הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מורכב בו אתם מסתבכים במחשבות כמו חרק בתוך קורי עכביש. אתם במצב של התלבטות מתמדת וזה גוזל מכם אנרגיות יקרות. מצד אחד עשיתם צעד מסוים מתוך החלטה שהוא הדבר הנכון. מצד שני יש לכם הרגשה פנימית חזקה שיש כאן איזו שהיא טעות בסיסית שאתם לא מבחינים בה ברגע זה. אל תשנו שום דבר. פשוט המשיכו לאסוף מידע. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעצתו של אדם מבוגר ומלא בניסיון חיים.


אתם מבקשים תמיכה וסימפטיה במקומות הלא נכונים. לא פלא שאתם מתאכזבים ואפילו כועסים. הבעיה העיקרית היא שמצד אחד אתם נותנים עם כל הלב לאנשים מסוימים, ואילו לאנשים אחרים אתם סוגרים את הדלת בפרצוף. באמת שהגיע הזמן לעשות סדר בעניינים ולהחליט אחת ולתמיד שגם לכם מגיע. הפנימו את הרעיון לפיו מצב של עושר ושל שפע דומה לגינה פורחת אשר לצד הצמחים הטובים גדלים גם עשבים שוטים.

התחושה הפיסית משתפרת אבל עדיין אתם לא במיטבכם. יותר ממה שאתם מרגישים רע, הידיעה שיש משהו שבו אתם צריכים לטפל משפיעה עליכם מבחינה פסיכולוגית. אל תרגישו רגשי אשמה שאתם לא יוצאים לבילוי בחוץ. אירוח שקט של מספר חברים קרובים הוא בהחלט תחליף מצוין. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.



תחום הזוגיות משתפר בעקבות מאמצים והשקעת זמן. היום תהיה לכם הזדמנות לשיחת נפש בה תבטאו בכנות את רגשותיכם הפנימיים והכמוסים ביותר. למרות שכלפי חוץ אתם פתוחים ומדברים הרבה, הרי שבפנים אתם חשדנים ולא ממש חושפים את כל מה שיש לכם לומר. הגיע הזמן לשחרר! נראה כי אתם מתחילים לחבב אדם שלא בטחתם בו. כך או אחרת אל תשלבו בקשר ענייני כספים.


יום עמוס. למרות זאת, אתם די מרוצים. המצב החברתי מעודד אתכם. גם אם התוכניות לא יתממשו בדיוק על פי התכנון המקורי, תגלו שהיצירתיות וכושר האלתור הופכים אתכם למושא הערצה. יום טוב לרומנטיקה. לכו על זה! אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים. הקדישו את הערב לבילוי מחוץ לבית עם חברים טובים.

יום מוצלח בתחום הקריירה. תקבלו הודעה משמחת הקשורה לקידום. האגו שלכם פורש כנפיים ורק אתם יודעים עד כמה אתם זקוקים לחיזוקים מסוג כזה. בטחון עצמי הוא המרכיב שחסר לכם בדרך כלל והיום התוצאות החיוביות מחזקות אותו. חברים קרובים יפרגנו לכם. התרחקו מאנשים עם אנרגיות שליליות. הימנעו מוויכוח עם אדם שידוע כמי שנוטר טינה. במקביל, תצטרכו למצוא את שביל הזהב כדי לא להיכנע לגחמותיו.


אתם מתבלבלים משפע ההצעות שמגיע אליכם. אולי כדאי להתיישב בשקט ולנצל את פרק הזמן הזה כדי לעשות סדר בבלגן. תוך כדי כך תגיעו מן הסתם למסקנות הנוגעות גם בתחומים אחרים של חייכם הדורשים שינוי גם הם. השינוי שיבוא חייב להגיע מבפנים ולא להיות רק משהו חיצוני. מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.

נראה כאילו אתם פותחים דף חדש בהתייחסות לעתיד שלכם. אתם לוקחים את העניינים בידיים וזה גורם גם לאחרים להתייחס אליכם ביתר רצינות. מומלץ לצאת לבלות על מנת להתאוורר קצת. השאירו משהו לחשוב עליו בימים הבאים. לא לנסות לבלוע את כל העולם בבת אחת. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה. נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.


חבל שאתם מסתירים את הרגשות שלכם. יש מי שרוצה לפייס ולרצות אתכם אבל בשל המסתוריות שאתם מתעטפים בה, לא כול כך ברור מה באמת אתם רוצים. יש לכם את היכולות להתבטא בצורה נעימה ולהעמיד את הדברים על דיוקם. בן/ת הזוג יפתיע בהצעה לבילוי יוצא דופן. גישה של יצירתיות וגמישות תחולל פלאים. לזרימה טובה של אנרגיה רומנטית, אל תהססו להאיר באור וורוד את חדר השינה שלכם.


קשרים קיימים יכולים לקבל משמעות חדשה, בעקבות מהלך לא צפוי של בן/ת המין השני. אתם לא אוהבים יותר מידי שינויים והפתעות, במיוחד כשזה קורה לכם ביוזמת מישהו אחר. הייתם מעדיפים להפתיע את הצד השני כדי להבטיח את שליטתכם במצב. תחשבו שוב לפני שאתם 'מפעילים' אנשים אחרים וגורמים להם לקנא לכם, זהו מהלך לא רצוי. הרקיע מייצג מצבים אשר לפיהם צפויה לכם פגישה מרגשת עם מישהו אשר נוהג כלפיכם בנדיבות רבה.

קשיים בתחום התקשורת גורמים לעוגמת נפש. מתח ילווה את התפקוד היומיומי ויקשה עליכם לבצע אפילו מטלות פשוטות. השיטות המתוחכמות שאתם מנסים לפעול לפיהן כדי להשיג דברים, אינן עולות בקנה אחד עם אופייכם האמיתי. נסו להשתחרר ולנהוג באופן טבעי וזורם. כדאי לפקוח עין על מי שמנסה לרדת לחייכם, תוך כדי שהוא משליך עליכם את אכזבותיו מאנשים אחרים.


הכי מתאים לכם לצאת לאוויר הצח ולהתמלא באנרגיות חדשות. אל תתפתו להקשיב לאנשים מנסים לגרום לכם לפעול לפי הקצב הפנימי שלהם. הבטחות שמבטיח מכר חדש הן בחזקת אחיזת עיניים. אל תתפתו להשקיע כסף לפני שבדקתם את הפרטים. הניסיון שלכם לשיפור כיוון בקריירה הוא לא רעיון רע אבל לא לגמרי מעשי. רגע האמת – קרוב. אם מהלך כלשהו עשוי להנחיל לכם כבוד ותהילה, אל תנסו לברר כמה כסף הוא יכניס לכיסכם.

מאמרים קשורים

Back to top button