הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הלחץ המופעל על כוכב מרס שליטכם, יוצר מצב לפיו אתם עדיין סובלים במידה מסוימת מהיחסים בבית. עליכם להיות יצירתיים ולהמציא כל שעה מחדש דרכים ומהלכים חדשים להתמודד עם המצב. הסבלנות של מישהו מבני המשפחה עומדת על סף שבירה. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם לבד, היכנסו מיד לפעולה. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מול סיום חריף וכואב של קשר, שאינכם מוכנים לאבדו למרות כל הכעסים.


האנרגיות בבית השביעי שלכם [בית השותפויות והזוגיות] רומזות כי תצליחו להתמודד בהצלחה עם קשיים רבים שיעלו, בזה אחר זה, החל משעות הבוקר. נסו להישאר שקולים ורגועים למרות הלחץ. אין לפעול מתוך תחושת פאניקה ואבדן שליטה. יש סביבכם אנשים שאתם בוטחים בהם אולם הם ישמחו לראות אתכם נופלים. התייחסו לעצמכם ברצינות. זה ישפיע גם על האחרים. הטיפ ליום זה: לא למהר, להתבונן סביב ולנהוג לפי התוכניות המקוריות ולאו דווקא להגיב לשינויים שקורים בשטח.

היום אתם חשים נסערים ולא רגועים. הרגישות שלכם לביקורת, גבוהה מאד ואתם ממש 'מקבלים חום' כשמעירים לכם. כדאי לכם לנסות לראות את הדברים מנקודת מבט חדשה: מצבים כאלה מהווים עבורכם הזדמנות לתרגול שליטה עצמית. היחסים הזוגיים 'סובלים' אף הם מרגישות היתר שלכם. זה יוצר תחושת ריחוק וניכור. צפויות לכם חוויות בחברת אנשים אשר לכם ולהם יש היסטוריה משותפת, בעיקר עם אלה שלא התראיתם עימם זמן רב.



גזרת מזל סרטן מכינה עצמה לקליטת כוכבים משמעותיים ו"שוכחת" את האינטרסים שלה עצמה: אתם עסוקים מאד בלהרשים עמיתים לעבודה ושוכחים להקדיש חלק מהאנרגיה שלכם לבני המשפחה. עדיפה חלוקה מאוזנת יותר של המשאבים. באותה מידה שלא תעזו להטריד את הבוס בבעיות האישיות שלכם בבית, אין שום סיבה שבת (או בן) הזוג יספגו את כל הבעיות שאתם סוחבים מהמשרד. מצאו עוד היום מישהו שאתם יכולים לשתף אותו באופן כנה ואמיתי ברגשות הסוערים שאתם חשים. לאחר קיום השיחה תחושו הקלה של ממש.


מצבם של הכוכבים נפטון ואורנוס בולם קטעים שלכאורה יצאו לדרך. שינוי מקום העבודה, נדחה לעת עתה ואתם מרגישים הקלה. נצלו את היום לשינוי האווירה המשרדית. זוהי שעת כושר להחליף את האנרגיה ולהזרים כוחות חדשים ורעננים לתוך המקום הרגיל והאפרורי משהו. אם אין לכם רעיונות מקוריים משל עצמכם, הזמינו מעצב או חבר בעל יכולות אמנותיות. המאמץ ישתלם ותזכו למחמאות מכל הסובבים אתכם.

שילוב של 'לוק נכון' והתנהגות שמבהירה לכול העולם שיש לכם בטחון, יכולים להביא למהפך של ממש בחיי החברה שלכם. הקפידו על הלבוש וההופעה החיצונית בכלל. יש לכם את כול הנתונים הטבעיים ואתם רק צריכים לעשות מאמץ קטן כדי לבלוט יותר ולא להיות 'שקופים' כלפי אנשים שחשוב לכם שאכן יבחינו בקיומכם. תוצאות יגיעו בקרוב. זו תקופה טובה לבילויים קלילים וחסרי התחייבות: נסו למצות את ההנאות של הרגע, מבלי להגות במחר. המחר ידאג לעצמו.


