הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם מארס לבין הירח וכוכב נפטון, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. יום חיובי בהחלט אלא אם כן אתם שייכים לסוג האנשים שאינם מוכנים להיות חברים במועדון שמעוניין לקבל אותם. יש התפתחויות רומנטיות אשר יכולות להתפתח לכיוון של קשר, אבל בעצם כמעט הכול תלוי בדרך בה תנהלו את עצמכם בעניין זה. איטיות, אדישות ואפאטיות לא בדיוק יקדמו אתכם. מישהו שבשמו מופיעה האות סמך פותח לכם דלת. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להתנתק מהבלי החומר ולדאות אל הרוחני.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם ונוס לבין השמש וכוכב אוראנוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. טוב לב מוגזם שגובל באיבוד העצמי הפנימי, גורם לכם היום לחוש כאב ואכזבה. יש מי שתופס טרמפ עליכם ומנסה לנצל אתכם בכל דרך אפשרית. אם לא תלמדו – לומר לא, המצב ילך ויעשה יותר גרוע. אם תיקחו את הנושא ברצינות, יחול שיפור גם בתחום הזוגי. לפנויים: היכרות חדשה באופק. אנרגיה קוסמית רומזת על יריבים הסמויים מן העין. מיזם שהתחיל בקטן צובר תאוצה ומתנפח מעבר למה ששיערתם בתחילה. מצד שני, נראה כי תצאו נשכרים מכך.

תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים סטורן ופלוטו, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 8. יום לא משהו שמתאים להישאר בבית. יש לכם צורך בהרבה תשומת לב. תופתעו לגלות מאיפה תגיע עזרה. אל תשכחו את אותו אדם בפעם הבאה כשהוא יזדקק לכם. למרות היות העזרה בלתי צפויה, קבלוה ללא היסוסים וללא בררנות. מישהו בוחן את סבלנותכם ואינו עוצר באדום. נראה כי לא תהיה לכם ברירה אלא להגיב בסגנון שהוא מבין.



תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין הירח לבין הכוכבים מרקורי ויופיטר, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 3. צפויה מריבה שתתחיל בעצם מוויכוח. מסתבר שכולם רק חיכו להזדמנות להוציא החוצה את כל מה שישב להם בבטן זמן רב. אחרי שהסערה תעבור, כדאי מאוד ליזום שיחה שקטה ועניינית המיועדת לבירור, והגדרה של שיפורים ושינויים מעשיים. הפנימו את הרעיון לפיו במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין השמש לבין הכוכבים מרקורי וונוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. יום מוצלח בעיקר מבחינה חברתית. החברה תהיה שונה מהרגיל ונעימה לכם מאוד. יש צ'אנס לפגוש מישהו שמתאים מאוד לקשר רומנטי. לכו על זה בקצב איטי אבל בטוח! מישהו שבשמו מופיעה אות נון, יעזור לכם בקטע קשה שבו תתקלו. אתם מוטרדים מנושא שבעבר היה עשוי לשעשע אתכם. אל תדאיגו את עצמכם, זה עונתי וזה יחלוף.

תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים סטורן ופלוטו, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 8. נראה כי החל משעות הבוקר אתם שרויים בחוסר שקט פנימי. עליכם לגלות קצת יותר סובלנות כלפי הקרובים לכם. תחושת הרמוניה ושלווה היא בדיוק מה שאתם צריכים היום. אל תתנו לוויכוחים סתמיים וקונפליקטים מיותרים שפורצים כאילו משום מקום, לקלקל את האווירה הביתית. כדאי להתרגל להתמודד עם רגשות תסכול באמצעות שיחה עניינית ורגועה.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם ונוס לבין השמש וכוכב אוראנוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. עניינים דחופים בבית ידרשו את מלוא תשומת הלב. תפסיקו לדבר על ו… ותתחילו לפעול. היום נראה כאילו עברתם שלב של התבגרות והתפכחות. הסביבה תגיב בהתאם ויהיו כאלה שממש לא יאהבו את התקיפות שאתם מגלים. הכיוון שלכם נכון. אל תוותרו! עוד היום תתחילו לקטוף את הפירות של הגישה החדשה! תחום חדש מאפשר לכם להתחבר עם פן יצירתי שבתוככם. הקטע הזה עשוי להשפיע לטובה גם על הזוגיות שלכם.

תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם פלוטו לבין הכוכבים יופיטר ואוראנוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 22. יום טוב. אתם עוברים תהליך של התפתחות אישית. יש לכם צורך לפעול "כאן ועכשיו" אבל הנסיבות עדיין לא בשלות. חכו עוד קצת עד שתוכלו לפרוץ קדימה. יופי של יום למי שנמצא במערכת זוגית. בן/ת הזוג מוצאים דרכים מקוריות להראות את אהבתם. זאת ההזדמנות המתאימה שלכם להפתיע את הצד השני ולהגיב באותו מטבע. למזל ולהצלחה בענייני הלב והרגש, גוונים ירוקים בלבושכם עשויים להוביל אל תפנית מרתקת.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם יופיטר לבין הכוכבים נפטון וונוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 6. קצת פחות חשדנות כלפי הסביבה ובעיקר כלפי המקורבים לכם, הייתה יכולה לגרום להרגשת הקלה ולאווירה נינוחה יותר. חוסר ביטחון שאין לו כלל ביסוס במציאות, גורם לכם המון נזק במישור המשפחתי והחברתי. גלו קצת יותר יושר פנימי כלפי עצמכם והאחרים. אל תחפשו תירוצים להתנהגויות לא מקובלות שלכם. חולשה אנושית- כן, מותר גם לכם. למזל, להצלחה ובכלל להרגשה טובה – ענדו קמע אשר משובצת בו אבן מסוג אמטיסט.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם סטורן לבין הכוכבים אוראנוס ומארס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 9. אתם משקיעים הרבה רגש ומאמץ בזוגיות. התוצאות עדין רחוקות מלהשביע את רצונכם אך יחד עם זאת יש התקדמות. אל תלחצו יותר מידי ותנו לדברים לזרום בקצב טבעי. הצלחה רומנטית תלויה בנסיבות ובעיתוי ולא רק בכם, ביחד עם זאת, הקפידו על תקשורת פתוחה וזורמת ואל תתביישו לשאול מה בדיוק מצפים מכם. הרקיע מייצג מצבים של הישגים וניצחונות. הוא צופה "מסע ניצחון" ורומז על הבסת יריבים.

תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם אוראנוס לבין הכוכבים מארס וונוס, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. תקלות טכניות הקשורות למכשירים ביתיים עלולות לשבש תוכניות. אתם מבזבזים זמן יקר על שיחות טלפון עקרות ומצב הרוח נע בין רגזנות לתוקפנות. לקראת שעות הערב המצב משתפר במקצת. סך הכול יום לא משהו, אלא אם כן תצאו לכמה שעות מהבית לבילוי שקט כול שהוא לפזר את המועקה הרגשית. יהיה עליכם ללמוד להשלים עם הקיים, גם אם לעיתים הוא משעמם ושגרתי.


תנועת גרמי השמיים רוקמת יחסים בין כוכבכם נפטון לבין הכוכבים מרקורי ופלוטו, ומרעיפה עליכם אנרגיות נומרולוגיות הקשורות באנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו 8. אתם שואבים השראה מאנשים ומקומות המאופיינים בתכונות אקזוטיות. לא מתאים לכם ללכת בתלם כמו כולם. לעומת זאת, מתעורר בכם צורך להרפתקאות ולנסיעות ברחבי העולם. על פניו זה לא נשמע מלהיב במיוחד לאנשים בעלי מחשבה מסורתית, אבל נראה שיש ביצירתיות ובראיה המרחבית שלכם גם היבטים כלכליים ועסקיים מעניינים. האור האמיתי נמצא ממש כאן, בהישג ידכם. אין צורך שתצאו לחפש אותו במרחקים.

מאמרים קשורים

Back to top button