הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום של שינויים. החלטתם סוף סוף להפסיק את הסיוט שאתם סוחבים על צווארכם כבר חודשים רבים. שינוי יגרור שינויים נוספים בתחומים אחרים. קחו בחשבון תקופה לא קלה. אין מקום לחרטות או לחרדות. לכו על זה מתוך אופטימיות ואמונה בעצמכם ובמזל שיאיר פנים. הרקיע מבשר על מצב אשר יגרום לכם לראות את הדברים כפי שהם, מבלי לצבוע אותם בגוונים של אשליות.


אתם עסוקים עד מעל לראש בענייני בית ומשפחתיות. סוף השבוע משרה עליכם אווירה של שלווה ורצון להתבודדות בחיק המשפחה הקרובה. נראה שהתרגלתם לשינויים האחרונים ואתם מקבלים בשלווה יחסית גם את הדעות וההרגלים השונים של אחרים. יש הקלה רבה ביכולת לוותר על תחושת השליטה בכול דבר ועניין. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.

התדמית שלכם בעיני אחרים די מעורערת בשלב זה. יתכן כי אמרתם יותר מידי דברים שכעת אי אפשר להחזיר חזרה. אתם יוצאים בהצהרות בומבסטיות ואחר כך ממהרים לשנות את עמדתכם. מעייף למדי ולא ממש משכנע כאשר זה קורה מספר רב של פעמים. טיפ: בעתיד, שמרו על דיסקרטיות. המתינו קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם מה מתרחש. אנרגיה קוסמית קובעת כי זה יום נפלא לנסיעות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.



זה זמן מתאים להשקיע בבני המשפחה. היום הזה מוקדש רובו ככולו לנושאים בוערים המכריחים אתכם לטפל באדם הדורש תשומת לב. למרות שאתם מעורבים מאוד רגשית והעניין לא קל לכם, תצליחו לפעול לכיוון יעיל ונאות של הבעיה. צפויה עזרה מכיוון שלא ציפיתם לו. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ', מסייע רבות בייעוץ. אנשים בעלי עוצמה מעניקים לכם מזל והצלחה, אל תדונו אותם על-פי חזותם החיצונית.


מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים שמתרחשים כעת, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי. חשוב להקפיד של פתיחות ועל יכולת להכיל גם את מי ששונה מכם במידה רבה. כמובן שאין זה אומר וויתור על הרצונות שלכם ועל זכויות בסיסיות. אדם שתלטן מלחיץ אתכם בדרישותיו. הגיע הזמן להבהיר את עמדתכם בנידון. אנרגיה קוסמית מייצגת הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.

יום אופטימי בו אתם מלאי אמונה בטוב וברצון לפעול. הזוגיות דורשת וויתורים שאינם בהכרח רצויים עבורכם אך אתם מקבלים את הדברים מתוך השלמה. נמאס לכם להתנהל באווירה של פנקסנות ועובדה זה מקלה עליכם מאוד. גם בחברתי שוררת אווירה נוחה הרבה יותר מאשר בתקופה האחרונה, מה שרק מוכיח שהרבה מאוד תלוי בגישה ובמצב הרוח שלכם. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך בביצוע פעולה נמרצת וחותכת בתחום שבינו לבינה, כמו גם במישורים העוסקים בהגשמה עצמית.


היכולת שלכם לנתח מצבים משתפרת. בני משפחה וקרובים לא ממש מבינים מה עובר עליכם אבל באמת מה שאתם זקוקים לו הוא קצת מרחב מחיה. יש מי שכועס שאתם לא מקדישים לו/ה מזמנכם כמו בעבר. חוסר עניין ועומס מיותר גורמים לכם לארגן מחדש את זמנכם. התהליך חיובי ורצוי שתמשיכו בו עד שתרגישו שיש לכם מספיק זמן בעיקר לעצמכם. אנרגיה קוסמית מייצגת תקופה של שפע ופריון. בשורתה טובה במיוחד למחפשי העבודה שביניכם.

צפויה הפתעה בשטח הזוגיות. כמה מילים טובות וסיטואציה מפנקת עשויות לגרום לכם להתחייב, למרות חוסר המוכנות הרגשית שלכם. לא כדאי למהר ולמסד קשר מעורפל. קחו עוד קצת זמן לשקול היטב מה אתם רוצים. ההתקדמות היא איטית אך בטוחה. אל תפסיקו להאמין, לקוות ולפעול למען המטרה שהצבתם לעצמכם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב [אישי או חברתי] הדורש מכם תחכום ומניפולטיביות, גם אם באופייכם אתם מעדיפים הגינות ויושר.


הרצון שלכם להצליח עלול להביא אתכם לפעולות ומקומות לא רצויים. אל תגררו להרפתקאות. הפסיקו לפנטז וחיזרו לקרקע הבטוחה של המציאות. מקום הבילויים הנוכחי אינו המקום האידיאלי עבורכם. כדאי שתתחילו לחפש מקום אחר אך וודאו שאתם פועלים בדיסקרטיות המרבית. אל תתנו למידע עסיסי לדלוף החוצה. זה לא יועיל אלא רק יזיק. אנרגיה קוסמית מייצגת בשורות טובות המגיעות מעבר לים, או את הצורך לבצע פעולה כלשהי אשר יש לה קשר עם חו"ל.


התעקשות בתחום הרומנטיקה גורמת לכם לרדוף אחרי דמות שמשחקת אותה מסתורית וקשה להשגה. נראה שבמקרה זה גם אתם צריכים לנקוט בטקטיקה שונה מהרגיל כדי להשיג את מטרתכם. כדאי לקחת בחשבון שאולי מושא ההערצה שלכם כלל לא מתאים. אל תרוצו יותר מידי. אתם עלולים להישאר עם הלשון בחוץ. אתם זקוקים ליועץ אשר יעזור לכם להתפכח ובכלל, לא יזיק לכם להקשיב לאנשים בעלי ניסיון.

קיים סיכוי גבוה לבלות היום במקום הסמוך למקור מים. תפגשו אנשים שיגלו, בניגוד לציפיות, עניין דווקא ב… עסקים. מלבד בילוי נעים לכשעצמו שצפוי לכם, יש כאן בהחלט פוטנציאל המצדיק בדיקה. היו ערניים לברור מתוך כל מה שנאמר את הדברים הרלוונטיים לכם. קחו זמן להחלטות ואם הצד השני לא בעניין של המתנה, פשוט תרדו מכל העסק. בשום אופן לא להיכנע ללחצים. אל תבזבזו את זמנכם על טקסים רשמיים, זה הזמן לזרום עם אווירה משוחררת והרפתקנית.


יש לא מעט אנשים שכועסים עליכם ואתם ממש לא מבינים למה. נדמה לכם שאתם צודקים בכל צעד שעשיתם. הבלגן ועוגמת הנפש נובעים מהעובדה שלמרות הכוונות הטובות שלכם, אתם לא תמיד מתמידים במשימה ולא 'סוגרים עניינים' כמו שצריך. הבלבול הרגשי והנפשי מעיקים מאוד ועד סוף היום תהיה הקלה בתנאי שתתקיים שיחת בירור. מישהו מציע לכם הצעה שלדעתו קשה לסרב לה. תצטרכו ללמוד כיצד לסרב מבלי להרגיש אשמים.

מאמרים קשורים

Back to top button