הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב בכל מה שקשור לחיבור לאמת ולמציאות. אתם רואים בבהירות את הדברים המתרחשים סביבכם ומנסים תוך כדי כך למצוא דרכים לפעולה. השכל הישר מנחה אתכם לכיוון המטרות אומנם, אולם לא יזיק לכם ללמוד להשתמש קצת יותר באינטואיציות הפנימיות. תתפלאו לגלות אמת חוכמה פנימית יש לכם בפנים. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעמידה איתנה מול מכשולים.


היום צפויים לא מעט ויכוחים וקצרים בתקשורת. העקשנות והאגו שלכם שוב מכשילים אתכם. ההתבטאויות התוקפניות שלכם הולכות ונעשות יותר ויותר ספונטאניות וזה פשוט מסכן מערכות יחסים שאתם מעורבים בהם. גם בני המשפחה שלכם די סובלים מחוסר הסבלנות שאתם מגלים. ההרגשה של כולם תשתפר לאחר שיחה. אנרגיה קוסמית רומזת על סיוע כספי ממקור לא צפוי.

יום נעים ביותר. יש עליכם לא מעט לחצים בזמן האחרון ולכן היום הזה שאתם מבלים הרחק מהבית, מהווה אתנחתא מצוינת לנקות את הראש ממחשבות ולנוח כמו שצריך. טבע ונופים תמיד עושים לכם את זה ויש לכם היום הזדמנות לבלות כמה שיותר זמן באוויר הצח. תיהנו! שימרו על מרחק וריחוק מאנשים שאינם ראויים, ממש באותו האופן בו השמיים שומרים מרחק מפסגת ההר.



הרומנטיקה מנצחת ובגדול. שינוי לטובה בגישה של בן/ת הזוג גורם לכם לפתוח את הלב. ההתקרבות והאינטימיות שנוצרו הן בהחלט עליית מדרגה. נושא של מגורים משותפים יכול לעלות על הפרק ואפילו רמזים למיסוד הקשר. קחו את הדברים בפרופורציה. מותר להתלהב ולבטא רגשות אך לא להגזים בבקשה. יש לאחד כוחות ולשתף פעולה עם אחרים, כדי לגבור על מכשול הניצב בדרככם.


הצורך הכפייתי שלכם בשליטה ממש נמאס על כולם, במיוחד על בני המשפחה. מהומה צפויה היום גם במערכת היחסים הזוגיים. אתם חייבים לשנות גישה. יש להימנע מעימותים וויכוחים. תפסיקו לנהל את כל העולם ותנו לדברים לזרום מעצמם. מניפולציות פשוט אינן עובדות לאורך זמן. אתם נמנים עם יסוד האש וצפויים לכם קשרים טובים עם ילידי מזלות יסוד האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים.

מישהו עלול לנסות לסובב אתכם במניפולציות ואפילו להרחיק לכת ולהפיל אתכם בפח. גלו ערנות למרות עומס יוצא דופן בעבודה. נסו לא להיכנס לעימותים אלא לטפל בחילוקי דעות בצורה אסרטיבית ובוגרת. לאט אבל בטוח אתם לומדים לפתור בעיות בצורה חדשה מזו שהייתם רגילים עד כה. צפויה לכם פגישה שדורשת הכנות קצת יותר יסודיות מכפי שנדמה. אל תניחו לצד השני להפתיע אתכם.


ירידה של אנרגיה מאפיינת את היום הזה. לא נורא. למרות שזה אולי נראה לכם סוף העולם להישאר בבית מול הטלוויזיה, עושה רושם שזה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. גם אם תנסו לארגן חברים לבילוי משותף תגלו שאין שיתוף פעולה משמעותי. תעשו לבד את השיקול ואולי תחסכו לעצמכם טרחה מיותרת. האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא- איזהו עשיר? השמח בחלקו!

ייתכנו חילופי אישים בתחום החברתי. היכרויות חדשות פותחות לכם דלתות לכיוונים לא צפויים. יש מישהו חדש, בן מזל בתולה, שמאוד מוצא חן בעיניכם ואתם מחכים להזדמנות להתקרב. שעת הכושר תגיע. צריך רק לגלות ערנות. הנטייה הטבעית שלכם לאימפולסיביות ולגישה ישירה- תשתלם. למשיכה ולמגנוט של אנרגיות רוחניות, שלבו גוונים סגולים בלבושכם.


הזדמנות להשתתף בפרויקט שמעניין אתכם מאוד, מגיעה אליכם במפתיע, לאחר שכבר כמעט הרמתם ידיים. לאחר שנלחמתם להשיג את הדבר שכל כך רציתם יש לכם תחושת סיפוק חזקה. מצד שני, המתח יורד ואתם נינוחים יותר. מערכת יחסים מאתגרת שתדרוש מכם מאמץ לא קטן מזדחלת לתוך החיים שלכם. כדאי לוודא שזאת אכן הבחירה שלכם! על מנת להגביר אנרגיות יצירתיות ובכלל להגשמה עצמית, השתמשו באבן מזל מסוג טורקיז.


יום טוב במיוחד בכל מה שקשור לענייני עבודה. רמת החיים שלכם עולה. זה מתאפשר בגלל השקעות נכונות בעבר. בימים אלה כאשר אתם מרגישים משוחררים יותר ומודאגים פחות, תוכלו להתפנות לענייני הלב. בעוד שבעבר הייתם יותר מידי מגמתיים, עכשיו הקלילות החדשה מאפשרת ליהנות מכל רגע של חיפוש. הרקיע מייצג מצבים של ניתוק או דחייה מאדם כלשהו או ממצב. ייתכן כי הוא מייעץ לדחות אירוע כלשהו על גבי ציר הזמן.

אלה ימים בהם כל צעד שאתם עושים בתחום החומרי, צריך להיות מאוזן על ידי מהלך במישור הרוחני. אתם משתדלים לעזור לאדם במצוקה אך כלל לא ברור כי הוא מוקיר את נדיבותכם. זה מה יש. זה הזמן לחשבון נפש משום אתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי, בעוד שכלפי אחרים אתם מגלים סלחנות. היקום נושא אנרגיות טובות עבור ילידי מזל דלי. עיתוי נפלא להגשמת רעיונות מקוריים ויוצאי דופן.


במקום להיות ישירים ולומר לבן/ת המין השני שזמנכם ומרצכם מוגבלים, אתם משתמשים בכל מיני תירוצים על מנת לדחות את הקץ. מצד שני אתם גם עסוקים מאוד בריצוי ובסיפוק רצונות של חצי מתושבי העולם. כך קורה שיש כמה אנשים קרובים לכם שמסתובבים מאוד עצבניים כלפיכם ובאמת יש להם סיבה. יש לקיים תקשורת ישירה וכנות. אמנם יש נחמה בהתרפקות על זיכרונות העבר, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להסתגר בתוך דלת אמותיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button