הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הירח וכוכב פלוטו, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. אתם חווים מתח למרות שיש ניסיונות ממשיים להרגיע את הרוחות. המצב די תקוע ודרושה פעולה דרסטית כדי להתחיל להזיז את הגלגלים לכיוון של שינוי מהותי. נושאים חדשים עולים על הפרק אבל אתם חוששים שלא תוכלו ליישם אותם. חזקו את הביטחון העצמי, זאת הדרך! צפויים לכם מצבים יציבים ומכובדים. בעצם, זהו עיתוי של כבוד ותהילה אך יש בו מעין רמז לצורך במעט יותר ספונטאניות.


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים נפטון ופלוטו, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. אתם מצליחים להביס אדם שהתחרה בכם. זה בסדר שאתם חוגגים ניצחון אך אל תפגעו בכבוד שלו. שימו לב למי שמתחמק מלהשיב על שאלותיכם. כל אשר נסתר עתה מעיניכם, ייחשף ויתגלה תוך 7 ימים. משימה שהתכוונתם לסיימה במהירות, גוזלת מכם זמן מעבר למשוער. קחו בחשבון כי כל עכבה, לטובה. נראה כי אתם נחפזים לגבש דעה על אודות מכר חדש. החיפזון מן השטן, קחו אוויר והניחו לדברים להתרחש.

התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של השמש וכוכב ונוס, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. כוכב מרקורי שליט מזלכם מושפע מן האנרגיה הסוערת המרחפת מעליכם. מפגש חברתי מוליד סיטואציה בה אתם יכולים להתבטא במלוא עוצמתכם. אתם נותנים דרור לרגשות שלכם. האמת היא שחבל שאתם מרשים לעצמכם לעשות זאת לעיתים יותר מידי רחוקות. תניחו את השכלתנות בצד ותזרמו עם החוויות שהחיים בנדיבות מרשימה מזמנים לכם. זו תקופה בה צפויים לכם הישגים בתחום בו כשלו רבים וטובים. הכול מותנה עכשיו בשיווק נכון ויחסי ציבור.



התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרקורי וונוס, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. הירח שליט מזלכם חשוף לתופעה המעודדת התנהגות הרפתקנית. תחושות וקולות פנימיים סותרים גורמים לכם לחוש בחוזקה של ההתלבטות הפנימית. יש מי שמנסים להשפיע עליכם בכיוון מוטרף, אולם אתם מסרבים בכול תוקף גם כאשר מופעלות עליכם מניפולציות רגשיות. אתם פועלים בצורה נכונה למרות שלעיתים יש לכם נקיפות מצפון. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ב' המזכירה בית בן שלושה קירות ופתח, מה שמאוד אופייני לתכונותיכם הביתיות והמשפחתיות.


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרקורי ומרס, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 9. יום לא קל עבורכם, רצוף בדפיקות לב ומתח רב בעיקר בגלל ענייני כספים. תקבלו הצעה שנראית יותר מידי טובה מכדי להיות אמיתית. אל תתפתו למרות הלהיטות שלכם להוכיח לאחרים שיש לכם את היכולת להצליח. את החשבון תצטרכו לשלם בעצמכם בסופו של דבר. בדקו עד הסוף האם באמת כדאי לכם לקחת ולו את הסיכון הקטן ביותר. נראה כי זה לא העיתוי האידיאלי. שימו לב לאנשים הלוטשים עיניים אל משהו השייך לכם, וזאת בין אם מדובר ברכוש, במשרה או באדם כלשהו.

התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של השמש וכוכב ונוס, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. קשר רומנטי מתחיל להירקם עם אדם מסובך ומורכב. אתם כמהים לאהבה ויתכן שבא לכם לפצות את עצמכם על המחסור המתמשך ולזרום עם הרגשות. איפוק היא תכונה שחשוב שתפעילו היום ביחד עם שיקול דעת. אל תעשו צעדים מחייבים. קצב מהיר מידי עלול להיות דבר שתתחרטו עליו בהמשך. אל תנסו לשנות את תכונות אופייכם רק כדי להשביע את רצונו של טיפוס שתלטן, היו טבעיים כפי שאתם באמת. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ל' אשר צורתה בכתב העברי הקדום היא מעין "מלמד-הבקר".


