הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס השולט בכם "מוצא" את עצמו בסיטואציה מוזרה בין שאר גרמי השמיים. התופעה עלולה להכניס אתכם ללחץ ונראה שאתם משתמשים בכול מיני טכניקות מתוחכמות ותירוצים שאף אחד לא קונה. לא פלא שהתוצאות אינן משביעות רצון. אתם גם עסוקים מידי ב"להיות כמה שיותר בסדר". לא פלא שאין לכם זמן לדברים החשובים. אנשים קרובים שבאמת איכפת להם מכם ותמיד נמצאים שם בשבילכם, מסתובבים עצבניים ומתוסכלים ובצדק.


גלו ערנות לגבי בני הזוג. יתכן שהם עומדים לעשות צעד דרסטי שאתם לא מודעים לו. וכדאי שתתכוננו! אין מקום לדאגה. זרימה של אנרגיה חיובית תאפשר לשניכם להגיע להסכמה. בערב מומלץ לצאת לבילוי עם חברים. אל תתמכרו לאשליות. הצד התקיף באישיותכם בא לידי ביטוי במעשים של אומץ רב. הרקיע מבשר על כבוד ותהילה, הכרה והערכה – מעמד חברתי איתן.

יום שרובו ככולו עוסק במערכות יחסים. חברים קרובים יושיטו יד לעזרה בשעת לחץ. בן מזל דגים יפתיע ויתבלט בנכונותו לעזור. הקסם האישי שלכם שובה את ליבם של כל מי שנמצא סביבכם ואין מי שיגיד לכם לא. הזדמנות להתנסות בחוויה לא שגרתית. לכו על זה בלי להרגיש רגשות אשמה. אתם זקוקים ליציאה מן השגרה בעיקר מבחינה רוחנית ורגשית. הרקיע מבשר על ניצחון המושג לאחר התגברות על יריבים ומתחרים.



יום שמלווה בהמון בעיות בתקשורת. כל הרצון הטוב לא עוזר. הקסם האישי ממש לא פועל היום ואולי זאת בעצם הזדמנות להרגיש מה קורה לכם בפנים, כשאתם צריכים להשקיע מאוד בלי אפשרות לעגל פינות. האווירה בחברתי מתוחה. לעומת זאת, בבית המצב סביר ביותר. תתנחמו בעובדה זאת. טוב שיש מקום אחד לפחות בו אפשר לנוח ולמלא את המצברים. הרקיע מבשר על הצורך ליטול פסק זמן לשיקול מחדש בנושא משמעותי.


אתם במצב רוח רומנטי אך יכולת "השיווק העצמי" לא ממש פועלת במיטבה. בעצם אתם מרחיקים מעצמכם את האנשים שיכולים לעשות לכם טוב על הנשמה וגם כאלה שפשוט רוצים בקרבתכם. הורידו את רמת הביקורת ותנו לעניינים להתגלגל באופן ספונטאני וטבעי. גם אם לא יתרחש מהפך של ממש, תוכלו ליהנות מההווה. על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.

אנשים שקרובים אליכם מופתעים מהתפנית שחלה בכם. היכולת 'ללכת בין הטיפות' מביאה אתכם למצבים חדשים ומסייעת לכם לשמש בתפקיד מגשר ומקשר בין אנשים החלוקים בדעותיהם. אתם מתמודדים היטב עם הקשיים שיש לכם בתחום האישי-חברתי. מה שלא תספיקו היום תוכלו לדחות לשבוע הבא. בעצם, שום דבר לא בוער אז אל תלחיצו את עצמכם.


מישהו שולח לכם מסר שמחמם את הלב. אתם מרגישים מוערכים וזה נותן לכם מוטיבציה להמשיך לפעול. התחום החברתי גם הוא בפריחה והתאוששות. עושה רושם שאתם הופכים לאט אבל בטוח למרכז פעיל של קבוצת אנשים מעניינת. דווקא עכשיו, מסלול חשוב שנחסם בפניכם לאחרונה – נפתח. זה עיתוי חלומי עבור המשוררים שביניכם כמו גם עבור החוטאים בכתיבה יוצרת. אל תהססו לחשוף את יצירותיכם.

ריכוך עמדות מאפיין את היום הזה. סוף השבוע מבשר על גישה קלילה ופחות מחייבת. מבחינת אנרגיות ואווירה מתאים לכם לצאת לחופשה בה תהיו משוחררים מהתחייבויות. השתתפות בסדנא אשר בה תקבלו השראה להמשך הדרך היא דרך מוצלחת במיוחד. סוף סוף יש לכם זמן להתפנות לעניינים שברוח, תשכחו מההיגיון ופשוט תנו לעצמכם ליהנות. צפויה תופעה קוסמית שופעת חום ואהבה המזרימה אנרגיות הרמוניות אל נתיבי ביתכם ומשפחתכם.


יום טוב. יש לכם את היכולת לראות את הדברים בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. בא לכם לפנק מישהו קרוב במתנה לא שגרתית. תגובה של בן משפחה למחווה נדיבה מצידכם- מפתיעה אתכם בעוצמתה. אתם משקיעים זמן רב מהרגיל כדי לבדוק רכישה של מוצר בו חשקתם מזה זמן רב. סך הכול יום אינטנסיבי ומספק, הכיוון- אופטימי. מישהו נותן לכם דבר מה ומציג את הדברים כנדיבות מצידו. למען האמת, נראה כי לא הייתה לו חלופה טובה יותר.


תפסיקו לנתח את המצב ונסו להבין את עצמכם לעומק. החולשה שלכם היא גם העוצמה שלכם. הרצון להיות מוקף באנשים חשוב לכם, לעיתים יותר מידי. התכנונים הקדחתניים לקראת סוף השבוע גרמו למתח מיותר. כדאי להירגע ולזרום עם הספונטאניות. אל תדאגו, לא תישארו לבד אלא אם כן זאת תהיה בחירה שלכם. הרקיע מעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם מישהו בסביבה אינו רווה נחת מהתנהגותכם.

יום נחמד. אתם מתחילים להירגע ולהוריד טורים שהיו סוערים למדי במהלך השבוע. מקום חדש שאתם מגלים בקרבת מקום מגוריכם מתגבש כמקום 'מקלט' רוחני עבורכם. קשה לכם עדיין להכיר בגבולות שלכם בתחומי החיים השונים, אולם זה יגיע בבוא הזמן. הנושא הזוגי-אינטימי מעסיק אתכם, כדאי להסתפק בהבעת הרצון במקום לחץ וביקורת. מתחילה להירקם תוכנית שהייתה עד עתה בבחינת פנטזיה. יש לכם סיבות טובות להתחיל לחייך ולנשום.


מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל מאפיינת אתכם ביום הזה. אתם חשופים היום ללהטוטי לשון של נוכלים. אל תתנו אמון באנשים שהתנהגותם חשודה כלהיטות יתירה. אתם מרגישים כאילו קצות העצבים שלכם חשופים. הכול איכפת לכם ואתם גם רואים את כל מה שמתרחש סביבכם, כמו מתחת לזכוכית מגדלת. קשה לכם להתרכז וקל- להתרגז. מה לעשות? יש גם ימים כאלה. נסו להוריד פרופיל ולא להעיר יותר מידי. רק להתבונן.

מאמרים קשורים

Back to top button