הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנרגיות מוטרפות הזורמות אל כוכב מרס שליטכם, מובילות אל במצב רוח אופטימי במיוחד. אתם רואים את כל העולם דרך משקפיים וורודים. גישה חיוביות מזמינה התרחשויות טובות אל תוך חייכם. המשיכו כך ותיהנו מהפתעות נעימות בתחום העבודה וכן התחום האישי. מישהו שלא פגשתם זמן רב, יתגלה כאדם נעים הליכות, בעל השפעה ויכולת לעזור לכם, למרות משקעי העבר. האסטרולוגיה סבורה שאתם טובי לב ונדיבים. אמיצים, מסתערים קדימה, אינכם עוקפים מכשולים. יוזמים, קופצים בראש. מתקשים לדחות סיפוקים.


האנרגיות בבית השני שלכם [בית הרכוש והנכסים] מסייעות למעבר דירה ושינוי סביבת המגורים ומכל מקום, שינוי הוא תנאי הכרחי לתחושה הפנימית הטובה שאתם כל כך שואפים להגיע אליה. אל תהססו. אתם תסתדרו מצוין ובאותה הזדמנות תשתפר גם איכות החיים שלכם ותזרים אנרגיה חדשה לתחושת העייפות שמקננת בכם מזה זמן מה. היום הוא יום מתאים לצאת לשטח ולבדוק את המצב. המידע יעניק לכם את תחושת הביטחון שאתם זקוקים לה.

ההתמקדות שלכם היום צריכה להיות בכיוון של עשייה ופעילות, יותר מכל דבר אחר. תפסיקו לחשוב, לנתח ולדון בכל דבר שקורה. פשוט קחו יוזמה והתמקדו בביצוע עצמו. רצוי משהו בכיוון יצירתי ומקורי. ההתנהגות השונה שלכם תתקבל בתגובות חיוביות מצד בני הבית ותתרום לשיפור משמעותי בתחום הזוגי. צפויה התייצבות ביחסים שידעו לא מעט עליות ומורדות. השאלה היא עד כמה בא לכם לתת לזה סיכוי.



אתם עושים המון דברים טובים למען אחרים והגיע הזמן להקדיש קצת יותר זמן למען עצמכם. מה שמאפיין אתכם זה הבנה עמוקה ורצון לעזור לזולת, לעיתים על חשבונכם ועל חשבון בני המשפחה האחרים. אם אתם רוצים לשנות את המאזן, עליכם להיות מוכנים לסדר עדיפויות המתבקש מהמצבים הנוצרים בשטח. קצת יותר גמישות בבקשה. גם אם אתם מוצאים את עצמכם במצב אשר לפיו אתם נאלצים לחקות את מעשיו של אדם כלשהו, עדיין אין להסיק מכך כי אתם שוגים.


התחום האישי-אינטימי מעסיק אתכם. ההבחנה צריכה להיות חדה יותר בין הצרכים הרגשיים ובין מה שקורה באמת. אתם מרגישים כמיהה לקשר אמיתי ועמוק. אל תתפשרו על הצעות חלקיות שעלולות להביא אתכם למצבים לא מספקים ולא מכובדים. מה שמתאים לאחרים, בעלי גישה קלילה יותר, לא בהכרח מתאים לכם. שליח או אורח מביא עימו בשורה שכבר נואשתם ממנה. גישה אופטימית מושכת אליכם אנרגיות ממוזלות.

יש לכם איזה תחושה פנימית של הזנחה וקשר שלא הולך לכיוון הרצוי לכם. למרות שאתם משקיעים מאמצים נכבדים כדי לשמר את מה שיש, זה לא ממש מספק אתכם. האמת היא שאין לכם אל מי לבוא בטענות. זה סוג 'החוזה' לו הסכמתם מהתחלה, אז אל תתלוננו. יש לכם ברירה לשבור את הכלים והבחירה היא בידכם. אירועים מן העבר צצים ועולים. צפויה הצעה מלהיבה ממישהו שהקשר עימו נותק.


שמועות עקשניות שמגיעות אליכם מטרידות את מנוחתכם. יש לכם כול מיני רעיונות בראש ואסור לכם לנקוט בשום פעולה לפני שאתם בודקים את העניינים לעומקם. הצעה שמגיעה אליכם נשמעת אטרקטיבית במיוחד. יהיה לכם קשה להתייצב עד שיהיה לכם עוד מידע. המהלך הזה דורש עוד זמן. התאזרו בסבלנות. הזדמנות פז בתחום הפיננסי דורשת תגובה מיידית. אל תטחנו את עצמכם בהתפלספויות מיותרות.

בעיה של מישהו מן הסובבים אתכם, יושבת לכם על הלב. אתם מתקשים להפריד בין החיים הפרטיים שלכם לבין ההתמודדויות של אחרים. אתם יודעים להאזין וגם לנתח מצבים ולכן במידה ותתבקשו תוכלו לתת עצה טובה. אל תתערבו אלא אם כן התבקשתם באופן מפורש, על מנת שלא תמצאו את עצמכם 'אשמים' באם התוצאה לא תהיה תואמת לציפיות.


יום לא קל. אתם צריכים להתמודד עם מישהו שמטיף לכם מוסר ונואם לכם נאומים ארוכים. אין לכם ברירה אלא להקשיב. אתם תלויים באדם זה ולא יכולים להרשות לעצמכם לשלוח אותו לכל הרוחות, למרות שזה בדיוק מה שבא לכם. בכלל, יש לכם קושי, להתמודד עם ביקורת והיום במיוחד. קשה, אבל- נסו לשמור על איפוק. הרקיע קובע כי העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני תמורת נטישת החומריות.


קשיים כלכליים משבשים תוכניות ולא מאפשרים לכם לעשות דברים שאתם משתוקקים להם מאוד. אתם נמצאים בבדיקה של קשר רומנטי שמתסכל אתכם מהרגע הראשון. או שתעזבו – או שתקבלו את הקצב בו הדברים מתפתחים. פשוט אין אפשרות אחרת וכעסים לא מקדמים אתכם אפילו קצת. להיפך! הרקיע קובע כי יש להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות, בדרך אל ההצלחה. חתירתו לשלמות של אדם לחוץ עלולה להוציא אתכם מכליכם. כדאי שתיקחו בחשבון כי הפעם הצדק עימו.

יום טוב. אתם אומנם קצת מגזימים בדרישות מבן/ת הזוג, אך בסך הכול המסגרת התומכת והחמה גורמת לכם לתחושה של אושר וריחוף. לא ממש בא לכם להתעסק עם הקשיים הפרקטיים והמשימות היומיומיות אבל תמיד אתם מוצאים 'מתנדב' שיעשה בשבילכם את רוב העבודה. בינתיים זה עובד. הרקיע קובע כי המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים הבאים מארצות המזרח הרחוק.


מסרים כפולים ולא ברורים מגיעים מבן הזוג. אתם שוב מאבדים את תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך. גם אם נורא מתחשק לכם 'לקרוא לסדר' ולקיים שיחה לבירור העניין, לא כדאי לעשות זאת. עליכם לקחת בחשבון את הדינאמיקה והתהליכים שעוברים על אנשים אחרים ולמרות שאתם בעיקרון צודקים- יש לתת אהבה ללא תנאי ולחכות בסבלנות. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם המקוריים.

מאמרים קשורים

Back to top button