הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצבו של כוכב מרס שליטכם יוצר נדנדה בעולם הרגשי. הרצונות שלכם אינם מתגשמים וקשה לכם לסבול את התסכול. מתח מלווה את התפקוד היומיומי ומקשה עליכם להתרכז. השיטות המניפולטיביות שאתם מנסים להפעיל, אינן מתאימות לאופי האמיתי שלכם ולצורת ההתנהלות הרגילה שלכם. כדאי להשתחרר ולנהוג באופן טבעי יותר. יש מי שמנסה לגרור אתכם אל ויכוח שלא ממש אכפת לכם כיצד יסתיים. כדאי שכבר עכשיו תחתכו משם.


תופעה קוסמית מצליחה להוריד את מפלס הרגשות. יש לכם בדיוק את מה שדרוש לכם באמת. היום המודעות הזאת הינה בעלת השפעה מרגיעה עליכם. אם אתם מתמלאים באנרגיות חדשות, אל תקשיבו לאנשים שמנסים לגרום לכם להרגיש רגשי אשמה ואל תיכנעו לפיתויים לקיצורי דרך, במיוחד אלה הכרוכים בהשקעה כספית, עוד לפני שבדקתם את הפרטים.

זה יום שמושפע מאנרגיות של הרמוניה ויציבות. הכול זורם בכיף. גם בעבודה 'הולך' לכם יופי וגם באישי. אתם מרגישים המון בטחון עצמי ומרשים לעצמכם לומר בקול רם את מה שאתם בדרך כלל מסתירים בלב. האווירה בבית טובה מאוד. יש לכם רצון לאהוב ולהיות נאהבים. לכו על זה ובגדול. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה, בתחום משמעותי, הודות לעוצמתכם האישית.



מסרים אמינים ומרגיעים מגיעים אליכם מאדם שאינכם בוטחים בו לחלוטין. אתם חוזרים ובודקים את המידע המצטבר ומתקשים להגיע לידי החלטה גורפת. מצד אחד קשה לכם להודות שאולי טעיתם בהערכת המצב אולם מצד שני, מה שחשוב יותר, שיש לכם בעצם על מי לסמוך בניגוד למה שחשבתם קודם לכן. בעתיד-שווה לבדוק אפשרות לקשר רומנטי. אם יש ברצונכם להוביל אל שינוי במקום בו את מגשימים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג.


אל תתעסקו בחשבונות קטנוניים. שמרו על סודיות בכל מה שנוגע לאספקטים האינטימיים בחיים שלכם וגם של אנשים אחרים. יש לכם הרגשה שאתם עושים טוב אבל בעצם אתם גורמים לנזק לכל מי שמעורב. שמרו על מוצא פיכם! אף אחד לא ביקש מכם לשמש בתור "דוור". אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות. שימו את ביטחונכם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.

תחילת השבוע מאופיינת על ידי מצב רוח קרבי במקצת. יתכנו עימותים עם שותפים לעבודה או לבית. כדאי לאפשר מרחב מחיה גם לאחרים. אל תתחייבו ואל תצהירו הצהרות שאינכם בטוחים שתוכלו לעמוד מאחוריהן. טפחו את הכבוד ההדדי ואת הביטחון העצמי של עצמכם וכן של אנשים קרובים לכם. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.


צו השעה הוא לגלות פשרנות וזרימה. לחצים במקום העבודה דורשים מכם להתעלות על עצמכם ולוותר. המצב אינו נוח לכם במיוחד אך מהווה הזדמנות של ממש ללמוד "שיעור" בסבלנות ועמידה בתסכולים. זה הזמן להיפרד מהרגלים ישנים ומגונים כמו עקשנות יתר והרצון לפקח על כול דבר לפרטי פרטים. מומלץ להרפות ולהירגע. זכרו כי השוטה אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.

התרחקו מאנשים אגרסיביים ובעלי אנרגיות שליליות. גם מפטפטנים! אתם מחפשים את השלווה, ההרמוניה והמנוחה ואין לכם שום צורך להתחבר דווקא למי שמנסה להקים מהומה רבה על לא מאומה. תאמינו ביכולות שלכם ובכן בכושר השיפוט. יש לנסות ולשמור על אווירה רגועה גם בבית וגם בעבודה. השאר יסתדר מעצמו. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם. ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.


היום אתם יכולים לרשום לעצמכם ניצחון קטן. עליה במצב הרוח מסייעת לכם להשקיע קצת יותר מאמצים בתחום הזוגי, מה שמביא לתוצאות משביעות רצון. תחושת ביטחון ואופטימיות – מתחזקת. יש עוד נושאים שדורשים טיפול מיידי ואתם עסוקים רוב הזמן במחשבות כיצד להוציא את הטוב ביותר מהמצב החדש שנוצר. אדם קרוב פונה אל דרך שאינה לרוחכם. מצד שני, רק מבחן התוצאה יוכיח מי צדק ומי טעה.


מעגלים חברתיים חדשים נפתחים לפניכם. אתם מרגישים חופשיים להתלוצץ ולדבר הרבה מהרגיל, כך שאתם הופכים למרכז העניינים כמעט בכל מקום אליו אתם מגיעים. אל תחששו להתבלט גם בעבודה. זה יפעל לטובתכם. היזהרו מפליטות פה ואל תנדבו מידע שעלול בהמשך הדרך להעיד על נקודות החולשה שלכם. שחקו אותה באסרטיביות. זאת הדרך. צפויה לכם תחרות שכלל לא התכוונתם ליטול בה חלק, אך אם אתם גדיים אמיתיים אין צ'אנס שתוותרו עליה.

אל תאבדו את קור רוחכם במשא ומתן שמרגיז אתכם. בסופו של עניין יפסיד בו זה שימצמץ ראשון. צפויה שיחה טעונה בכבוד עצמי ומשחקים של אגו. גישה מפייסת תשיג עבורכם יותר מאשר מתקפה חזיתית. הצעה שאתם מעלים נתקלת בפרצופים חמוצים. נראה כי יש בה היגיון אך ייתכן כי היא מקדימה את זמנה. קשר שהולך ומתהדק מציב בפניכם לא מעט התלבטויות. נראה כי לא תוכלו לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה.


יום נהדר עם תחושה של ניצחון וכוח. למרות הקשיים שחוויתם לאחרונה אתם מגלים כושר הישרדות והתאוששות מדהים. הצעה עסקית מפתיעה תגיע היום. תוכנית מהעבר, שנראתה עד לאחרונה כבלתי אפשרית, תגיע לשלב ביצוע. אל תחששו להתקדם. אומץ לב ולקיחת סיכונים מחושבים הם מתכונן להצלחה. זה הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה.

מאמרים קשורים

Back to top button