הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנרגיות חולמניות המגיעות מכוכב מתעתע, מובילות אל מערכת יחסים בלתי יציבה הגורמת לסבל רב. התחושות שסחבתם איתכם במשך זמן ממושך, וניסיתם לטאטא אל מתחת לשטיח, עולות וצפות אל פני השטח. לא כדאי לקבל החלטות קריטיות אבל אתם חייבים למצוא זמן, ועוד היום, כדי להחליט מהו הכיוון הכללי אליו אתם הולכים. יש סיכוי להיכרויות חדשות ומפתיעות בעתיד הקרוב. אל תדחו את הסוף!


כוכבים מרשימים ומלכותיים מעניקים לכם הזדמנות לצאת לעצמאות כלכלית. הצעה שתגיע כאילו משום מקום, תתגלה כעסקה מעניינת וראויה ששווה בחינה מדוקדקת ורצינית. יום מתאים לחתימה על חוזה . עשו זאת רק לאחר בדיקה קפדנית של כל הפרטים וקריאת כל השורות עם האותיות הקטנות. נסו להשתלב בקצב של הסובבים אתכם ולהבין אותם קצת יותר. יש גם כוכבים שמתעתעים בכם ויש נטייה לרגזנות יתר. זה לא הזמן לקפריזות! האסטרולוגיה סבורה שאתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות. אינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תכניותיכם ונוהגים על-פי צווי החברה.

יום מצוין המלווה במצב רוח אופטימי במיוחד. את זרימת האנרגיה אתם חשים בעיקר בתחום הרומנטי. למי שנמצא בקשר- כדאי להקדיש חלק מהיום לבילוי עם בן/ת הזוג כדי לנצל את המומנטום ולהעמיק את האינטימיות שבזמן האחרון קצת התרופפה. שחרור מפחדים, חרדות ודעות קדומות יכול לשפר את איכות החיים שלכם בצורה ניכרת. העניין בהחלט שווה את ההשקעה הרגשית הנדרשת מכם. אתם מתמודדים עם קטעים נשגבים אשר בני-האדם מעדיפים להימנע מהם.



היום תופתעו על ידי מישהו שבשמו מופיעה האות ר'. גם שיחת טלפון לא צפויה תגיע היום. התחום הרומנטי נותר תקוע עם פוטנציאל המחכה למימוש. הבחירה שלכם לא תמיד מדויקת ומסתמכת רק על הרגשות, מה שמתגלה לעיתים קרובות כטעות. שלבו בהחלטות שיקול דעת ובהיגיון. בתחום העבודה- צפויה הקלה. מקומכם מובטח ואין מקום לדאגה. עם זאת, זה יום בו מומלץ שתנהגו בסגנון של 'כבדהו וחשדהו'. יש מי שלא יהסס לנצל את נקודות החולשה שלכם.


לפנויים צפויה הפתעה נעימה במסגרת מפגש חברתי רב משתתפים. קשרים חדשים וישנים שמתחדשים- יתנו לכם הרגשה שאתם שוב בעניינים. יום מתאים לנסות בו דברים חדשים ולא לשקוט על השמרים. הגיע הזמן להסדיר עניין לא סגור שמטריד אתכם כבר תקופה ממושכת. המזל איתכם בפגישות בנוסח של 'חתול בשק'. הפנימו את הרעיון שלפיו 'גודל הסיכוי, הוא כגודל הסיכון'. שימו לב למי שאורב לכל מילה שיוצאת מפיכם. יש לו חשבון איתכם, גם אם אינכם מודעים לזה.

מישהו בוחן אתכם בתקווה לשותפות מוצלחת ביניכם לבינו. נהגו בטבעיות, אין לכם במה להתבייש. הזדמנות מפתיעה לבילוי תגיע מכיוון בלתי צפוי. יחסי חברות עלולים להשתבש בגלל חוסר הסכמה לגבי תוכניות משותפות. אי הבנות ילוו גם את התחום הזוגי. שמרו על פרופיל נמוך והשתדלו להימנע מעימותים. הסיבה לחוסר התקשורת היא עייפות. היום מומלץ ללכת לישון מוקדם יותר מהרגיל ולדחות את הבילויים אל סוף השבוע.


