הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מארס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים נפטון ואוראנוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. מרס "מתנדנד" בין סוגים קוטביים של אנרגיות ויוצר מצב אשר על-פיו נמאס לכם להילחם מול המערכת ואתם במצב של הרמת ידיים. אתם מרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. מומלץ לקחת פסק זמן, להטיל על מישהו אחר את האחריות ולהתמקד בחשיבה חיובית. אין שום סיבה שתעשו את הכול לבד ותמשיכו להרגיש כקורבן. משהו שהשתבש הוא מעין סימן לאשר לא צריך להתרחש. הכוכבים מאותתים כי כל עכבה לטובה.


כוכב ונוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ואוראנוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. מצבו של כוכב ונוס שליטכם מזמין עימות מילולי עם אדם כפייתי. הציפיות הגבוהות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. בדרך כלל, אולטימאטום לא פועל טוב על אנשים וחבל שאתם מכניסים את עצמכם לפינה שלא תדעו, אחר כך, איך לצאת ממנה. מדובר בעניין לא פשוט וחבל שאתם לחוצים כל כך. אם תתמקדו בלהרגיע את עצמכם- צפויה הצלחה.

כוכב מרקורי שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס וסטורן. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 4. כוכב מרקורי השולט בכם מרוצה מן הקרבה אל אנרגיה של אהבה, אך "נלחץ" מן הסמיכות אל אנרגיה שמרנית. לא פלא שצפוי יום מאתגר. תקלות טכניות עלולות לשבש חלק מתכניותיכם ליום הזה. אתם מבזבזים זמן יקר שאין לכם, אך מוטב שתתחילו להירגע. האנרגיות השליליות שאתם מפזרים לא מועילות לאף אחד. בשעות הערב צפוי מפגש שקט ומעניין המהווה שינוי מרענן וממלא מצברים בהשוואה ליום המתיש שעברתם.



הירח שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ויופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 3. אתם מתחילים את היום בכוחות מחודשים. חלקו את זמנכם בין הבית ובין העבודה ואל תשכחו את החברים הטובים. אם תנהגו ביעילות בתחום ארגון הזמן, תוכלו להספיק את הכול בלי לקפח אף אחד. אדם שמנסה לעטוף את עצמו באווירה של מסתוריות, ייצור איתכם קשר וינסה ליצור תחושה של קירבה מלאכותית. זכרו כי הדור הבא, כלומר – הצעירים, אינם שלכם ואינם רכושכם. הם הופקדו בידיכם למשמרת, וכך בדיוק יש להתייחס אליהם.


השמש שמייצגת אתכם מקיימת עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב מרקורי. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. אתם מרגישים צורך לגוון ולהתרחק מכל דבר שהוא שבלוני ונוטה לאפרוריות. מצב הרוח סוער ואתם בעצמכם לא בטוחים מה יכול להרגיע אתכם. נסו לא להיסחף יותר מידי. אל תגזימו בחיפוש אחרי האקשן האולטימטיבי. יתכן שתעברו תהליך של חיפושים ממקום למקום עד שתמצאו את המסגרת המתאימה לכם באמת. זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

כוכב מרקורי שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס וסטורן. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 4. היום אתם חשים כאילו משב רוח רענן פורץ אל תוך חייכם. מישהו חדש מביא אנרגיה חדשה ורעיונות מהפכניים לשיקולכם. במקרה של הצעה קונקרטית, יש לומר בדיוק את מה שתאם מרגישים. הקציבו לעצמכם תקופת ניסיון לפני שאתם מתחייבים לטווח ארוך. מאבק כוחות בעבודה פונה לכיוון בלתי צפוי. צפוי קשר כלשהו עם אדם שטרם סגר את חשבונותיו עם קשריו הקודמים. צאו לבלות בשעות הלילה.


כוכב ונוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ואוראנוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לאירוח חברים בביתכם. יום עמוס ואף מעיק במידה מסוימת. אל תשכחו להשאיר זמן למנוחה. מבחינה פיסית יש לכם המון כוחות אבל מבחינה נפשית אתם זקוקים לתמיכה מבני משפחה ששוכחים לעיתים שצריך להתחשב גם בכם, להפשיל שרוולים ולהתגייס לפעילות. חלוקת סמכויות מומלצת. הדרך אל התהילה, קצרה מששיערתם – אך אין פירוש הדבר שצריך לשבת באפס מעשה.

כוכב פלוטו שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב ונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. חבל שמפלס הביטחון העצמי שלכם מושפע כל כך מאירועים חיצוניים וממה שאנשים אחרים אומרים לכם. ירידה זאת גורמת לכם להתמודד בדרך פחות יעילה פחות. בא לכם לעשות משהו נחמד עם חברים קרובים? אל תהססו. זה הזמן לצאת לחופשה. בן/ת הזוג מחכה שתתייעצו איתם. לא לשכוח. מי שאומר שהאהבה תשיג אותו סתם כך, אינו יודע את אשר הוא שח – למען האהבה, יש להשקיע.


כוכב יופיטר שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב ונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. אתם עסוקים במחשבות לגבי שיפור וייעול בעבודה. צמצום או קיצור שעות יגרום לכם לפעול ביתר יעילות. זה זמן מתאים לבחון את הנושא מקרוב. המסקנות שתגלו יכוונו אתכם בהמשך הדרך. לכו על זה ובאומץ. אולי קשה כרגע לקבל את התמונה המסתמנת אבל תיווכחו לדעת בעתיד, שהכול התרחש לטובה. אנשים יוצאים מגדרם כדי להשביע את רצונכם, גם אם לא ממש טרחתם בעניין.


כוכב סטורן שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי וונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. יום שבמרכזו המשפחה והבית. התחום הזוגי זוכה ל"שיעור". העיקר הוא שלומדים מכל הזדמנות. חברה טובה מבקשת טובה שאינכם רוצים למלא. מצב מביך נפתר עד סוף היום. אדם שהרשים אתכם מאוד, מגלה יותר מידי מידע וגורם לכם לראות אותו באור שונה לחלוטין. אם אתם חשים חסרי סיפוק ונחת, צאו לחפש את הנתיב אשר יגוון וירענן את חייכם.

כוכב אוראנוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים נפטון ויופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 3. הצעה עסקית מעניינת מגיעה אליכם מכיוון של אדם מבריק ובעל אוטוריטה. כדאי לבדוק לעומק במה מדובר ולהפעיל את חוש הזהירות. נראה שהעניין שווה את ההשקעה אבל לפני שאתם מתחילים לתכנן תוכניות, המתינו מספר ימים ושימו לב. הרעיון הוא ש'שכר הלימוד' שלכם לא יהיה גבוה מידי. כשם שהשמש מעניקה מאורה מבלי להתחשבן עם המקבלים, כך גם אתם צריכים לתת מעצמכם מבלי לערב בעניין רווח מול הפסד.


כוכב נפטון שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס וונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. הבעיה היא שאתם מרימים ידיים עוד לפני שניסיתם. צפויות לכם לא מעט הזדמנויות להכיר אנשים חדשים המתאימים לפתח מערכת רומנטית אבל אם תדחו אותם על הסף, לעולם לא תדעו. מבולבלים משפע האפשרויות? בדקו אחת לאחת ונסו להגיע למסקנה מה הכי מתאים לכם. רק אתם יודעים את התשובה. יש פעולות שתצטרכו לקיימן הרחק מעיני הסובבים אתכם, כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות.

מאמרים קשורים

Back to top button