הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם מארס לבין אלה של הכוכבים ונוס ואוראנוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. היחסים עם בני המין השני נמצאים במוקד תשומת לבכם היום. באמת קשה להבין איך אתם מצליחים להסתבך במהירות שיא עם כל מיני טיפוסים מפוקפקים. נסו לשמור על איפוק ולא לפתוח יותר מידי את הפה, במיוחד לא באמירות מחייבות שמכניסות אתכם למצבים מלחיצים. הפתרונות יגיעו אם תצליחו להירגע קצת. כדאי לאלתר. הרקיע צופן מזל רב לאלה מכם הטווים רעיונות בעלי ניחוח של חו"ל.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם ונוס לבין אלה של הכוכבים מרקורי ונפטון, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. אתם מגלים רגישות גבוהה כלפי חברים וחברות. בתמורה אתם מקבלים הרבה תשומת לב והרגשה של חשיבות עצמית. חשבו שוב ושקלו היטב האם ה'עיסקאות' האלה שאתם עושים עם אנשים סביבכם, אכן מקדמות את מקומכם החברתי או מכניסות אתכם ל"פלונטר" רגשי. הרקיע מבשר טובות לכל אלה מכם השואפים לשמוע את צליליו של מארש החתונה.

המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם מרקורי לבין אלה של הכוכבים מארס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. כדברי הפתגם הידוע: המהירות-מהשטן. היו שקולים יותר היום ואל תתלהבו יותר מידי מכל מי שאומר לכם מילה טובה. למרות הרצון האמיתי והכמיהה שלכם למצוא את הנפש התאומה, העיתוי לא הכי מתאים. למי שנמצא במערכת קיימת: מי שרוצה לשקם ולבנות קשר איכותי-יש צורך לתת מתוך מקום פנימי נדיב ולא בכדי לקבל מידי משהו בתמורה. אנרגיה קוסמית קובעת כי יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו.



המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של הירח לבין אלה של הכוכבים סטורן ויופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. החוש האסתטי שלכם מפותח במיוחד וחשוב לכם מאוד איך אתם נראים. זה היה תמיד ובהחלט נחשב לאחת מהתכונות הטובות שלכם. יחד עם זאת, כדאי לכם לזכור איפה עובר הגבול בין נרקיסיזם ובין טיפוח עצמי. יש מי שטוען כלפיכם שקצת התבלבלתם בקטע הספציפי הזה היום. מומלץ להשקיע משאבים גם בתכנים הפנימיים ובפיתוח האינטלקט. אנרגיה קוסמית קובעת כי ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר בזכות ולא בחסד.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של השמש לבין אלה של הכוכבים נפטון ואוראנוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. מתעוררת אפשרות לקידום בעבודה. ההזדמנות רצינית למדי ואם לא תקפצו על המציאה, יהיה מישהו אחר שיעשה זאת. יתכן מאוד שתצטרכו לכופף כמה עקרונות פה ושם כדי להשיג את מבוקשכם. אל תפחדו ממחויבות גבוהה. בדקו בזהירות את מה שמציעים לכם. אם התנאים הוגנים-תנו את הסכמתכם בלי לחשוש יותר מידי. יהיה זה מן החוכמה למחוק מריבות שאיש אינו זוכר כיצד התחילו.

המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם מרקורי לבין אלה של הכוכבים מארס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. בזבוז כספים ללא ביקורת עצמית עלול להביא למצב של אי נעימות. עליכם להתגבר על ההתנהגות חסרת הרסן שהשתלטה עליכם. את התסכולים שלכם, חשוב שתלמדו להוציא בדרכים אחרות. פריצת דרך בעסקים עשויה להתרחש לאחר מפגש חשוב עם אדם שכבר ששוחחתם איתו בעבר. למרות חוסר השקט הפנימי, תצליחו לנהל את עצמכם בתבונה ובקור רוח כפי שמתאים לפגישת עסקים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו מישהו מנסה לאחז את עיניכם. כדאי לפקוח עין חשדנית על הסובבים אתכם. מצב של כבדהו וחשדהו.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם ונוס לבין אלה של הכוכבים מרקורי ונפטון, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. הכוונה וההתכוננות לשיפור המצב הכלכלי, מתחילות לשאת פירות. אתם חשים מוערכים על ידי אנשים בעלי עמדת השפעה. תחושה של ביטחון והרגשה שמגיע לכם הטוב ביותר, תורמות לשיפור מצב הרוח. יחד עם זאת, כדאי שתנסו לקבל קצת פרופורציות על מה שקורה סביב. סוף סוף אתם לא מהווים את מרכז העולם. אז קצת צניעות בבקשה. אנרגיה קוסמית מייצגת קשרים טובים עם ילידי מזל טלה, כמו גם מהלכים ספונטאניים הצופנים מזל והצלחה.

המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם פלוטו לבין אלה של הכוכבים יופיטר וסטורן, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. אתם עסוקים בתכנון הנוגע לחיים האישיים ושוקלים שינוי במקום מגורים. פיתוח היכולת להבחין בין עיקר וטפל ולהתמקד ברצונות הפנימיים העמוקים ביותר- יובילו אתכם לדרך פעולה נכונה. כל השנים שהשקעתם באחרים, הביאו אתכם למצב שהיום- יש לכם הרבה כתובות לפנות אליהן. חברים טובים ישמחו להקשיב. אל תהססו לפנות! יש מי שטורח למענכם מאחורי הקלעים. צפויה מתנה שמקדימה את זמנה או סכום כסף שבא במפתיע.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם יופיטר לבין אלה של הכוכבים ונוס ופלוטו, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 8. אתם נהנים מיום של אווירה נינוחה ורגועה, ומצליחים לשמור על פרופיל נמוך ולא לעורר מהומות, למרות שיש דברים שמפריעים לכם. נצלו את היצירתיות שלכם כדי להפוך את הבילוי המשותף לחוויה שונה משגרת היום יום. יש לכם הזדמנות לתרום ממד חדש לקשר קיים וללמוד עוד כמה עובדות מרתקות אודות עצמכם. אתם טוענים את הסובבים אתכם באנרגיות ממוזלות. במקביל, כדאי שתוציאו מעולמכם את מי שמזרים אליכם אנרגיות שליליות.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם סטורן לבין אלה של הירח וכוכב מרקורי, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו 5. יתכנו מאבקי כוח בין בני משפחה. נסו לא להעצים את הקונפליקט על ידי נקיטת עמדות קיצוניות. אדם בן מזל דגים מושך אתכם לכיוון רעיוני חדש ומאתגר. יום טוב בכל מה שנוגע לפעילות ספורטיבית. נצלו את המומנטום לקחת פסק זמן מהאווירה הדביקה. יתרון לבילויים בחיק הטבע במקומות בהם ניתנת לכם אפשרות להתבודד לפחות במידה מסוימת. בעיה פיננסית עשויה להיפתר הודות לאנרגיות המגיעות מעבר הים או מאדם שלא ציפיתם ממנו כי יתרום לכם.

המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם אוראנוס לבין אלה של השמש וכוכב מארס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. אתם מפגינים ביטחון עצמי. רצוי שתעבדו קצת על שיפור הסגנון. אתם מנסים להתייחס בקלות דעת בלתי נסבלת לבעיות רציניות שעולות בשיחה, במיוחד על ידי אנשים אחרים שלוקחים את הנושאים הנידונים ברצינות תהומית. כדאי למצוא פנאי לדיון במהלכו תגדירו את מידת הנכונות שלכם לתרום מזמנכם וממרצכם לנושא שלא ממש התחברתם אליו. התמקדו באנשים אשר צירוף אותיות שמם המלא או ספרות תאריך לידתם, מניבים את המספר 4 הנחשב ליציב, חומרי ומעשי.


המחול הקוסמי מזווג בין האנרגיות של כוכבכם נפטון לבין אלה של השמש והירח, ויוצר תנודות נומרולוגיות המשדכות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. התנהגות בלתי צפויה של שותף לפרויקט ספציפי מותירה אתכם במצב של תדהמה. לא ברור לכם מה קורה וכיוון שהצד השני לא מרבה בהסברים, אתם בוחרים לסיים את העניין בשקט. חבל שלא בטחתם בעצמכם מספיק על מנת לדון בעניין שכל כך חשוב לכם. אולי עוד לא מאוחר מידי. בכל מקרה-מן הסתם, שווה את המאמץ. גם לכם מותר לגלות קשיחות כלפי מי שמנסה להכשילכם. יש אנשים שרק שפה מעין זו מצליחה לשכנע אותם.

מאמרים קשורים

Back to top button