הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אין לכם היום ראש לעבודה. אתם לא מרגישים במצב רוח מתאים להיות ממוקדים ורציניים ולקחת אחריות. בא לכם לרחף ופשוט לא לעשות כלום. נתבו את האנרגיות שלכם למסלול פיסי על מנת לפרוק מתחים. רק בחציו השני של היום תצליחו לאסוף את עצמכם למיקוד הדרוש לתפקד כרגיל. שתפו פעולה עם חברים ובני משפחה שמנסים לעזור. מגיעות אליכם בשורות טובות בעניין שממש חשוב עבורכם. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא מרס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. מרץ, התלהבות, עוצמה ונדיבות.


יום המאופיין במגמות סותרות. מצד אחד נראה לכם שהתקדמתם הרבה מאוד יחסית לעבר. מצד שני, יש עדיין דברים שלא השתנו בכלל. החשיבות העליונה היא דווקא בתחום התעסוקה, מה שיקנה לכם עצמאות כלכלית ומחשבתית. בשלב השני תוכלו לטפל בנושאים אחרים. התמקדו על מה שדחוף יותר. הרקיע צופה לכם מצבים ממוסדים ושמרניים. הוא טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים לתעל את אהבתם אל תוך מסגרת ממוסדת. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא ונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. הליכה בתלם, עקשנות, סבלנות, חושניות והתמדה.

יום ידידותי. אתם פופולאריים במיוחד היום ונראה שכול מה שאתם 'מוכרים', מתקבל בהתלהבות על ידי הסביבה. הנוסחה הקלאסית שגורסת כי יש לשכנע את הסובבים מה באמת חשוב להם- עובדת. ואתם באמת מצליחים לשכנע. צפוי לכם הרבה סיפוק רוחני. ההשקפות שלכם על החיים מקבלות היום חיזוק של ממש מאדם קרוב. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.



לימודים בתחום חדש ומרתק יגרמו לכם להתרגש, אחרי תקופה מושכת למדי של שיממון אינטלקטואלי. אל תציגו את העניין כפרובוקציה אלא כמין פעולה שמביאה אתכם למקום רצוי ונכסף מבחינה אישית. השאיפה שלכם צריכה להיות לפרגן לעצמכם ואם באמת זה יהיה המסר שתעבירו לאחרים, כך יתקבל העניין- בהסכמה ומתוך עידוד. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.


אתם מקיימים היבט מרתק עם כוכב יופיטר האחראי על המזל הטוב: חבל לבזבז יום שכזה על דברים שוליים. אתם מוצפים רגשות חרטה על משהו שקרה בעבר ועסוקים בספקולציות מה ניתן היה לעשות אחרת. המחשבות לא נותנות לכם מנוח ואתם מוצאים את עצמכם מותשים למדי. חבל על בזבוז משווע של אנרגיה. הכיוון צריך להיות חד סטרי בלבד- קדימה. מה שנשאר לכם לעשות זה לעבוד על עצמכם ולשחרר את העבר. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות י' המזכירה בצורתה מעין אמת יד ושתי אצבעות [כך בכתב הקדום], בבחינת יד חזקה וזרוע נטויה.

צפויה לכם תופעה קוסמית הנחשבת לבעלת אנרגיות עדינות והרמוניות. הניסיון לפרוץ לעצמכם דרך בכוחניות, אינו עולה יפה ואתם נוכחים בפעם המי יודע כמה שצריך לעיתים לפעול מתוך הקשבה לזולת וביתר עדינות. אל תשכחו שמולכם ניצבים אנשים לא פחות נבונים מכם. אל תזלזלו באינטליגנציה של אחרים ובוודאי לא בצרכים שלהם. חפשו נתיב ביניים שיספק את כל הצדדים במידה חלקית לפחות.


יציאה ממצבים של חוסר וודאות, יחד עם החלטות טובות, משפרות את מצב הרוח, למרות שעכשיו כבר ברור לכם שעומס המשימות שלקחתם על עצמכם לא יהיה קל, לא לכם ולא לאחרים, במיוחד אם תקפידו על שאיפה לשלמות, כמו שאתם נוטים לעשות במקרים רבים. אין טעם לנסות ולברוח מהמציאות. שבו על תוכנית פעולה מדויקת. זה יעזור להורדת מפלס המתח. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ו' המזכירה קרס או אנקול. כוונה זו של הדברים יוצרת אסוציאציה של חיבור, שידוך וגישור.

התוכניות שלכם ליום זה משתבשות בגלל שיקולים כספיים שמונעים מכם לבצע את מה שאתם באמת רוצים. במקום להציל את כל העולם, עדיף אולי להתמקד במשפחה הפרטית שלכם ובחיים הזוגיים שבהחלט דורשים תשומת לב. אין גבול למידת הסבלנות שיש לכם. רק חבל ואפילו מפליא שזה בא לידי ביטוי במקומות מוזרים למדי. הולכת ונסגרת עסקה שעמלתם עליה זמן רב. נראה כי הצד השני מאושר, אך גם אתם מרוויחים בגדול.


השפעתו של כוכב כפייתי על כוכב יופיטר שליטכם, מובילה אתכם לחטט בנבכי העבר ולדון בעניינים השייכים להיסטוריה. פגישה עם אנשי עסקים תעלה אל פני השטח נושא כלכלי מעניין. הגיע הזמן שתבינו שהעיקר זה המימוש. אל תתפתו ללכת על המהות בלי פירוט מעמיק של "איך". הקריירה שלכם בנקודת תפנית. קחו את הכיוון הכי טוב עבורכם בלי להיות מושפעים מאנשים בעלי כושר שכנוע – בלי כיסוי.


חשוב להתמקד ולהתרכז. אחת מהצורות שלכם לעשות זאת היא בעזרת התבודדות והתבוננות. אפשרו לעצמכם את הזמן והמרחב הדרושים. עשו מאמץ מיוחד כדי שלא תעמיקו את המשבר המסתמן. אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית. צפויה פגישה עם אדם שניסיונו המקצועי לא יסולא בפז. גלו צניעות וענווה על מנת שתוכלו ללמוד ממנו משהו.

חשאיות מסוימת בתחום הרומנטי, הכרחית בתנאים שנוצרו. קשר מתפתח עם מישהו שמחובר בעקיפין לאדם קרוב אליכם. אתם מתלבטים אם בכלל כל העניין כדאי אבל זה חזק מכם. היצרים סוערים. קחו בחשבון שעלולה להיווצר אי נעימות רבה אם הדבר ייוודע שלא בעיתוי המתאים, ובמיוחד אם הכוונה שלכם אינה לכיוון רציני אלא לקטע חולף. צפויה לכם מחמאה שמגיעה בעיתוי מושלם. יותר מן הכיף לקבלה, היא תורמת המון לדימוי העצמי שלכם.


הצורך שלכם בפסק זמן הינו עמוק מאוד ויש מי מבני הבית שלא ממש מבין מה קורה איתכם. הטמפרמנט הסוער הנצחי שלכם זקוק גם הוא להפסקה מידי פעם. אתם לא חייבים לבלות את היום בבדידות מזהרת. אפשר בהחלט להזמין מישהו קרוב כדי לבלות את היום בצוותא. רעיון מקורי פותח אפיקים חדשים בנתיב הרומנטי. במקביל, הוא מסלק את אלה שממילא לא מתאימים לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button