד כמו תער וההחלטות שתגיעו אליהן היום ישפיעו על עתידכם, גלו ערנות. הרקיע מכריז על מצב אשר לפיו הלב שלכם הולך בכיוון אחד כלשהו, בעוד ההיגיון נוטה לצד הנגדי.

יום טוב. אתם מתחילים את השבוע ברגל ימין. אתם חווים רגשות חיוביים ושמחה. מפגש חברתי גורם לכם נחת רוח. יש לכם תחושה מוצדקת שמעריכים אתכם. חשוב לכם להרגיש מחוזרים. תחזירו את אותו היחס למי שמגיע. הימנעו מהערות שלא במקומן על מנת לא לקלקל את האווירה הנדירה. אנרגיה קוסמית קובעת כי סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.



באמת שהגיע הזמן שתקבלו את העובדה שלא הכול בשליטתכם. באמת שאין צורך בכך ואיש גם לא מצפה שתפקחו על כל מה שמתרחש סביבכם, במיוחד בכל הנוגע לעניינים פרטיים של אנשים אחרים. צאו לקניות, התפנקו והקדישו לעצמכם. מהר מאוד תגלו עד כמה זה טוב להיות משוחררים מהכבלים של אחריות לא פרופורציונאלית. אנרגיה קוסמית מתרה בכם לבל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שעדיין נמצא בשלביו הראשונים.


אתם מתפתים לרכישה חשובה אך לא דחופה. ענייני כספים וניירת מטרידים אתכם מאוד אך אתם פועלים מתוך התרסה כלפי כל העולם. כדאי לבדוק את המידע שצברתם בתקופה האחרונה ולפעול משיקולי כדאיות ולא מתוך אימפולסים רגשיים. טיפ: תסכולים לא מפרקים על ידי מסע קניות ספונטאני. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה עצה חכמה מאדם נשוא פנים. הקשיבו לאלה אשר יש להם ניסיון חיים עשיר.

היום אתם צפויים להתמודד עם קשיים שיתעוררו בתחום העבודה. קטן עליכם לעומת מה שעברתם עד כה. אתם פוגשים אנשים מעניינים שיכולים להעשיר את חיי החברה שלכם ובד בבד גם לתרום להתקדמות הקריירה. שילוב זה מצדיק התייחסות רצינית והקצבה של זמן, לא לזלזל. אם תתמידו ללכת בדרך אותה מראים לכם הכוכבים, אנשים יריעו לכבודכם. יופיע אדם שישמח לנצל אתכם לטובתו, אך לכם כדאי לדרוש תמורה הולמת לכל השקעה של זמן ואנרגיה.


דווקא לאחר שהגעתם להחלטות וביצעתם מעשים שעתידים להשפיע על עתידכם, פתאום אתם נתקפים בדכדוך מסוים כאילו אינכם שלמים עם הנעשה. החלומות שלכם על הצלחה מטאורית ועל חיים קלים ונוחים מתנפצים על סלעי המציאות. אתם קולטים שהדרך להשגת המטרות שלכם אינה קלה כפי שחשבתם. זכרו כי כדי להיחלץ מנהר סוחף או ממצב קיצוני יהיה עליכם לבצע מהלך נחרץ ובוטה, אין טעם בפעולות שקטות וחלושות.

היחסים בבית סוערים. כל מילה גורמת למריבה או לוויכוח קולני. לסיבות יש זיקה אל בני הבית שנמצאים במתח רב, כל אחד וסיבותיו הוא. כדאי מאוד ליצור הזדמנות למפגש משפחתי על מנת ליישר את ההדורים. אל תתעצלו. אתם זקוקים לקשר חם ותומך בדיוק עם אלה שאתם מתקשים להסתדר איתם. המזל הטוב יהיה איתכם וכל שעליכם לעשות הוא לקרוע את צעיף החושך.


בן/ת הזוג מבקשים מכם משהו שחשוב להם במיוחד. אל תסרבו. התחושה שמשתלטת עליכם היום במלוא העוצמה ובחריפות היא נהנתנות. תנו לעצמכם דרור לפעול. תחושו הקלה ושמחה אחרי שתשחררו את החסימות ה-' טבעיות שלכם'. מישהו מנסה להעביר לכם מסר חשוב לחיים. כדאי להקשיב. כדאי שתתבוננו בתמונה הכוללת, תוך כדי התעלמות מפרטים שוליים. הפגינו פתיחות ורוחב לב.


נדמה שסוף סוף נפל האסימון ואתם מבינים שיש לכם מה לשפר ושאתם לא מושלמים. את המסקנות האלה יש ליישם, בעיקר בתחום האישי. נסו להיעזר בבן/ת הזוג או בחבר קרוב שיש לו את היכולת האמיתית הדרושה לעניין מסוג כזה. אינטליגנציה רגשית היא התכונה שהכי חשוב לכם ללמוד. אל תנסו לשנות את התנהגותו של אדם שאתם מחבבים. זה הזמן להפנים כי זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.

יום לא קל בהתחשב בעובדה שברור לכם, יותר מתמיד, שהגיע הזמן להפסיק להתלבט ויש לעשות שינויים. קשה לכם להתחבר לחלקים הפנימיים על מנת לפרגן לעצמכם. לפני שתוכלו לבחור את האפשרות הטובה ביותר משלל ההזדמנויות, יש מקום לברר מה בדיוק אתם רוצים, והפעם- באמת! הכוכבים מרעיפים עליכם אנרגיות הרמוניות. נצלו את ההזדמנות כדי להתפייס עם מי שאתם מתעמתים עימו.


צפוי עימות לא נעים עם מישהו שמעלה נימוקים וטיעונים המעמידים אתכם באור שלילי. בתחום הרומנטי יש צורך בהשקעה גדולה של אנרגיה, וזה לא בדיוק מתאים לכם כרגע. לעומת הקשיים בתחום האישי, צפויות חדשות טובות הקשורות לעבודה. הצעה כדאית במיוחד תתגלגל אליכם ללא כל מאמץ מצידכם. יש מי שמזמין את עצמו לתחוב את אפו בענייניכם. הוא יתחיל את בחישתו בחיוכים ויסיימה בביקורת מעצבנת.

מאמרים קשורים

Back to top button