הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

פרויקט שהעמסתם על כתפיכם מתברר כקשה במיוחד. אתם מחפשים דרך לצאת מההתחייבות שלקחתם על עצמכם בלי לגרום יותר מידי נזקים. עם בן/ת הזוג יתכנו עימותים או אי בנות על רקע של עבודה. ייתכן כי גם השעון הביולוגי די מתעתע בכם ואתם לא בטוחים מה בעצם רוצים מכם. מומלץ לנהוג בזהירות. הרקיע מבשר על מזל גדול הבא לאחר תקופה של שפל.


יום עם הספקים גבוהים. אתם עסוקים מאוד ונראה שלפחות חלק מהזמן, הלחץ משמש לכם כתירוץ לא להתמודד עם מה שצריך במישור המשפחתי. בגדול, יש צורך לפתח את היכולת להאציל סמכויות ולא לסחוב על הכתפיים שלכם את מירב המשימות, אלא אם כן הנטייה הזאת אינה נובעת מחוש אחריות מפותח יתר על המידה אלא כהצדקה לתלונות. הרקיע צופן ברכה לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון, כמו גם לגברים במשפחה.

התאוששות המצב הכלכלי תורמת לשיפור מצב הרוח. אתם מקבלים הודעה משמחת בדבר סכום כסף שעומד להגיע אליכם, בין אם מדובר בהעלאה ובין אם במענק ממקור לא צפוי. אתם אופטימיים לגבי העתיד. נראה שיש מקום להרחבת וביסוס מעמדכם בתחום העבודה. זה לא הזמן האידיאלי לרומנטיקה, אבל נסו להישאר עם ראש פתוח והאמינו כי אפשר להיוולד מחדש גם בגלגול הנוכחי. הקשיבו למסרים הסמויים מן העין.



קשה לכם לקלוט את התנועה המסתמנת בתמונה הכללית. האמת היא שאתם די נסערים כי יש מי שמצליח להלחיץ אתכם, במקום לעודד ולכוון למקומות שאתם רואים כנכונים. ההשפעות החיצוניות רק מפריעות לכם להתרכז. מצב אידיאלי עבורכם הוא לצאת לכמה ימי חופשה לבד. אנרגיה קוסמית קובעת כי כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. אתם תהיו הראשונים ליטול את גורלכם בידיכם.


השתתפות בפעילות קבוצתית תורמת הרבה לאגו הפצוע שלכם להתאושש. אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. תחושה של הצלחה מאפשרת לכם להגיע להישגים מרשימים בתחום העבודה. זה הזמן לקחת יוזמה ולארגן אירוע חברתי חוויתי. למרות המאבק הפנימי המתחולל בין הרגש וההיגיון אתם מצליחים להתקדם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו את פוסעים בבטחה אל ראש הסולם הקרייריסטי, אך עושים זאת עקב בצד אגודל.

שתפו אחרים בניסיון שלכם לפתח את הביטחון והמודעות. הצורך שלכם להבין את המשמעות והחשיבות של אירועים חסרי פשר לכאורה, שמתרחשים סביב, יביא אתכם, בסופו של דבר, למקום הרבה יותר טוב בו תוכלו להבין את עצמכם ולמצות את הכישורים שלכם. רצון עז, נחישות והתמדה הן 'מילות הקסם' שצריכות להדריך אתכם לכול אורך המסע הפנימי. אנרגיה קוסמית מייצגת סולחה והתפייסות עם אדם שאתם וגם הוא, כבר שכחתם על אודות מה ניטש וויכוח ביניכם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.


כשלים במכשירים חשמליים עלולים לגרום לתקלות ולקושי בניהול השוטף של המטלות שלכם. אתם מנסים להתעלם מהשינויים ומהבלגן החוגג כדי לא להתמודד בבת אחת עם כל מה שצריך. נדמה שמנגנוני ההגנה שלכם על סף קריסה. הקדישו חלק מהיום למנוחה קצרה ואז כדאי שתפנו במלוא המרץ לפתרון הבעיות הנערמות, כדי למנוע הצטברות שתצא מכלל שליטה. כישרונותיכם היצירתיים עשויים להנחיל לכם אושר ועושר, אל תמכרו אותם בזול.

קשר שנותק והתחדש לאחרונה, משמח אתכם מאוד. מערכת יחסים זאת דורשת השקעה רבה ומתמשכת. רק אתם תחליטו אם זה שווה. בגדול, הבעיות הקשורות לאותו אדם לא נעלמו. מלבד הסיפוק של סגירת מעגל, לא מומלץ לחזור אחורנית. עימות שעלול להתלקח עם מישהו שבשמו מופיעה האות תו, יעכיר את האווירה. נראה כי אתם מוטרדים בגלל אירוע שמשתתפיו נוהגים לעקוץ אלה את אלה. אל דאגה, הדברים יסתדרו מאליהם.


קשה לכם להתרכז בעבודה בגלל שאתם מוטרדים בענייני הבית. נדמה לכם שאתם מעניקים בלי סוף לכולם ובתמורה מקבלים- שום דבר… המורל יורד ואתם מרגישים חסרי אונים. יש לכם הרגשה שאתם במבוי סתום אבל הדבר אינו כך. אפשר לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות. צריך רק לרצות. אם החלטתם להעניק, העניקו – אך אל תתחשבנו עם זה שאתם מעניקים לו. צפים ועולים עניינים הקשורים באמונה. אל תופתעו אם יהיה מי שירצה לכפות עליכם את דעותיו.


רגישות גבוהה מאוד גורמת לכם להגיב בתוקפנות כלפי אנשים קרובים. אתם במצב של אי שקט וזה גורם לכם להיראות חסרי יציבות, במיוחד למי שאינו מקורב אליכם. קשה לכם להירגע ולתפוס פיקוד על מה שקורה סביבכם. קחו את הענייני בידיים והתחילו להתייחס לכול מה קורה איתכם ביתר קלות. עובר עליכם יום לא קל אבל זה לא סרט טורקי. אל תשכחו לפייס גם את כוחות הפיתוי, גם הם זקוקים למזון משלהם.

יש לכם החלטות הקשורות לחיים האישיים אבל אתם מתקשים לעמוד בפרץ מול כל מיניי 'שליחי מצווה' המנסים להניא אתכם מהדרך שבחרתם ו'לסדר' לכם את החיים בדרך שנראית להם. זה בדיוק הזמן לשלוח את כולם לביתם ולהמשיך בכיוון שבחרתם. כשתשחררו את האנרגיה שלכם מדיונים ומשיחות ממושכות ומיותרות, תוכלו להתפנות לעשות סדר בחיים שלכם. האסטרולוגיה רואה בכם מאהבים מהסוג המקורי והייחודי, אבל גם כאלה הנוטים להמם ולהדהים את בני הזוג.


הנטייה שלכם לפנטזיות לא מקלה עליכם את החיים. הגיע הזמן להתחבר למציאות כפי שהיא. ייתכן כי הזוגיות שלכם לא ממש מספקת ואתם מרגישים מתוסכלים אבל אם תפנימו את העובדה ש'זה מה שיש', יהיה לכם קל יותר ותוכלו ליהנות מחצי הכוס המלאה. בתחום הקריירה-צפוי שינוי לטובה. נראה כי אתם מטרידים את עצמכם בבעיות שאינן קיימות במציאות, כדאי שתתמקדו בשפע הפרוש לנגד עיניכם.

מאמרים קשורים

Back to top button