הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מאוד מתאמצים בעבודה אבל למרות העומס אתם מלאי מרץ ויש לכם יופי של מצב רוח. אתם מגיבים בחיוב להצעה לצאת לבלות. אולי זה בגלל שאתם נראים טוב במיוחד וחיזורים מהסובבים אתכם מרימים לכם את המורל. הנושא היחיד שעדיין יש לכם תלונות לגביו הוא אדם כפייתי שמשפיע עליכם בצורה שלילית. הרקיע מייצג מצבים של התלבטות אך גם של פסיחה על שני הסעיפים. בעצם, הוא קורא לכם לקבל החלטה.


שיפור במצב הכלכלי נותן לכם 'זריקת מרץ'. זה הזמן להוציא קצת כסף על מתנות לעצמכם ולאנשים הקרובים לכם ולהתפנק. נסיעה לספא או בית מלון, שנראתה בעבר בלתי אפשרית, עולה על הפרק. הזדמנות של ממש להעמקת האינטימיות. הפנויים משקיעים הרבה בחיפוש אחרי זוגיות אך לא מצליחים למצוא את מבוקשם. מומלצת התמדה. אנרגיה קוסמית קובעת כי זה הזמן להנאות חושים שאינו מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת.

הקצב המהיר וה-'אקשן' התזזיתי שאתם מפגינים, גורמים לאנשים אחרים לסחרחורת. קשה להתחרות בכם במיוחד בתחומים בהם אתם מיומנים. פרויקט חדש שאתם עסוקים בהשלמת התכנון שלו, גורם לכם ללא מעט דאגות. עזרה שיציע לכם עמית לעבודה יכולה בהחלט להוות התחלה לתהליך חיובי של שיתוף פעולה מתמשך. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אדם רב פעלים נוטל אתכם תחת חסותו. זה הזמן להסתייע בקשרים שנרקמו בעבר.



ביקורת שמישהו מטיח בכם, פוגעת מאוד וגורמת לכם להסתגר ולהתבודד במצב רוח ירוד במיוחד. חשבון נפש נוקב שאתם עושים אינו בהכרח במקום. החרטה שאתם חשים לגבי צעדים מסוימים שעשיתם בעבר, שווה רק במובן של משהו שניתן ללמוד ממנו לקח לעתיד. פריצת דרך מקצועית צפויה בקרוב. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל טוב שהוא מעין קמע המגן עליכם, או מישהו במרומים הפוקח עליכם עין.


מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים שמתרחשים כעת, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי. חשוב להקפיד של פתיחות ועל יכולת להכיל גם את מי ששונה מכם במידה רבה. כמובן שאין זה אומר וויתור על הרצונות שלכם ועל זכויות בסיסיות. אדם שתלטן מלחיץ אתכם בדרישותיו. הגיע הזמן להבהיר את עמדתכם בנידון. אנרגיה קוסמית מייצגת הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.

המורל קצת ירוד בגלל הניסיונות שלכם להרחיב את תחום חיי החברה. הכניסו קלילות למהלכים שלכם ותופתעו לראות את התוצאות. למי שלא נמצא בקשר, אתם יכולים "לעשות עיניים" למישהו שנמצא בסביבה הקרובה שלכם אבל הקפידו על טאקט. מומלץ לחפש אובייקטים מתאימים לחיזור כדי לא להתאכזב. המזל והברכה ממתינים לכם באירועים בלתי צפויים, כמו גם בחברת אנשים מקוריים.


לפעמים נדמה לכם שהכי טוב היה לו יכולתם לברוח ולהתרחק מכולם. זה אחד מאותם ימים בהם אתם מרגישים שנמאס לכם להוכיח לכל העולם עד כמה אתם חזקים. קשה לכם לעמוד בפיתוי להישאר בבית ולנוח. מצד שני, אתם מתלבטים אם כדאי לנצל את היום לטיול. אין לכם כל כוונה להזניח את המחויבויות, אלא פשוט בא לכם לנוח קצת. כדאי להקשיב לאינטואיציה. לפנויים שביניכם צפויה פרשיית אהבה יפה וטהורה, כמו גם שותפויות מוצלחות וממוזלות.

אתם מרגישים אי נוחות מסוימת במערכת היחסים אבל אין סיבה לדאוג. למרות מה שקורה, לא עולה לכם במחשבה לעזוב או לפרק את החבילה. החיפוש אחרי דרכים לתיקון המצב הוא בהחלט חיובי. אתם מוזמנים להשתתף באירוע בעל אופי חוויתי שיעניק לכם חוויה מהממת. צפויה לכם נחת מצעירים במשפחה, כמו גם מאנשים עימם לא התראיתם זה זמן רב. צפו לאורח שלא התראיתם עימו זמן רב. השיחה תיסוב סביב אדם שיש לכם עימו חשבון פתוח.


מישהו קרוב אליכם נוקט בפעולה לא מוסרית וחוש הצדק המפותח שלכם מתקומם. יש לכם סיבה טובה להילחם על חוסר הצדק, במיוחד כי כל העניין עלול לפגוע בכם, בדרך עקיפה. שימו לב למילים הנאמרות ולמעשים, כיוון שדרושה כאן מידה לא מבוטלת של דיפלומטיות. שווה תכנון מראש. גם אם חרדות מקננות בליבכם, אל תהססו להפגין פני מנצחים, כך תביסו את מתחריכם.


מצב הרוח שלכם – טוב במיוחד. אתם מרגישים אהובים ומחוזרים וזה פשוט עושה לכם את היום. אופטימיות וחיוביות משפיעים על המשפחה כולה. צפויה פגישה במקום מדהים שם תפגשו דמות שתשפיע בעתיד הקרוב בתחום הקריירה. בינתיים, במקום העבודה, יש אנשים שמנסים להפעיל מניפולציות. בעזרת האינטליגנציה הגבוהה שלכם תמצאו תירוץ לשמור מרחק.

עליכם להיות יותר ממוקדים וקשובים לבן/ת הזוג. עימות עשוי להתפתח על רקע אירוע ישן. הנטייה שלכם לסודיות ולהסתגרות מרחיקה מכם גם את מי שיש לו סבלנות ברזל. שיפור התקשורת יעזור מן הסתם, במידה ותתמידו ביחס מפנק ואוהד. הדבר הטוב ביותר שיתפתח השבוע הזה, הוא זמן איכות עם בני משפחה. הגיע הזמן להשתחרר מדעות קדומות ומכבלים מעיקים. זה הרגע בו עליכם לפרוץ את החומות שהקמתם סביבכם.


רצוי לוודא היטב שהמסר שאתם רוצים להעביר מובן וברור לזולת. בעיקרון, אתם די מערפלים את הכוונות שלכם וקשה לנחש מה אתם חושבים באמת. חלקו את תחושת האופטימיות עם אדם קרוב שמגלה אכפתיות. חוסר התלהבות לגבי יציאה מתוכננת עלול להתפרש כדחייה אישית. זכרו כי לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות. תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה.

מאמרים קשורים

Back to top button