הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מרס שהוא הכוכב השולט בכם, "מוותר" על רצינותו האופיינית ו"מתבדר" בחברת גרמי שמיים עליזים. חברים מציעים לכם בילוי משותף ואתם מתלבטים. תפסיקו לעשות יותר מידי חישובים. פשוט תתכוונו וצפו לטוב ביותר. פנויות ופנויים עשויים לפגוש היום אנשים מעניינים. אל תזניחו את בני המשפחה. יש מי שסובל ממצוקה רגשית מסוימת וזקוק לתשומת לב ולמילת עידוד. לא צריך הרבה זמן. מה שחשוב זה הרצון!


כוכבכם ונוס מעודד אתכם להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אבל כוכב סטורן קובע כי יהיה לכך מחיר כלשהו. אתם צריכים להיות עצמכם כדי להשיג מטרות ראויות. הגיע הזמן להצהיר הצהרות ולומר דברים ברורים. התנאי היחידי שבעצם מהווה הגבלה הוא לשמור על יושר פנימי ועל היכולות לעמוד מאחורי ההבטחות שאתם מפזרים. שימו לב לחיבתם של אנשים ממזלות המים: דגים, עקרב וסרטן.

במקום לראות את המציאות יש לכם לפעמים נטייה לחיות סרט. כלומר, לצבוע את מה שמתרחש בצבעים בהירים כדי למצוא הצדקות להחלטות מסוימות שאינכם שלמים איתן. יצירתיות בכלל ופנטזיות בפרט הן דבר חיובי, אבל זמני. יש לכם תחושות של אי נוחות והשאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה באמת אתם חושבים ומרגישים. הרקיע מבשר על התחלה חדשה הנובעת ממניעים רגשיים.



יש לכם הרגשה שמישהו מנסה לסחוט אתכם מבחינה רגשית. בצדק! אתם נכנסים למלכודת בעיניים פקוחות משום שאין לכם אומץ להתמודד, וגם כי אתם חשים רגשות אשמה. התוצאה תלויה במספר גורמים ובראש ובראשונה- העלאת מודעות ושיחה פתוחה בה ניתן יהיה ללבן ולדבר בצורה גלויה על מה שמציק באמת. צפויה לכם הצלחה בעקבות דבר-מה העולה מנבכי העבר. נוסטלגיה.


יום מוצלח במיוחד. יש לכם מצב רוח טוב ואתם מרגישים מעולה מבחינה פיסית. מצליחים אפילו להשתחרר מההיפוכונדרייה הקלה שתקפה אתכם לאחרונה. אתם מצליחים להותיר רושם טוב אצל מספר לא מבוטל של אנשים שאתם פוגשים במסגרות הקשורות בעבודה. יום מתאים לצאת לראיונות או פגישות. ההצלחה בתחומים הקרייריסטי והפיננסי תושג בעזרת איפוק, סבלנות ונחישות של ברזל.

שלא כהרגלכם אתם נמשכים עתה לסיכונים והרפתקאות. פרויקט גרנדיוזי שלקחתם על עצמכם עומד לפני סיום. ישנם לא מעט סיכונים בדרך ואתם עלולים להתפתות לנקוט בפעולה לא לגמרי הגיונית. היזהרו מהתוצאות שעלולות לקבל תפנית לא נעימה. העקשנות שלכם היא תכונה מסוכנת כשהיא באה לידי ביטוי בענייני כספים. חשבו שוב. אל תנהגו בפזיזות.


אתם מונעים על ידי דחפים פנימיים להישגים שהם למעלה מהממוצע. לא הולך לכם בקלות אבל מתקבלות מספר פניות מגורמים בעלי פוטנציאל. מה שדרוש לכם זה עיתוי נכון וקצת מזל. בבית האווירה משתפרת. אתם זקוקים לתשומת לב וחיזוקים. אל תתביישו לבקש. פרידה או ניתוק שהתרחשו לאחרונה, יביאו התחדשות כבירה בעקבותיהם. שליחיו של קופידון מעודדים אתכם להפליג בספינת האהבה, גם אם הראש שלכם טרוד בתחומים אחרים.

סכום כסף יגיע לידיכם במפתיע. אל תצפו מאחרים שיעשו עבורכם את העבודה. אם אתם רוצים להשיג משהו, פצחו ביוזמה פרטית להשגת המטרה. מצד שני, אל תהיו פראיירים. אל תפספסו הזדמנויות לגייס עוד אנשים למיזם שלכם. מצד שני, אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את טוב ליבכם ולתת לכם לעשות את כל העבודה השחורה בעוד הם יושבים בחיבוק ידיים. קלילות והרפתקנות אינן תכונות שליליות בהכרח, לפעמים הן אלו אשר יובילו אתכם אל ההימור הנכון.


מצב הרוח הטוב חוזר. מפגש עם אדם שבשמו מופיע האות דלת הוא בעל השפעה רוחנית עמוקה. אתם מרגישים שאתם עומדים על סף שינוי משמעותי. בדיקה משמעותית ועמוקה של קשרי חברות תגלה שיש לכם עבודת ניפוי רצינית לעשות. היעזרו במישהו שממש מוכן לעזור לכם לעבור את התהליך. הרקיע מעודד את אנשי הרוח שביניכם ללכת בדרכם, וזאת גם אם הסובבים אינם רווים נחת מן העניין. קשת: האנרגיות מתגבשות למספר 3 הנחשב לנושא ברכה והצלחה לילידי מזל קשת.


מעורבות אישית גבוהה מידי מסבכת לכם את החיים. הסיכויים שלכם לחוש עוגמת נפש ירדו בצורה הדרגתית, אם תיקחו את כל מה שקורה סביבכם באופן פחות אישי. שיפור מצב הרוח יתרחש בקלילות יתרה אחרי שתפנקו את עצמכם בקניות או ביקור במספרה. יציאה לבילוי בשעות הערב ורומן בזק יכולים גם הם לתרום לאגו. תבדקו רק מה הכי מתאים לכם באופן אישי. הרקיע מעודד אתכם לפתח את כישרונותיכם המדיומינאליים, וזאת לתועלת הזקוקים לעזרתכם.

מציעים לכם הזדמנות להשתלב בפרויקט גדול שמכיל, איך לומר בעדינות, גם כמות לא מבוטלת של סיכונים אפשריים. מצד אחד אתם חשים דחף חזק לא להחמיץ מציאה של ממש ומצד שני זכורים לכם ניסיונות מרים מהעבר. למרות שאתם מתרגשים מאוד כדאי שתחשבו פעמיים ולא תקבלו החלטות לבד על סמך אינטואיציות בלבד, לפחות-לא הפעם. הרקיע רומז כי אתם נמצאים בתקופה בה מאוד בא לכם להמר על המקורי ועל הלא שגרתי, ולהימנע מהליכה בתלם הקונפורמי.


השגרה שוב מאיימת, חונקת. בא לכם לעשות שינוי. לפני שאתם שולפים איזה שפן מהשרוול באחת מהתקפות האימפולסיביות שלכם, כדאי אולי לחשוב שוב. הדחף להיכנס למעורבות רגשית, כספית או רגשית עם האנשים הכי לא מתאימים עלול להכניס אתכם למלכודת. יש לכם אתגר של ממש להתמודד איתו. אל תבחרו בדרך הקלה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בתורת הנסתר.

מאמרים קשורים

Back to top button