הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם לא ממש מצליחים להגיע להישגים בחיי החברה ובתחום האישי, ועובדה זאת לבדה מספיקה כדי לתת לכם הרגשה של חוסר אונים ותסכול הולך וגובר. אתם מחפשים מוצא אבל לא באמת מוכנים להקשיב לעצות הניתנות לכם. כרגע המצב די תקוע. אין טעם לירות מהמותן ולחפש פתרונות מזדמנים. העניין ודרש טיפול יסודי. לבד זה יהיה קשה מאוד! אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת עקב בצד אגודל.


אתם מתנהגים בעקשנות, מנסים להשיג שליטה בכוחניות והתוצאה היא… כמובן, הפוכה מזו שרציתם בה. מתחים וכעסים גם בחיי החברה וגם בבית. שימו לב! בן/ת הזוג זקוקים למעט רוך ותשומת לב. חשוב לנסות ולטהר את האווירה כדי לא להרוס את כל הסוף שבוע. נסו צעד מפתיע של נדיבות ותגלו שמהצד השני תגיע תגובה חיובית. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך לחתוך ולקבל החלטה מהירה בנושא משמעותי.

מצב הרוח מעולה. יש לכם הזדמנות להכיר מקרוב מישהו שנמצא בחיים שלכם כבר זמן רב אבל אף פעם לא הקדשתם לו מספיק תשומת לב. מפגש בארבע עיניים מבטיח להפוך לחוויה של ממש שתאיר אתכם בתחושה של התרוממות רוח למשך כמה ימים. זאת בהחלט יכולה להיות תחילתה של ידידות מופלאה. ואולי אפילו קצת יותר. תנו צ'אנס. הפנימו את הרעיון לפיו תקופת ההמתנה אינה נטישת אחריות, אלא הכרה פנימית בדברים שאינם האמורים להתבצע בתקופה זו.



היום ההתנהגות שלכם שונה מן הרגיל. עובדה זאת מפתיעה את כל מי שנמצא איתכם בקשר. צפו ליום מלא אי הבנות ועימותים אפשריים. נסו להירגע ולקחת שליטה על מה שקורה. התבוננות אובייקטיבית באירועים בפרופורציה נכונה, גם היא תעזור. אדם ערמומי משתדל לעורר בכם רגשי אשמה. הוא מניח כי בדרך זו יוכל להשיג מכם את מבוקשו.


נושא אישי מעסיק אתכם ומדיר שינה מעיניכם. בתכלס, אתם מכורים לדאגנות וברגע שתבינו זאת התחושה הכבדה תתפוגג, לפחות באופן חלקי. בדיקה של כל הנתונים הרלוונטיים תרגיע את העצבים המרוטים וכמובן שיש לשקול בחיוב התייעצות עם מומחה. צפוי שינוי מפתיע בחיי החברה. אנרגיה ממוזלת שורה עתה על יחסיכם עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר – 6.

אתם לא ממש עומדים בלוח הזמנים שהקצבתם לעצמכם. זה לא רק בגלל חוסר היכולת שלכם להתארגן כמו שצריך, אלא גם כי יש מי שמשבש את התוכניות ולא עומד בהבטחות. מאוד לא נוח לכם להיות תלויים באחרים ואתם עושים זאת רק מתוך חוסר ברירה. כדאי שתלמדו להכין את עצמכם טוב יותר לפני פגישות. אם אתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.


אתם מגלים צד חדש אצל מישהו שמקורב אליכם מאוד ומופתעים לחלוטין. סמכו על עצמכם שתוכלו להסתדר. בעיקרון, יום מוצלח מבחינה תקשורתית עם הסביבה. להרגשה טובה ולפריצת סכרים נפשיים, אל תהססו ללבוש בגדים המכילים את כל צבעי הקשת. צפויה בשורה טובה לאדם שגורלו שזור בגורלכם. כך הם פני הדברים גם אם ממבט ראשון הם נראים אחרת.

אתם מוצאים את עצמכם בסערה רגשית בגלל גילוי 'סוד' שנוגע ישירות לאדם קרוב אליכם. התגובה הראשונית שלכם קצת קיצונית ואפילו אפשר לומר נאיבית. קחו בחשבון שאין זה הוגן לשפוט אנשים בשעת משבר. נסו לגלות הבנה מתוך נקודת מוצא של חמלה במקום שיפוט ערכי. אם יש לכם בעיה עם אסרטיביות וייצוגיות, שלבו בלבושכם גוונים של תכלת.


היום יש לכם בהחלט סיכוי לבלות יום יוצא דופן. היחסים האישיים מקבלים תנופה. פתאום תראו דברים כפי שהם באמת ותהיו מופתעים איך לא הבחנתם קודם לכן במה שנמצא ממש מתחת לאף. בילוי מחוץ לבית הופך את היום הזה לחגיגה של ממש ואתם מרגישים פשוט נפלא. משהו שצריך לחזור עליו לעיתים קרובות יותר! הפנימו את הרעיון לפיו אין כל פסול בהתנהגות ילדותית ורעננה, אך יש לזכור כי חוסר בשלות מצביע על הצורך במורה רוחני.


אתם מנסים להיות שקטים למרות הסערה הפנימית. מתח פנימי נובע מכך שיש לכם הרגשה שלא נותנים לכם להתבטא ומנסים להכתיב לכם מה לעשות. התחושה אינה נסבלת עבור מי שהחופש חשוב לו במיוחד. עליכם להביע את עצמכם בקול רם ולא רק להתלונן מאחורי הגב. גילוי לב, כנות ונחישות בשלב זה הינם קריטיים. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות המבוססות על מניעים כלכליים וחומריים, וזאת גם בתחומים אישיים או רומנטיים.

אתם בוחרים בחופש לבטא את עצמכם בכל מקום ובכל סיטואציה. אך יש לכך מחיר. אולי הטמפרטורה שלכם עולה כשמנסים לומר לכם מה לעשות אבל יש עוד אנשים שמגיבים ממש כמוכם במצבים דומים. חשבתם על זה? אולי עדיף לשמור את הדעות שלכם להזדמנויות שבהן התבקשתם ישירות לתת עצה. אלה המתחרים בכם אינם נוהגים כך משום שהם שונאים אתכם. כל רצונם הוא להגן על האינטרסים שלהם.


חברים מציעים לכם בילוי מדליק ואתם מבלים את מרבית היום בציפייה דרוכה. נראה שיש לכם באמת למה לצפות. פנויים עשויים לפגוש אנשים מעניינים במיוחד. בהצטלבות בין חיי חברה לבילוי בשעות הפנאי, כדאי להשאיר גם קצת זמן לבני המשפחה. לא צריך הרבה. מילה טובה וטאץ' אישי יספיקו. אל תניחו לסובבים אתכם להתייחס אליכם כמובנים מאליהם, עודדו אותם להשקיע במערכת היחסים.

מאמרים קשורים

Back to top button