הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עדיין חשים את תוצאות המתח והלחצים שמשפיעים על בריאותכם הנפשית. לאחר שתשתחררו מהקטעים ההכרחיים, כדאי לכם לבלות כמה שיותר בבית. נסו להסתכל על כל מה שקורה לכם כעל תרגיל לימודי בבית הספר של החיים. לחץ גדול של כוכבים רבים מעודד אתכם לדחות על הסף מחשבות על מעבר דירה אפשרי. צפויה שיחה שאתם מתכוננים לקראתה בחרדה מסוימת. קחו בחשבון כי גם הצד השני לא ממש אדיש כלפיה.


יחסיו של כוכבכם ונוס עם כוכבים תוססים מוביל אל יום מוצלח מבחינה חברתית. זהו זמן מתאים להיכרויות בעלות אופי רומנטי. נצלו את שעת הכושר ליציאה לבילוי במקומות המתאימים. כדאי להקדיש תשומת לב להופעה החיצונית, יותר מהרגיל. צפויה פגישה מרגשת וכדאי שתראו במיטבכם. למרות שמומלץ בדרך כלל לא להגזים בציפיות, מובטח שתחזרו היום הביתה עייפים אך מרוצים מאוד ומלאים בביטחון עצמי.

אתם עסוקים במחשבות ומשקיעים הרבה מאוד אנרגיה בשאיפה למימוש זוגיות. יש סיכוי שזה יקרה לכם במידה ותפעלו נכון. היום כדאי לצאת לבילוי אבל בחירת המקום הינה בעלת חשיבות מכרעת. יש לעשות מאמץ להרחיב את המעגל החברתי. כישורי התקשורת שלכם משתפרים ואתם הולכים לקראת שינוי משמעותי בשבועות הקרובים. המזל איתכם במקומות שוקקים המהווים מעין פורקן למפלים גועשים ולמזרקות.



היום שלכם מתחיל ברגל ימין. אתם עסוקים במידה המתאימה בדיוק לקצב הפנימי שלכם. צפויה נסיעה במהלכה תפגשו מישהו שבשמו מופיעה האות ד'. אדם זה יספר לכם משהו שיעניין אתכם מאוד ועשוי להשפיע על העתיד. בתחום האישי- רגשי אין שינויים מהותיים. זה יום מתאים לקחת יוזמה ולפנק את בן/בת הזוג. לפנויים- צאו לבלות! בתקופה זו של החיים, המזל איתכם בחופי נהרות ואגמים.


מיקומם ברקיע של גרמי השמים יוצר מצבים שאינכם רגילים להם המותירים מקום רב לדמיונכם העשיר. חידוש קשר ישן יהווה סגירת מעגל חשובה בחיים. אותו אדם שגרם לכם עוגמת נפש רבה כל כך בעבר, ומנע מכם, לפחות במידה מסוימת, להאמין במושג הנאמנות, ינסה להוכיח כי כולנו משתנים במהלך השנים. למרות ניסיון חיזור פושר ופיתוי לשחזר את העבר, כדאי לכם להתרחק. את מה שהיה, יש להשאיר בעבר. אם תנסו לחזור אחורנית בזמן- צפויה לכם אכזבה.

אתם מושפעים עתה מכוכבים המבשרים על שינויים. התחושה הגופנית המשופרת מצביעה על כיוון פעולה ברור. עכשיו אתם מבינים בבירור שדרוש שינוי מהותי בסגנון החיים שלכם, במידה ואתם רוצים לשמור על איכות חיים אמיתית. הקדישו חלק מזמנכם היום לקריאת חומר רלוונטי בנושא. ההבנה המהירה האופיינית לכם אינה מספיקה, יש להתמיד ולפעול לכיוון המטרה.


האנרגיות שאתם מקבלים מגזרת שמיים מלחיצה וקודרת, הן תופעה זמנית וחולפת. מצב הרוח שלכם היום אינו במיטבו, כיוון שאתם מוצפים ברגשות מעורבים. התחושה הזאת גורמת לכם לבלבול יתר שרק מחמיר את המצב. בעצם יש לכם כאן הזדמנות אמיתית לשפר את צורת החשיבה שלכם וללמוד להתמודד טוב יותר עם קשיים. חשבו על דרך חלופית להשיג את המטרה שאתם כל כך משתוקקים לה. הפתרון יגיע מכיוון כלל לא צפוי.

עליכם לקחת בחשבון שינויים של הרגע האחרון שידרשו מכם גמישות מחשבתית ורצון למלא רווחים מפתיעים בזמן. צפויה נסיעה ליעד מרתק ובעקבותיה מסתמן שיפור במצב הרוח. הצעה שלא מן העולם הזה עשויה להעמיד אתכם במבחן. מה שנראה לכם היום כמפחיד ואף מאיים- יגיע לסיומו החיובי תוך זמן קצר. אל תהססו לחשוף שיניים מול מתחריכם. עדינות יתירה מצידכם, עלולה להתפרש כחולשה.


את התסכולים והחרדות שלכם אתם מוציאים על מי שנמצא הכי קרוב אליכם. מצד אחד אתם מפגינים חולשה ומצד שני עקשנות חסרת פשרות. יש מקום ללמוד לעמוד על העקרונות שלכם בשקט ומבלי לנסות ולהוכיח לכל העולם עד כמה אתם צודקים. אתם מרגישים שאין לכם עם מי לדבר ועל מי להישען. נסו לצאת מהראיה הצרה של העולם דרך העיניים שלכם. יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.


יום ממוזל מבחינה רגשית. יש סיכוי לקבל הצעה ממקור בלתי צפוי או מתנה בעלת משמעות סנטימנטאלית שתפתיע אתכם מאוד. בתחום הביתי והמשפחתי אתם מרגישים שלוחצים עליכם. אל תנהגו בפזיזות רק בגלל שנראה לכם שאתם צודקים. בני המשפחה שלכם אינם תאומים סיאמים ולא חושבים כמוכם. ממש לא! האסטרולוגיה סבורה שאתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים. נראה כי אינכם מתרגשים מקשיים ומתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון.

ביקור לא מתוכנן יעלה למודעות שלכם נושא שאותו ניסיתם להדחיק זה זמן רב. עליכם לקבל החלטות שנוגעות להווה אך מתבססות על ניסיון העבר. מומלץ להפריד בין המשקעים והאכזבות ובין העובדות. תנו צ'אנס לעצמכם, לאהבה ובכלל להזדמנויות חדשות. האסטרולוגיה סבורה שאתם האנשים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים. ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים.


יום מוצלח שמהווה נקודת ציון חשובה למבחן התמידי בו אתם מעמידים את הזוגיות שלכם. נוכחתם לדעת שאתם יכולים להסתדר נהדר גם כשאין אנשים נוספים מסביב. איכויות חדשות צפות ועולות על הפרק. למי שלא נמצא בקשר, מומלץ לחפש את התשובות בפנים ולאו דווקא בחוץ. המשפחה מפרגנת ואתם מרגישים שאתם מקבלים סוף סוף את היחס המגיע לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button