הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אירוע קוסמי יוצר אצלכם צורך אובססיבי כמעט לבטא את עצמכם בכל סיטואציה. אל תתפלאו אם ב"סוף היום" מגישים לכם את החשבון והמחיר….לעיתים יקר ומעייף! יש עוד אנשים בסביבה שיש להם מה לומר ויש גם כאלה שיש להם דעה שונה משלכם. הגשמת החזון האישי חשובה מאוד אולם צריך לדעת לוותר ולו גם באופן זמני. אתם זוכים במילות עידוד מאדם שאינו נוהג לפזר מחמאות. במקביל הוא הציב בפניכם רף הצטיינות גבוה.


יש לכם המון התלבטויות הקשורות לתחום הקריירה. מעשים וצעדים שאתם עושים גורמים לאנשים מסביבכם להתנגדות. הזוגיות והתחום הביתי כולו הם מקור לאכזבה מסוימת. אתם חווים עומס ולחץ. וויכוח או מריבה של ממש עם מישהו בן מזל בתולה מלחיץ אתכם יותר מידי. הרקיע מבשר על מזל יותר משכל או על הצלחה שאינה מתוכננת.

יום נהדר. אתם מקבלים תשובות לגבי שאלות שהטרידו אתכם זמן רב. המצב הכלכלי משתפר. הבעיות בתחום הרומנטיקה יכולות להיפתר בקלות אם תפסיקו להיות כל כך מבולבלים וחסרי מנוחה. מיקוד והגדרה מדויקת יותר של המטרה הן מילות המפתח ליום זה. יום מתאים לנסיעות ארוכות. הרקיע מבשר על הצלחה בתחומי עולם התקשורת על כל גווניו.



יום מרגש. מפגש לא מתוכנן יעורר התרגשות רבה וכן יעלה שאלות נוקבות. אתם נוטים לוותר לאדם שכבר שיחק ברגשותיכם. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצפים לגדולות ונצורות. אתם עלולים 'לאבד את הצפון'. כדאי לשמור על הדברים בפרופורציה וכן לברר עם הצד השני מה המניעים והמטרות כדי לתאם ציפיות ולמנוע אכזבות. הימנעו מהפעלת לחץ. לא כולם יכולים לעמוד בקצב שלכם. הרקיע מבשר על הצלחה הנובעת מהסתערות על מכשולים.


הסבלנות שלכם עומדת למבחן. אתם צריכים להפסיק את המרוץ המטורף בו אתם נמצאים ולקחת פסק זמן כדי לטפל בעצמכם. קוצר רוח וחוסר שקט שמלווה אתכם, הם תגובה טבעית לירידה ברמת הפעילות. יום עם המון סידורים ומעט עבודה. אתם חייבים לעשות מה שנדרש למרות התסכולים. ההצלחה תושג הודות לאנרגיות המגיעות מן הלכידות במשפחה.

יום מצוין, במיוחד עבור מי שמעוניין למצוא מישהו לבלות איתו את הימים הקרובים. אתם מרגישים טוב וגם נראים נפלא, כך שכלל לא מפליא שאתם נהנים ממחמאות וחיזורים. הכי חשוב זה ליהנות מהמצב ולהקפיד להחזיר פה ושם מילה טובה, במיוחד למי שמגיע. נראה שאתם נמצאים בפתחה של תקופה בה תינעלנה מאחוריכם דלתות ישנות ובמקביל, תיפתחנה בפניכם דלתות חדשות.


יום מוצלח. אתם מופתעים מתגובה של חברים לגבי הצעה קונסטרוקטיבית שהצעתם. זה לא הזמן המתאים לגלות את הצד הרגיש והחלש שלכם. גם לא מתאים להיעלב. היו יותר קשובים לאחרים. זה הכול. הכיוון שלכם נכון. הפעילו את היצירתיות. אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים- מתי שאתם רוצים! יש לכם סיבות טובות להרגיש אופטימיות, אך צריך לקשור קצוות רבים עוד לפני תרועת הניצחון.

רדו מהפנטזיות ועברו להילוך מציאותי יותר במסגרת המגבלות הקיימות. חשוב שהפעילות שלכם תתבצע בהסכמת כל הנוגעים בדבר, במיוחד כשמדובר על בני משפחה. אתם לא תמיד עומדים בקריטריונים שמציבים לכם. אם אתם לא מרגישים נוח, אל תעברו לסדר היום אלא תדברו על זה, גילוי לב וכנות הם המפתח. ההצלחה תשיג אתכם לאחר שתסתערו על יעדיכם. היא אינה נוהגת לפקוד את המתנמנמים.


יש לכם הזדמנות לעסקה טובה, גלו ערנות. המון דברים מתרחשים מתחת לפני השטח. אדם שתלטן מפעיל מניפולציות עליכם. אל תתנו לאנשים לפתח ציפיות שאתם לא מתכוונים להגשים. זה הזמן לפתח את האסרטיביות ואת היכולת להעמיד אנשים ודברים במקומם. מימוש וביטוי עצמי יגרמו להרגשה נ ה ד ר ת. בשביל זה, שווה לעשות מאמץ. הרקיע קורא לכם לפתח את כישוריכם היצירתיים והאמנותיים.


יום נעים. אתם מרגישים צורך לצאת מהמסגרת לכיוונים חדשים שלא ניסיתם בעבר. יש לכם הרבה הזדמנויות לעשות זאת. צריך רק לפתוח את העיניים ולהקשיב ללב. הצעה רומנטית עולה על הפרק מכיוון בלתי צפוי אבל… הבעיה היא שלצד השני יש קושי להתחייב. מצחיק, לא? דווקא בגלל זה, אדם זה מהווה גורם משיכה. הרקיע רומז כי גישה רגשנית מדי עלולה להכשיל עסקה טובה.

אתם קצת מפוזרים היום ויש סיכוי לאבד חפצים אישיים. יש לכם נטייה להתעסק עם הטפל ולא העיקר וזה חבל. אספו את האנרגיות ומקדו אותן בתחומים הנחוצים. שתפו חבר/ה בתובנות, רעיונות או הארות שלכם. הרקיע מתריע מפני אפשרות בה אתם מתירים למשחקי-כבוד לשבש לכם את חייכם הרומנטיים. הכוכבים מעודדים התמקדות ביחסים שבינו לבינה. הדגש הוא על דברים שצריכים להיעשות, לא על שיחות ועצות.


יש לכם מספר סיבות להרגיש אופטימיים. נראה שמזלכם מאיר פנים. מתחילת היום זורמות אליכם הצעות מפתיעות. זמן טוב לשיפור הזוגיות. דלתות נפתחות ויש מי שמציע תמיכה, פרגון ואהבה. אז מה הפלא שמצב הרוח מרומם? אתם נהנים מכל רגע ומתמסרים לתחושה של אופוריה. לכו על זה ובגדול! הרקיע מבשר טובות לאמני הבמה שביניכם, כמו גם לאלה מכם העוסקים בפרזנטציה.

מאמרים קשורים

Back to top button