חוסר התחשבות בצרכים הפנימיים שלכם עלול לגרום לשחיקה פיסית ונפשית. מישהו מנסה ליזום אתכם מפגש שלכאורה אין בו שום כוונות נסתרות אולם עליכם להיזהר. שיחות נפש ומילים שנאמרות בלהט הרגע, עלולות להיהפך לכלי פעולה לא נעים ואף מכאיב, בידיים לא נכונות. זכרו כי כל מכשול הוא הזדמנות בתחפושת: נראה שאתם שופטים את עצמכם בעיניים ביקורתיות מדי.

זה יום בו תצטרכו להפעיל את כל תעצומות הנפש וכוח הסבל שלכם. יש אתגרים גדולים בתחום הביתי. ייתכן מעבר דירה, שיפוץ או שינוי מרחיק לכת. אין זה הזמן להשקעות כספיות הרפתקניות. גם ככה, לא קל לכם. קשה לכם להסתגל לדרישות חדשות שמגיעות ממישהו מבני המשפחה שבאופן פתאומי התחיל להפעיל לחצים כבדים. ידידות כלשהי עלולה להיקלע לקטע מביך. אם הקשר חזק דיו, יש מצב שתחלצו ממנו בשלום.


בת/ן הזוג זקוקים למילה טובה ולהרבה מאוד תשומת לב. תחילת השבוע מהווה הזדמנות מתאימה לבילוי זמן איכות ולשיחה על כל מה שמטריד אתכם. הגיעה הזמן לפתוח את הקלפים ולהפסיק להסתתר מאחורי חומות של שתיקה. תגובה חכמה תביא לתוצאות מדהימות באווירה. בילוי רומנטי שתיזמו יצליח מעל ומעבר למשוער ויעלה את היחסים בעשר דרגות למעלה. צפויה הצלחה לאלה מביניכם העוסקים בשיווק, מכירות ופרסום. זה הזמן לסמן מטרות ולשאוף להגשימן.


אתם חושבים יותר מידי ובעצם מה שיגרום לכם להרגיש הכי טוב שבעולם זה להיות ספונטאניים ופשוט ללכת אחרי הרגש. המגבלות שאתם חשים אינן קיימות במציאות. אתם מציבים לעצמכם חוקים ומערימים קשיים גם במקומות שהכול פתוח. נצלו את היום הזה לתרגל עשייה של דברים שונים מהרגיל, למען עצמכם. אנרגיות טובות זורמות אל מישור היחסים שבינו לבינה. יהיה זה נכון להתמקד בקיים ובעתיד ולא במשקעי העבר.

האינטימיות ביחסים האישיים בסימן עליה למרות שהקשר בו אתם עסוקים אינו ממש יציב. לגבי העתיד, אתם מלאים שאלות כמו רימון אבל לא מעזים להפנות אותם לכתובת הנכונה. מודעות עצמית היא מילת המפתח במצב העדין שנוצר. למרות ההסתייגות הראשונית, צפויה לכם השתתפות בפעילות מגוונת ולא שגרתית, ממנה תפיקו את מלוא ההנאה. כוכבכם אוראנוס מעודד יציבות בימים אלה, ומעכב שינויים והתחדשויות. טוב ונפלא למי שמעדיפים שקט ושלווה על פני ריגושים והרפתקאות.


כמו במקרים רבים, גם היום אתם עסוקים בענייני משפחה ושוכחים בדרך את עצמכם. הימנעו מפעילות גופנית מאומצת ושמרו על רמת אנרגיה סבירה שתאפשר לכם למלא את המטלות הביתיות שהחלטתם לבצע היום. מישהו שבשמו מופיעה האות ע' מנסה לתמרן אתכם באמצעות רגשות אשמה. אל תסחפו לכיוונים שאינם מתאימים לכם. אתם מתלהבים מאדם שמבטיח לכם גדולות ונצורות. במקביל, כדאי שתותירו על כנן את שאר החלופות.

מאמרים קשורים

Back to top button