הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תחושת הביטחון שלכם מעורערת ואתם חשים שעומד לקרות משהו דרסטי. תשומת הלב שלכם נדרשת במספר תחומים וקשה לכם לפצל את האנרגיות בצורה יעילה. קשר מתיש בו הייתם מעורבים מגיע לסיומו ויש מקום לצפות לתחושות של הקלה. עכשיו, כאשר השטח "נקי", תוכלו להתמקד יותר בצרכים שלכם. לשיפור ההרגשה מומלץ לנסות טיפול מתחום הרפואה המשלימה.


צפויים חיכוכים עם אדם קרוב בגלל אי הבנה. האבסורד הוא שהרצון שלכם לקרבה מוצא את דרכו החוצה בצורה תוקפנית ותובענית. פעולה רכה יותר והפעלה של טקטיקה מתוכננת מראש, יקדמו אתכם הרבה יותר. הרבה תלוי במידת הפתיחות שלכם לשמוע מה יש לצד השני לומר, כולל טענות ותלונות. כדאי שתלמדו לקבל ביקורת מבלי להיפגע.

אתם מתלבטים בתחום הקשור לרוחניות ולמהות החיים. הפעם לא מספיק האינטלקט כדי לפתור את מה שנראה כבעיות מסובכות במיוחד. נסו לא להתחבר למי שמוריד לכם את המורל. רעיון יצירתי יכול להוות פשרה מתקבלת על הדעת. לפני שאתם מעלים את האפשרות, תחליטו בתוך תוככם מה אתם באמת רוצים. שיחה שהייתה אמורה להיות קלילה ושוטפת, הופכת לפתע למפגש בעל אופי רציני.



פריצה בתחום הזוגי מעלה לכם את המורל לגבהים. אתם מצפים לקבל קצת יותר פרגון מאנשים קרובים לכם ומתאכזבים כאשר זה לא קורה. היזהרו מתגובת שרשרת לא נעימה שעלולה לקלקל את האווירה הנעימה השוררת בבית. נסו להתעלם מתחושת חוסר התקשורת. שום אסון לא קרה. להיעלב זאת בחירה אישית. אדם בעל שאר רוח מנחה אתכם בדרככם אך אינו מתערב במעשיכם.


צפוי שיפור ביחסים עם אדם קרוב. התבוננות פנימית וניתוח המצב יעזרו לכם לא ליפול למלכודות דומות בעתיד. השאלה הגדולה היא האם אתם יכולים ללמוד לקח מהניסיונות של עצמכם. לעיתים קרובות העקשנות הגבוהה והביטחון המופרז שאתם תמיד צודקים הורסת כול חלקה טובה. חשוב לתרגל בצורה מודעת עליית מדרגה ברמת העצמאות האישית והתנתקות מהתלות באחרים. המזל הטוב מאיר לכם פנים.

יום של התחלות חדשות. צפו לשינויים במיוחד בתחום העבודה. מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה יכול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות ליותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות. אם כך תעשו הרי שצפויות לכם הצלחות בביצוע משימות שלכאורה אינן ברות ביצוע.


צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו בלי לגלות רגשי רכושנות. הרקיע צופה הצלחה פיננסית לאלה מכם העוסקים במופשט וברוחני.

הבנה והכרה בצרכים וברגשות של אחרים הינה תנאי הכרחי להצלחת היום הזה. עלולים להיגרם שיבושים ובלבול הנובעים מחוסר הקשבה למה שנאמר. מצב הרוח שלכם שפוף במקצת ואתם זקוקים לפינוק ותשומת לב. בילוי ערב אינטימי בבית – הכי מתאים. שלל צבעים בלבושכם עשוי להזניק למרומים את מצב הרוח שלכם. אל תכבלו את עצמכם לצווי האופנה.


ביקור קצר אצל חברים מותיר אתכם מותשים בגלל מפגש לא מתוכנן עם אדם מהעבר הרחוק שלכם. יתכן ותצטרכו לשנות קצת את הלו"ז הצפוף המצפה לכם במהלך היום. אתם מנסים להיות פתוחים ולנצל כול רגע בחיים, מגמה חיובית לכול הדעות אך לא בכול מחיר. אם אתם מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי- הורידו את הטורים. על מנת לזכות בהצלחות בתחומים אמנותיים, או במישורים בהם אתם מגשימים חלומות – שאו בכיסכם אבן מזל מסוג טורקיז.


בהשפעתו של כוכבכם ששמו סטורן אתם חשים התפכחות גדולה ומצליחים לראות דברים שקודם לכן היו נסתרים מכם. סף הרגישות שלכם מאפשר פתיחה לכיוונים חדשים. בעבודה אתם מרגישים מנוצלים, בבחינת 'הכושי עשה את שלו- הכושי יכול ללכת'. תקופה לא הכי טובה אך עדיין לא הגיע הזמן לשנות. יש להחזיק מעמד ולבדוק במקביל מה קורה בשטח.

כושר ההישרדות שלכם מרשים ביותר ואתם מצליחים להתגבר על תחושת הכישלון וחוסר הפרגון העצמי שלקיתם בה לאחרונה. מצב הרוח שלכם מעולה וחבל לבזבז אנרגיות כאלה על ישיבה בבית. צאו לבלות באיזה פאב ותגלו שיש חיים גם אחרי. גם הרומנטיקה נמצאת על סף שינוי לטובה וכל מה שצריך זה עוד טיפ טיפה יוזמה.


אתם מייחסים יותר מידי חשיבות לרושם שאתם יוצרים על אחרים. הדרמטיזציה מיותרת, בעיקר לאור העובדה שאתם מוערכים בכל מקום בזכות אישיותכם הכובשת. היום תהיה לכם הזדמנות להיווכח בעובדות אלה באופן ברור ביותר. התרחקו מאנשים שטחיים ורדודים שמשפיעים עליכם בכיוונים לא רציניים. במקביל ובתחום הרומנטי יהיה עליכם להתאים את עצמכם לשינויים החלים סביבכם ולא לקפוא על שמרי העבר.

מאמרים קשורים

Back to top button