הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הספונטאניות שלכם היא ללא ספק תכונה שובת לב שגורמת לאנשים סביבכם ליהנות מחברתכם הנעימה אולם לכם זה יכול להזיק. אתם עלולים למצוא את עצמכם מאכזבים אנשים שקבעתם איתם סידור קודם שלא בלב שלם. אולי הפעם תלמדו מהטעויות שלכם ולא תנסו להיות בכול מיני מקומות במקביל. אחד אחד- זה עדיף. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הרגיש באישיותכם.


אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות עין. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

אתם מסתובבים בתחושה שאין לכם מה להפסיד ולכן אתם לוקחים צ'אנסים גם במקומות לא נכונים. אנשים סביבכם רואים מה אתם עושים אך אינם מודעים לכוונות הנסתרות שלכם. השינוי שאתם שואפים ורוצים להגיע אליו אינו מתאפשר כרגע ועליכם לגייס את מירב הסבלנות ולחכות לשעת כושר מתאימה יותר. זכרו כי חוסר החלטיות מוביל לבלבול ולמבוכה. מי שאינו יודע להחליט, לעולם לא יוכל לחנך או להנהיג.



ברור לכם שאתם רוצים להגיע להישגים במספר תחומים אבל אתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת. המצב גורם לכם למצב רוח ירוד. יש לכם לא מעט אפשרויות לבחור מהן אבל עליכם להקדיש עוד זמן למחשבה בעניין רציני זה. היום הזה יהווה הזדמנות פז לחשוב ולקבל החלטות אופרטיביות. טיפ: מותר להתפשר כי האנרגיה הקוסמית רומזת על גישה ביקורתית מדי, או שאיפה לשלמות המעכבת את ההצלחה.


זה יום בו עליכם להתאמן ולתרגל את כישורי התקשורת כדי להקל על עצמכם. אנשים פועלים למענכם מאחורי הקלעים אך אתם הם אלה שצריכים לבצע. עליכם להיות ברורים ובהירים לגבי הדרישות שלכם מאנשים קרובים לכם ולא לוותר למרות ההתנגדויות הצפויות. צפויה לכם אנרגיות רוחניות הרומזת על קשר חזק למיסטיקה ולרוחניות. אנרגיה קוסמית מכניסה להילוך גבוה את מכלול העניינים הקשורים לביתכם וליקרים לליבכם.

אתם משתתפים באירוע חברתי גדול שבו אתם פוגשים אנשים בעלי עניין משותף לכם ולהם. זרימה חיובית של אנרגיות גורמת להצעות מעניינות להגיע אליכם גם מכיוונים לא צפויים. אתם מגלים יכולת הישרדות ועמידות גבוהה. אתם מתאוששים מעייפות גדולה במהירות למרות שאתם עובדים קשה מכפי שאתם רגילים בדרך כלל. האנרגיה הקוסמית צופה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית. מזל בתולה נשלט ע"י כוכב מרקורי שתכונותיו הן: שכליות, תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, תזזיות, כשרון כתיבה, ניידות וקסם אישי.


השקפת העולם שלכם עומדת להשתנות, לפחות במידה מסוימת. אופטימיות ותקווה מציפות אתכם בגל חיובי גדול של רגש. אירוע או כינוס חברתי בו אתם משתתפים גורם לכם נחת רוח כפי שלא חשתם מזה זמן רב. נראה שהגעתם למקום בו מבינים אתכם ויש לכם הרגשה שמדברים בשפה שלכם. תיהנו! האנרגיה הקוסמית רומזת כי משהו או מישהו, הקשורים בחו"ל – ישפיעו לטובה על מזלכם הטוב.

הסובבים אתכם מפעילים אצלכם 'פיוזים' וגורמים לכם להגיב בצורה תוקפנית. אפשר להתרגז אך מצד שני, הראיה החיובית שעדיין כל כך איכפת לכם- היא אופציה רצויה יותר. מה לעשות בתכלס? אפשר ליזום שיחה, להתעלם, לריב או לנסות 'להעביר אותה' בצורה יצירתית שאינה מילולית. אתם תבחרו את הגרסה המתאימה לכם ביותר. יש לכם יכולת נפלאה לתזמן את חוש ההומור והנתינה הגדולה שלכם לרגעים של משבר- זה הזמן.


ההתנגדות שלכם לצאת לנסיעה מענגת, מבוססת על פנטזיה לגבי אדם מסוים שבשמו מופיע האות ר'. אין לכם מפני מה לחשוש. העובדה שיש לכם מחשבות סרק בכיוון זה מעידה על רגישות יתר. אין סיכוי שתגיעו למצב לא נעים והסיטואציה ממנה אתם פוחדים, פשוט לא תתרחש. סעו ותיהנו! אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה.


אתם מתחילים את היום באווירה תזזיתית. עליכם לקבל החלטות חשובות והדבר דורש מכם גמישות ורצון כנה לשינוי. אתם מעריכים מאמצים שמשקיעים בני הזוג ומתנהגים בהתאם. יש סיכוי לשיפור הקשר בטווח הקצר וגם לאורך זמן, במידה ותתמידו בהבעת רגשותיכם. זה חשוב מאוד לצד השני! במקביל, זכרו כי אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

אתם באמת משתדלים אבל המתח בזוגיות נשאר בעינו. סדרי העדיפויות שלכם אינם תואמים את אלה של טיפוס שתלטן שמקפיד להודיע לכם כל פעם מחדש- מי הבוס. קשה לכם להירגע למרות שיש מי שמנסה לשכנע אתכם שהמצב לא נורא. נסו לקחת את הדברים ביתר קלות. לא נראה שאתם מתכננים שינוי של ממש. צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה. מזל דלי נשלט ע"י כוכב אוראנוס שתכונותיו הן: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות ואינטליגנציה.


יום מתוח. אחרי הרבה מאוד זמן שהמצב היה רגוע במיוחד, נכנסה בכם רוח סוערת. מתח בזוגיות משפיע לרעה על מצב הרוח. אתם נכנסים לתחושות של חוסר בטחון ודאגנות. כבר מזמן לא הרגשתם כל כך מבואסים. שיחת טלפון עם מישהו קרוב מעוררת שאלות נוקבות לגבי מהות החברות ביניכם. אולי באמת הגיע הזמן לעשות ניפוי רציני במערכות יחסים. זכרו כי הרפתקנות אינה מילה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.

מאמרים קשורים

Back to top button