למרות שאתם מתכננים את השבוע בקפדנות, התוכניות ישתנו בגלל אדם שיעבור פאזה ויודיע הודעה מפתיעה. כדאי לאמץ גישה סולידית וותרנית כדי לא להיכנס לוויכוחי סרק. תנו לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. שיחת טלפון שתגיע ממרחקים תגרום לכם לשקוע במחשבות הקשורות לעבר הרחוק. נסו להתנתק מהזיכרונות שרק מעציבים אתכם. זה יום בו כל ניצוץ קטן מדליק אתכם. כדאי שתמנו בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מגיבים.

שיחת טלפון שמגיע ממישהו קרוב, ממקדת אתכם בהתמודדויות האישיות שלכם. אתם עסוקים בשליפות לכל הכיוונים במקום לעשות סדר בצורה שיטתית. יש לחצים רבים בעבודה שגם הם לא עוזרים למצב הרוח שלכם ומעלים את מפלס המתח. בגדול, יום לא יציב. נסו לשמור על פרופיל נמוך ולחשוב על התייעלות. הרקיע קובע כי המזל משחק לכם בגדול בתחום החברתי דווקא. צפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו.


אתם חשים כי אין לכם מנוחה ומוצאים את עצמכם עסוקים מעל לראש. במקום לקבל מחמאות והערכה למאמץ, אתם עוד סופגים ביקורת. מצב עניינים זה מוריד את מפלס מצב הרוח. קחו את היוזמה לידיים ואל תצפו מאחרים לשום דבר. חציו השני של היום הוא שלכם ורק בשבילכם. אירוע חברתי עושה טוב לספינת האהבה שלכם. אל תקשיבו לאמונות טפלות.


נסיעה ארוכה צפויה להתבצע היום. אתם מרגישים עייפים וזה הדבר האחרון שבא לכם לעשות. בתחום הזוגי חל שיפור מסוים אבל הדרך לאידיליה שאתם רוצים להגיע אליה, עדיין ארוכה ומפותלת. לחצים ומתחים עלולים לגרום לכם לא להרגיש במיטבכם מבחינה פיסית. עליכם ללמוד לתרגל מדיטציה, זה יכול להועיל לכם מאוד. אם כבר החלטתם לפעול כשדכנים מתנדבים, כדאי שתקפידו על קווים אדומים שאין חוצים אותם.

המזל מאיר לכם פנים היום ואתם יכולים להשיג הרבה. זה יום בו יש לכם סיבות לחגוג. נושאים שטרדו את מנוחתכם, הולכים ומסתדרים לשביעות רצונכם. בזוגיות צפויה לכם הפתעה, בין אם אתם בקשר קיים או בתהליך של חיפוש. יום מתאים במיוחד לבלות באירועים חברתיים, ולמפגשים עם חברים וותיקים וחדשים. גם אם יש כאלה שכבר פגשתם בעבר ולא חשבתם שהם שווים יותר מדקה מזמנכם היקר, כדאי שתתנו עוד צ'אנס.


במסגרת נסיעה קצרה שתערכו היום תוכלו למצוא מספר שעות של שקט שכל כך חסרות לכם בתחילת ובאמצע השבוע. בדרך כלל אתם מחפשים ריגושים, אבל היום אתם נמצאים בקצה השני ורק רוצים שיעזבו אתכם במנוחה. השתמשו בחוש ההומור על מנת להסביר את הדואליות שאתם חשים. בן/בת הזוג יקבלו בהבנה את הדברים. אין סיבה שתיכנסו לעימותים שאינם מענייניכם. הניחו את הקטעים האלה למי שהם קשורים בו.

מאמרים קשורים

Back to top button