הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בעבודה מתעוררות בעיות של הרגע האחרון לפני החופשה של סוף השבוע. אתם מרגישים עייפות נפשית ולמרות שבסופו של דבר אתם מצליחים להתמודד בהצלחה עם כל הבעיות המתעוררות, הפעם אתם מרגישים בודדים במערכה. נסו לגייס לעזרתכם מישהו שאתם נהנים מתמיכתו בדרך כלל. אל תנסו לפתור את הבעיות של כל העולם- לבד. הפנימו את הרעיון לפיו הרוח היא פראית, אם תנסו להציב לה גבולות – אל תופתעו אם היא תלעג לכם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 9 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 6.


אתם זוכים לפופולאריות עצומה והזמנות לבילוי משותף זורמות מכל עבר. שיחת טלפון תמוהה מגיעה ממישהו שהיה קרוב אליכם במיוחד בעבר הרחוק. אתם מתרגשים לשמוע את הקול אבל שום דבר מעבר לזה, עובדה שמשמחת אתכם מאוד. הדבר מעיד על כך שאתם בהחלט בשלים להתקדם הלאה. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל מאזניים] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.

הפעילו את האינטואיציה החזקה שלכם לכיוונים הנדרשים על מנת לפתור את הפלונטר שנקלעתם אליו בתחום הרגשי. יום עם התפתחויות מפתיעות שמשאיר אתכם בתחושת לחץ וחוסר אונים. במחצית השנייה של היום אתם מצליחים לאסוף את עצמכם לאחר שיחת טלפון נעימה מאדם קרוב שמצליח להאיר לכם כמה נקודות שלא חשבתם עליהן. יש מי שמעניק משמעות שגויה לעדינותכם האופיינית. אם זה מה שקורה ייתכן שכדאי לכם 'להסיר את הכפפות'.



למרות העייפות הנפשית המתמשכת, האופטימיות מנצחת ואתם נחושים בדעתכם לשפר את המצב הנתון. ההשפעה על חיי היומיום שלכם עדיין לא ניכרת אבל שינויים יחולו בקרוב. אתם מצליחים להתמודד גם עם לחצים כספיים על ידי לקיחת הלוואה לטווח ארוך ועזרה מבן/ת משפחה שנחלץ לעזור בלי שהתבקש. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 2 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 4 או 8.


אתם מלאי אופטימיות. הצעה מצוינת בעלת פוטנציאל עסקי, בדרך אליכם. שיחת טלפון שתגיע אליכם היום תגרום לכם להתלהבות רבה. התחום החברתי קצת הוזנח לאחרונה. מומלץ להתגבר על הרצון להישאר בבית ויש לצאת לבילוי. מפגש מקרי עם בן/ת המין השני, באירוע רב משתתפים, יניב שיתוף פעולה. התעלמו מחלום שממבט ראשון נראה נבואי, המציאות תוכיח שלא כך הוא. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 1 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 5 או 7.

זהו יום שאינו מתאים להחלטות גורליות וגם לא לחתימה על הסכמים. למרות שמצבכם הכספי שפיר, אל תצאו לקניות ואל תתחייבו לתשלומים גבוהים, במיוחד בכל מה שקשור לבית. ההתעסקות שלכם בחומריות, בתקופה האחרונה, גורמת לכם לתסכול. השקיעו אנרגיה בכיוונים רוחניים. עוד היום כדאי לברר מסגרת מתאימה ללימודים בתחום. תרבויות זרות ומקומות אקזוטיים, מצליחים להוציא ולהבליט את הטוב שבכם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4 [ בשותפות עם בני מזל גדי] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 8.


מה שהכי חשוב לכם בימים אלה זה להפעיל את המשמעת העצמית. לא מתחשק לכם ללכת לעבודה ולמלא את כל המחויבויות שפתאום משעממות אתכם. זה מן יום שכזה וקבלו את המצב כפי שהוא בלי לעשות מזה יותר מידי דרמה. יש לכם מוסר עבודה ואתם חרוצים מאוד, אז לפעמים אפילו לכם מותר לזייף. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל שור] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.

השאפתנות מובילה אתכם למקומות שלא בהכרח מתאימים לכם. אל תסחפו בשאיפות שלכם. בדקו מה אפשרי ומה מתאים לכם בשלב זה. מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ונדמה לכם שהשמיים הם הגבול. בעיקרון, זה נכון אבל… חבל שתציבו לעצמכם אתגרים שאינם מציאותיים ותתאכזבו, סבלנות מומלצת. הרקיע מעודד תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הקוסמוס מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.


האופי ההרפתקני בשילוב עם הנטייה להמר וללכת על כל הקופה, גורם לכם צרות צרורות. לקחתם על עצמכם התחייבויות גדולות מידי ועכשיו אתם משלמים מחיר נפשי מסוים. אתם עובדים קשה מידי וגם לא מקבלים יותר מידי מחמאות. כתוצאה מכך, השאיפה שלכם להיות במרכז העניינים ולקצור תשואות, גורמת לכם לתסכול מצטבר. במקביל צץ מסר הרומז מזל בלתי צפוי, במקום שאינכם משערים את קיומו ובחברת אדם שעשוי להפתיע אתכם.


אתם חשים אחריות כלפי בני משפחה, חברים בעבודה ואנשים אחרים שתלויים בכם. הדבר גורם לכם ללחצים מיותרים. הפערים הגדולים ביכולת שלכם לתפקד גורמים לבלבול אצל אחרים, לא פחות ממה שאתם חשים בפנים. מומלץ לקיים שיחה ארוכה עם בני הזוג. אם עדיין הם לא הפנימו את העובדות האלה לגביכם- בהחלט הגיע הזמן. נראה כי מאוויים מודחקים מייחלים לבוא על סיפוקם.

כוכב אוראנוס השולט בכם נמצא בקטע מאתגר כלפי גרמי השמיים. התופעה עלולה לגרום לכם לדקדק בקטנות ולשקוע בקטנוניות מסוימת. היום אתם עסוקים בארגון מחודש בתחום העבודה. פרטים קטנים ועניינים שהוזנחו, מקבלים היום את תשומת לבכם עד הפרט האחרון. בעיה של אמינות ונאמנות עלולה לצוף ולהתפרץ אל פני השטח. בתוך תוככם אתם יודעים בדיוק על מה מדובר. אין עשן בלי אש. לצורך 'שלום בית' מוטב לשתף פעולה.


כוכב נפטון השולט בכם נמצא במעין התגוששות [קטע מאתגר] עם גרמי רקיע. אתם צריכים להאט את הקצב ולא למהר לשום מקום. זמן מתאים לתכנון ופחות לביצוע. השקיעו במציאת פרטנרים לעסקים. לא מומלץ לפעול לבד. התרחשויות מאחורי הקלעים עלולות להפתיע אתכם, הכינו מראש תוכניות מגירה לשעת הצורך. נסו להשיג שליטה במצב בצורה דיסקרטית ואל תחשפו את כל הקלפים, גם לא לאנשים בהם אתם בוטחים. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 7 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 1 או 5.

מאמרים קשורים

Back to top button