הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם חשים עייפות מסוימת שבאה כתגובת שרשרת לתקופה של פעילות יתר. סוף השבוע כאן ויש לכם הזדמנות של ממש לנוח ולמלא את המצברים. יש מי שמנסה לשכנע אתכם לעשות תוכניות גרנדיוזיות, אבל האמת היא שעדיף שתקשיבו לגוף ולא תתפתו ללכת למקומות שלא מתאימים לכם כלל בימים אלה. הפנימו את הרעיון לפיו המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה. אל תתביישו לבטל את ה"אגו" שלכם מפניה.


יום יפה. אתם מתעוררים עם תחושה טובה והעולם מחייך אליכם בחזרה. המערכת הזוגית יציבה ואתם מקבלים המון תשומת לב ואהבה, מה שמכניס אלמנט של יציבות שכל כך חשוב לכם. אתם מרגישים אהובים ושמקבלים אתכם כמו שאתם. למרות שהסטנדרטים שלכם גבוהים באופן מיוחד, הרי שהדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.

יום ידידותי. המזל מאיר לכם פנים ויש הזדמנות לחגיגות של ממש. משהו שהיה תקוע כבר הרבה זמן מתחיל להיפתח. תידרש מכם יכולת להתארגנות זריזה אם אתם רוצים 'לתפוס את הרכבת' בזמן. מדובר בעיקר על התחום האישי. אל תחכו להזמנה מיוחדת אלא קחו את היוזמה בידיים. הזדמנויות מסוג כזה לא מגיעות כל כיום. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"כי חסדך לנגד עיני והתהלכתי באמתך"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.



תחושת היציבות ובהירות המטרה נעלמת. אתם מנסים להתנחם בתחום החברתי והזוגי אבל גם כאן הרוחות סוערות. צפוי וויכוח לגבי תוכניות ליציאה. יוזמה אישית מתבקשת כאן. אל תצפו מאחרים להציע משהו רק כדי שתוכלו לסרב. חבל לבזבז את הזמן על מריבות שטותיות. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"מכל מלמדי השכלתי כי עדותיך שיחה לי"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


יצר הנדודים מתעורר ואתם מתחילים לחפש יעד לנסיעה לאחר תקופה ממושכת של יובש רוחני ונפשי. גל של אנרגיה מרעננת ושובבה מפיח רוח חיים בשגרה הלוחצת ומצליח לעשות לכם את זה. תצטרכו להפעיל אמצעי שכנוע מעודנים ומתוחכמים על מנת להשפיע על הסובבים אתכם להסכים לשיגיונות שלכם ועוד לתת את ברכת הדרך שחשובה לכם מאוד. שימו לב לאדם שמרעיף עליכם שבחים אך בפועל אינו מפרגן. מדובר בזאב בעור של כבש.

יום הפכפך בהתחשב בעובדה שהתוכניות המקוריות שתכננתם לבלוי ביום זה, משתבשות לחלוטין. אפשרות חדשה ומפתיעה שעולה על הפרק, כאילו משום מקום, מתקבלת בהתלהבות על ידי בן/ת הזוג. זה משפיע עליכם ואתם נסחפים לכיוון לא שגרתי מלהיב במיוחד. שוטו עם הזרם. לא צריך להתעקש על כל דבר. רואים כמה זה קל? לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"פלאות עדותיך על-כן נצרתם נפשי"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


אתם מרגישים כאילו אתם נמצאים על רכבת הרים או לפחות על גלגל ענק בלונה פארק. שרשרת התרחשויות מהירה גורמת לכם לסחרחורת, אך מצד שני אתם נהנים. אתם לא נדרשים לעשות שום דבר ובעצם הדברים מוגשים לכם על מגש של כסף. למרות שבתכל'ס אתם די חרוצים, נעים לכם להתמסר ולהתפנק. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"יגיע כפיך כי תאכל אשריך וטוב לך"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

היום אתם מרגישים במיטבכם ותוכלו לממש את כל מה שאתם רוצים. היכולת להגשים ולפעול לכיוון המטרות שהצבתם באה לכם בקלות. יום מעניין בתחום הרומנטי. גישה חיובית מצידכם לחיזורים תביא להתפתחויות מעניינות. למי שנמצא בקשר זוגי- יום מצוין להעמקת הקשר והרחבת האינטימיות. אדם זר יביא לכם תועלת יותר מאשר מכרים וקרובים. אתם נוטים לוותר לאדם שאין לו גבולות. אם דיבורים לא ממש מועילים כדאי שתעברו למעשים.


הכוחות והמשאבים הפנימיים שלכם חזקים אולם גם שם יש 'חילוקי דעות'. למשל ההיגיון מול הרגש שמושך אתכם לכיוונים שקשה לכם להסתדר איתם ולהשלים עימם. חשוב לכם מאוד להיות עצמאיים ולבטא את עצמכם. מצד שני, באהבה יש לכם צרכים חזקים לתלות הדדית. קצת מבלבל, במיוחד את אלה ביניכם הנמצאים במערכת יחסים. גלו סבלנות כלפי בן/ת הזוג. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.


אתם עסוקים מעל הראש בתכנונים לעתיד הקרוב והרחוק. נתקפתם בולמוס של ממש כאילו מישהו מכריח אתכם לשבת, לחקור ולהחליט. אין זה היום הכי מתאים להחלטות אם כי, לא יזיק לכם לאסוף חומר ולצבור מידע על מנת להקל על עצמכם בעתיד. אקשן צפוי בתחום החברתי לכיוון חדש שלא עלה על דעתכם קודם לכן. צץ אות המנסה למקד את תשומת ליבכם בכישורים וביכולות שאתם מקלים בהם ראש. מדובר, כמובן, בכישורים וביכולות שהם מנת חלקכם.

יום שמתחיל ברגל ימין. אתם מרגישים שיש לכם כוח לכבוש את העולם. בתחום הרומנטי צפויה הפתעה טובה. רושם שיש לכם לגבי מישהו שאתם מכירים מזה זמן מה, ישתנה. אותו אדם יראה לכם בצורה חדשה. יש מצב להתהוות פוטנציאל לקשר. שווה בדיקה. צץ מסר הרומז על הכרה וכבוד מצד גורמים רמי מעלה. פוליטיקה משפחתית מובילה אל מבוי סתום. נראה כי כל צד מתבצר בעמדותיו וטוען כי הצדק עימו.


תופעה קוסמית מזרימה אליכם אנרגיות מבריאות של יסוד האש. מתחילה התחזקות והתאוששות דרמטית בתחושה הפנימית. אתם מתמלאים תוכניות, רעיונות ותכסיסים שניתן ליישם כדי להשיג את מבוקשכם. המקוריות שיש לה גוון מעשי תפעל הפעם לטובתכם. קחו בחשבון שאינכם יכולים לצפות בוודאות את כל התוצאות למהלכים שתנקטו. אז פשוט תזרמו עם זה. מערכת יחסים סבוכה ניצבת בפני פיוס, אך הרבה מאוד מותנה בנכונות הצדדים לרדת מן העצים שעליהם טיפסו.

מאמרים קשורים

Back to top button