הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היציבות בתחום הרומנטי עלולה להתערער בגלל החלטות שגויות. שינויים מהותיים בקשר הזוגי יובילו להקצנה. אתם חולמים ומתכננים רכישה משמעותית שכרוכה בהוצאה כספית גדולה במיוחד. יש לשקול צעדים מסוג זה ברצינות וביסודיות. אל תמהרו. שמרו על איזון ושיקול דעת. במידה ויש לכם בני זוג, כדאי שתתייעצו ותקבלו החלטה משותפת. הרקיע מבשר על מזל והצלחות במקומות ובעיתויים הפחות צפויים.


חיפוש עבודה חדשה או קבלת תפקיד חדש הוא נושא 'בוער'. קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שאתם מוכנים להשקיע בשטח ולא רק בדיבורים. אתם מצליחים ליצור קשר עם אנשים בעלי השפעה שיוכלו לנתב ולהפנות אתכם לכיוונים ראויים. יש מישהו שמפזר הבטחות ללא כיסוי. הרקיע מבשר על אנרגיה וויטאלית, כמו גם על שינוי זוהר במראה ובהופעה.

מוסר העבודה הגבוה שלכם מזכה אתכם בנקודות זכות אצל בעלי השפעה בתחום הקריירה. אתם מעניקים חשיבות עליונה ומאמצים בלתי נלאים כדי להצליח במקום העבודה וכדי לעמוד בתחרות, גם אם היא לא תמיד הוגנת. העצמאות הכלכלית הינה בסיס חיוני עבורכם לפרוש כנפיים ולשנות את הטעון שינוי בחיים האישיים. הקוסמוס מכניס אתכם למצב של תודעה עצמית גבוהה: זהו עיתוי של התחברות עם האני הפנימי שלכם, מבלי שאיש משקיף מן הצד.



מתעוררים קשרים חדשים ומעניינים. שיתוף פעולה עסקי עולה על הפרק. עליכם לסגור מעגלים לפני שתמשיכו הלאה. אכזבות כספיות מהעבר עלולות להשפיע על החלטות בהווה. יש לכם לא מעט משימות ואתגרים להתמודד איתם. תחפשו מסגרת בה אתם יכולים לבטא את הכישורים המקצועיים שלכם. את הניהול תשאירו למישהו אחר. הרקיע מעודד פרשיות אהבה אשר יש עימן תכלית כלשהי, ומתריע מפני הרפתקנות לשמה.


אתם עסוקים יותר מידי בבזבוז כספים והקטע הזה מעיד על כך שעליכם להתאפס ולתפוס שליטה מחודשת על מה שקורה לכם בחיים. מוטב לכם לגלות מעט יותר בגרות כלכלית וכללית. הרושם הראשוני שלכם ממישהו בכיר בעבודה – לא ממש מדהים, אך לא ירחק היום ותגלו ממש באותו מקום- ידיד של אמת. הרקיע רומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים.

אתם משנים את צורת ההתנהגות שלכם וזוכים לתשבחות ולפרגון מצידם של הסובבים אתכם. הפתיחות שלכם והעלאת סף הרגישות פותחים אפשרויות חדשות גם בתחום הרומנטי. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ', יהווה הפתעה גמורה. בשעות הערב צפוי בילוי שישנה את אופיו מסולידי לסוער. זהו עיתוי נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.


יש לכם חשד שאתם נתקלים בקיר אטום בכל כיוון אליו אתם פונים. הדבר אינו כזה ואת זה אתם יודעים, מה שלא ממש עוזר לכם. מצב הרוח ירוד למדי ויידרש שינוי כדי לשפר אותו. את התמיכה שאתם מבקשים תמצאו במפגש מרגש בעוצמתו שיתרחש ביוזמתכם, אך עדיין יפתיע. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.

אתם מתלהבים מאנשים מרתקים שנכנסים לחיים שלכם ומסמנים אפשרות לתחילתה של תקופה חדשה. תזרמו עם הדברים ואל תתמקדו על הטפל. אתם מצליחים להביע את עצמכם ביתר חופשיות מאשר בעבר. המורל עולה ועמו תחושה של חיוניות ואופטימיות. יופי של יום, אך נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי ומעדיף לטמון את ראשו בחול.


נראה כי אתם סובלים מחולשה שעתידה לחלוף תוך זמן קצר. תנו לעצמכם זמן והקפידו על תזונה נכונה, מנוחה ופעילות גופנית מתונה. אל תאמרו 'כן' במקומות בהם מתחשק לכם לומר 'לא'. תנו לעצמכם להתלהב ואפילו להתאהב. יש מי שמחזר אחריכם בהתלהבות. אל תפספסו את המומנטום. אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק.


גזרת מזל גדי מושפעת מאנרגיות ממוזלות המגיעות אליה מכיפת הרקיע. אתם נחושים בדעתכם להגשים את הפנטזיות הפרועות שלכם ומתכננים את הסיטואציה לאט אבל בטוח. בני הזוג יכולים לצפות לחוויה מעשירה במיוחד – גם אם הקשר אינו בהכרח לכול החיים. אל תתעצבנו אם העניין ידחה במקצת. בסופו של דבר, אין זה מסוג הדברים שאפשר לדחוף בכוח.

נראה כי אתם נבלמים מעט כתוצאה מאנרגיה קוסמית מאתגרת. יש לכם תחושות של תסכול, בעיקר בגלל שאינכם מצליחים לעבור את 'תקרת הזכוכית' שעוצרת אתכם, על פי הרגשתכם, מהצלחה גדולה יותר מזו שמתרחשת במציאות. ההרגשה הזאת תחלוף בקרוב. האמת היא שאתם פועלים בכול התחומים מתוך מעורבות רגשית גבוהה מידי. במיוחד את תחום העבודה – השאירו מחוץ לעניינים שברגש.


אתם מנסים להתארגן בצורה חדשה ולעשות סדר בעניינים. תחושה של חוסר אונים מתגנבת לליבכם ואיתה הספק. אל תדאגו יותר מידי. אפילו לכם מותר 'לחטוא' בכמה רגעים של חולשה. אתם מוצאים הרבה נחמה דווקא במערכת הזוגית. בני הזוג מפתיעים ומעודדים אתכם לשנות דפוסי חשיבה, אך אין ללחוץ עליהם בנושאים שליבם טרם הבשיל לקראתם. הניחו להם את הזמן הדרוש להם.

מאמרים קשורים

Back to top button