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים נפטון ופלוטו, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. קשר חברתי פושר מתפתח למשהו איכותי ונינוח. בניגוד למה שחשבתם, מפגש מתוכנן עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י', הופך להיות הרבה יותר ממה שקיוויתם. חוסר היכולת שלכם להתרחק רגשית מאנשים כוחניים שמצליחים לתת לכם הרגשה של חוסר אונים – גורם לכם נזקים. שחקו אותה אדישים. זאת הדרך היחידה להוציא את העוקץ. זהו זמן נפלא להגות בבעיה על רקע פסיכולוגי ולדון בה בחופשיות עם אדם בעל ניסיון בנושא או בתחום.

התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרס ויופיטר, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 3. קצב החיים המסחרר הופך להיות רגוע יותר לאחר שקיבלתם החלטה להוריד את הטורים ולהקדיש כל יום זמן קבוע לעצמכם. פעילות חדשה כגון ביקור קבוע בחדר כושר או בקבוצת לימוד, תתרום לכם רבות. הזוגיות בסימן אינטימיות בשלה ובוגרת. מי שאין לו בן/ת זוג- ימצא את עצמו בקרוב בקשר חדש אשר עשוי להפתיע לטובה. יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ח' המסמלת מעין חיה הניצבת על רגליה.


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרקורי וסטורן, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 4. אל תאשימו את בני המשפחה ואת החברים בחוסר המנוחה שתוקף אתכם. אתם מרגישים מותשים אבל שורש העניין הוא פנימי- אישי ולא קשור לאירועים חיצוניים. נסיעה עשויה להניב שינוי באווירה. חשבון נפש הוא ממש במקום. אל תערבו אף אחד במחשבות העמוקות והכמוסות שלכם, אלא אם כן תגיעו למסקנות של ממש. היכרות חדשה זקוקה לזמן על מנת להבשיל. שום דבר טוב לא יצמח לכם אם תתעקשו להאיץ תהליכים.


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ואוראנוס, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. יש מקום לשינוי גישה. צפויים שינויים בתחום הקריירה. מישהו שסמכתם עליו מאכזב. ענייני כספים מתחילים להסתדר למרות שהמצב עדיין רחוק מלהיות לטעמכם. חשבו על פתרונות ודרכים לחיסכון שיכולים להקל עליכם בהמשך הדרך ולמנוע תלות באנשים אחרים. נראה כי החלטתם להעדיף אדם כלשהו על פני אנשים אחרים. כדאי שתנהגו בתחכום משום שיש מי שהדברים אינם לרוחו.

התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרס ופלוטו, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 8. המזל שלכם הוא ביכולת ההתאוששות המדהימה שאותה אתם מנצלים היום עד הסוף. שיחת טלפון שלה ציפיתם זמן רב מגיעה סוף סוף בעיתוי מושלם. תנו לאהבה לנצח. הרקיע מבשר על פגישה הצפויה להתקיים עם אדם הקשור בעברכם הרחוק. צפוי יום מדהים. הכוכבים מעודדים גישה פתוחה וספונטאנית, אך אין להסיק מכך כי עליכם לזרום עם קטעים שאינם לרוחכם.


התרחשויות קוסמיות מאחדות את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים מרס ויופיטר, ומחוללות תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 3. נפש רגישה גורמת לכם לקחת ללב גם זוטות שוליות. במקום להתעמת עם החושך, כדאי להתפייס עם האור. חששות ולחצים אישיים בתחום הזוגיות גורמים לכם לתפקוד לקוי בעבודה. עיכובים וקשיים בתקשורת, חוסר מיקוד ועייפות –מאפיינים את היום הזה. לא נעים אך לא נורא. יש גם ימים כאלה. הרקיע מציע לכם ליטול לעצמכם פסק-זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות הישגיכם עד כה, מתוך ציפייה להשקעה שתביא את הפרי המיוחל.

מאמרים קשורים

Back to top button