הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אירוע המתרחש בגזרת שמיים מפוארת ויוקרתית, יוצר מצבים לפיהם מה שנראה לכם היום ככישלון – יכול להתפתח להצלחה גדולה, וזאת בעיקר אם תשנו במקצת את הגישה שלכם. מדובר על תחום העבודה אך יש גם רמיזה לכיוון האישי. איפוק והורדה מכוונת של האינטנסיביות בקצב היומיומי הסוער, השקעה של יותר מחשבה והימנעות מהתנהגות פזיזה המבוססת על תחושה של בטחון עצמי מופרז, יביאו אתכם למצב טוב בהרבה ממה שחשבתם. נסיעת עסקים טומנת בחובה פוטנציאל להכרות חדשה.


היום, תתבשרו בחדשות שישמחו אתכם מאוד. במיוחד אלה הקשורות לקרובי משפחה. בתחום העבודה אתם חשים חסרי בטחון, אולם זה בגלל אופיו של תחום העיסוק שבחרתם. מסגרת של ממש חונקת אתכם בימים אלה, ועדיף שתקבלו את עצמכם כפי שאתם. דרוש שינוי ושיפור בצורה בה אתם מתקשרים עם הסביבה. פעמים רבות אינכם מבהירים את עצמכם בצורה נאותה ועובדה זאת גורמת לחוסר שביעות רצון אצל כל הנוגעים בדבר.

מצבו של כוכבכם מרקורי מוביל אל היערכות מחודשת בעבודה. צפויה העלאה במשכורת או הלוואה בתנאים נוחים. סוף סוף תוכלו לנשום לרווחה. יום זה מלווה בפידבקים חיוביים מכל כיוון. הכרה חברתית ופרגון בבית. עם זאת, שמרו על איפוק ואל תפצחו בבזבוזים מיותרים. למרות תחושת האופוריה, אל תגזימו בחגיגות. אל תפריזו באכילה. זה הזמן להוריד במשקל דווקא!



אנרגיות אשר עלולות לגרום לבלבול מציפות את הבית השישי שלכם [בית העבודה]. היום תאלצו להכריע בנוגע להצעת עבודה לא שגרתית שמעוררת בכם ציפיות ופנטזיות לא ריאליסטיות. למרות הנטייה הטבעית החיובית שלכם להאמין שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר, כדאי לוודא את כל הפרטים הנוגעים לעניין, עד סופם. למרות שעל פניה, ההצעה נראית טובה, הרי שיישומה היומיומי ידרוש מכם נכונות לשעות עבודה ארוכות במיוחד. שקלו היטב האם אתם מוכנים לכך פיסית ונפשית.


בזכות אלמנטים ילדותיים משהו באישיותכם, אתם מאמינים באמונה שלמה שכוונות טובות וכמות מספקת של אהבה, יסדרו לכולם את החיים, אך אין הדבר כך. אנשים שנמצאים סביבכם מנהלים אורח חיים שאינו תלוי בהבנה ובהסכמה שלכם. זה אולי ברור לכם בתיאוריה אך קשה לכם להפנים ולקבל, מה שגורם לכם לצער רב. הגיע הזמן לשנות. נדיבות לב שגיליתם בעבר, חוזרת אליכם עם מתנה משמעותית.

יש לא מעט בעיות בתחום הכלכלי שממש מעיקות עליכם. אתם די שקולים בתחום זה אבל כשיש לחץ מגורמים אחרים בסביבה, כמו ילדים או בן/ת זוג, אתם עלולים להתפתות ואחר כך להתמרמר. לפנויים: ערב מתאים לאירוח או לחילופין ליציאה לבילוי. יש מצב להיכרות חדשה. תנו צ'אנס. פרשייה מסתורית לוקחת אתכם אל מקומות שכלל לא התכוונתם לדרוך בהם. אם תפגינו ספונטאניות, תרוויחו.


היום תהיה לכם הזדמנות אמיתית לנוח ולהירגע. הפוגה בזרימה נותנת לכם צ'אנס לנקות את הראש. בני הבית ישתפו פעולה ויאפשרו לכם להתנתק. ספר טוב ושינה ימלאו את המצברים הריקים. בערב, תוכלו להחליט ביתר קלות אם בא לכם לצאת לבלות או להמשיך את הערב בנעלי בית. אל תסגירו סודות בידי מי שכבר פטפטו וריכלו. ממילא הם לא מסוגלים לעזור לכם בפתרון בעיותיכם.

מצד אחד אתם קצת מרחפים ולא ממש מתפקדים ביום יום. מצד שני, דווקא הלך רוח זה מביא עמו שלל רעיונות יצירתיים ומקוריים. יש מי שירצה לשמוע מה יש לכם להגיד ואפילו "לשים כסף", אך זאת במידה ותצליחו לשכנע בצד המעשי. יש לכך הזדמנות אמיתית לצאת מהבוץ. אל תפספסו אותה! הרקיע קובע כי זה הזמן להתפייס עם יריבים ומתחרים.


אדם בן מזל סרטן מנסה להשיג מכם תשומת לב ולהפעיל עליכם מניפולציה. אתם נכנסים למלכודת בעיניים פתוחות אבל אחרי שהעניין גוזל יותר מידי זמן, מתחילים לחוש תחושות של התמרמרות וכעס. כדאי להחליט על סדר עדיפויות וגם אם בסופו של דבר מישהו יכעס עליכם- זה לא סוף העולם. שימו את עצמכם בראש הרשימה. הרקיע קובע כי ניחנתם בכוחות ריפוי, עשו בהם שימוש לתועלת הזולת.


בדרך כלל אתם משתדלים לשמור על איזון והרמוניה ולהימנע ממריבות אבל נראה שהיום הצליחו להוציא אתכם מהכלים. המאבק, כך נראה לכם, הוא עניין חיוני ואתם נעמדים על 'הרגליים האחוריות' כדי להגן על הזכויות שלכם. הצד השני, ייבהל וייסוג. אל תמהרו לסלוח. חכו לפשרה שתעמוד במבחן המציאות. הרקיע קובע כי ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.

יום שכדאי להקדישו למנוחה. אתם לא מרוצים כי יש מספר עניינים המטרידים אתכם. כדאי לחשוב ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם. כעסים ותסכולים יצוצו במהלך היום, כך שכל הטקטיקות שלכם לא יעזרו ותצטרכו להתיישב לשיחה כנה וללבן את הבעיות עם הנוגעים בדבר. אתם מוצאים את עצמכם בקשר שהיססתם להיכנס אליו. להפתעתכם נראה כי התוצאה מנחילה לכם אושר.


היום אתם מרגישים מלאי מרץ ויש לכם מצב רוח אופטימי שכדאי לנצלו לטיולים ובילויים עם בן/ת הזוג. השאירו מרחב מחיה לאחרים שאינם רוצים להשתתף בחגיגות שלכם. יש מי שעדיין אינו בשל לקבל את הנתינה שלכם. הרפו מהלחץ, כיוון שהרצון הטוב שלכם עלול להתפרש כתוקפנות. יש מי שמצפה כי תשכחו לו את חטאי העבר. אם תזרמו עם הראש שלו, צפוי לכם שידור חוזר.

מאמרים קשורים

Back to top button