הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מישהו משפיע עליכם לרעה ומנסה להוריד לכם את ההתלהבות. אל תאפשרו לגורמים חיצוניים להתערב בעניינים אישיים. מצד שני, כדי להבטיח את עצמכם מפני אכזבה (הכול אפשרי) חשוב שתבדקו האם הדעות שעיצבתם לעצמכם מבוססות על עובדות במציאות או שיש לכם דמיון מפותח מידי. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו תוכלו לאחוז במקל משני קצותיו או לבצע משימה שלכאורה נראית בלתי אפשרית לביצוע.


תחושות דחייה גורמות לכם להסתגר בתוך הקליפה שלכם. אולי סיפור החיים שלכם נראה לכם ייחודי וקשה, אבל אם תפתחו את האוזניים תשמעו סיפורים עוד יותר גרועים. חסרה לכם מאוד הפרספקטיבה הנכונה וכדאי לבדוק למה זה קורה. יעוץ עם איש מקצועי יעזור לכם להתחיל לנוע לכיוון הנכון. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם שפע, מזל, אושר ועושר אך תצטרכו להניח לזה להתרחש.

החריצות שלכם בשילוב עם העובדה שיש לכם 'ראש גדול', מזמנת עבורכם קידום משמעותי בתחום העבודה. יש לא מעט הזדמנויות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבל החלטה ברורה לאיזה כיוון ללכת. חוסר בטחון ופחדים ששייכים לעבר הרחוק, עלולים להפריע למהלך התקין של הדברים. נסו להעלות את רמת המודעות העצמית. צפויה התרחשות קוסמית המאתגרת עם כוכבכם מרקורי ורומזת על אפשרות של חריקות בתחום שבינו לבינה.



זה יום בו אתם מודעים במיוחד לשינויים שחלו אצלכם לאחרונה. ההתמודדות שלכם שונה ואתם מגלים עוצמות פנימיות שלא הייתם ערים להן קודם לכן. אתם משתפרים מבחינת יכולת תקשורת בין אישית, מה שמאפשר לכם להקשיב יותר ולהשמיע פחות. זה משפר את הסבלנות והסובלנות כלפי השונה ומונע ויכוחים מיותרים. במקביל, מצבו של הירח המושפע מן הבית הרביעי של מפת הלידה שלכם, תובע מכם תשומת לב מיוחדת כלפי בני הבית וקרובי משפחה.


התחום הרומנטי עדיין די דומיננטי ומעסיק אתכם חלק ניכר מהזמן. אינכם צריכים להתעמק יותר מידי בעבודה, ותשאירו לכם זמן ומרץ גם לעניינים שבלב. כדאי לכם להירגע קצת ולהוריד פרופיל. גם הקשר שמעסיק אתכם כל כך, זקוק ל'אוויר'. אולי הדרך הנכונה כעת היא להפחית את מספר הפגישות למינימום ולתת לעצמכם להתגעגע. הרקיע מבשר על עיתוי מושלם להצטרף אל חוגים העוסקים בהפעלת הגוף [סטפס, פנטומימה, מחול, פסיכו-דרמה] אך גם סדנה לעיסוי-הוליסטי עשויה לבוא בכלל זה.

בקושי הצלחתם להתחיל את השבוע וכבר צפויים לחצים חיצוניים הגורמים לכם לדאגה פנימית. עומס של התחייבויות גורם לתחושה של תשישות. חשוב שתנסו להירגע למרות הקשיים. נסו לגלות קצת התחשבות וחיבה כלפי בן/ת הזוג למרות הרגשותיכם הפנימיות. אתם חדים חידות לאדם אשר יש לו תשובה לכל שאלה, אך מתעוררת בכם הרגשה כי הוא חומק מן העיקר.


תקווה ואמונה, שלווה ורוגע פנימי, כל אלה הן תכונות שכדאי להקפיד עליהן תמיד, אך במיוחד היום. אם תצליחו להיות במצב הרוח הנכון ובאיזון אנרגטי, איכות החיים והתחושה הכללית של אובדן הדרך- תשתפר. אתם זקוקים לאיזה שהוא טיפול הוליסטי שירגיע אצלכם את זרימת האדרנלין. חוסר המנוחה והקופצניות הפנימיים רק מקלקלים את הסיכויים שלכם להתקדמות.

יש לחצים בעניינים כספיים שמאוד מדאיגים אתכם. אתם פונים לעזרה למישהו שמאכזב אתכם ובגדול. משבר אמון עובר עליכם ונדמה כאילו אין אף אחד שיכול להיות לצידכם בשעת צרה. תנו צ'אנס לאנשים אחרים שעומדים להציע לכם עזרה. במערכת הזוגית יש מתחים שיעברו מעצמם. אנרגיה קוסמית רומזת על אדם אשר ההתפייסות עימו תסיר מכשולים מדרככם. אירוע שקשור לתכשיטים יוביל אתכם לכיוון שלא היה בתכניותיכם. כאשר המזל קורא, הקשיבו לו.


קשה לכם למצוא זמן לעצמכם בתוך מערבולת ההתחייבויות שיש לכם. רשימת המטלות ארוכה מדי ועליכם לעשות סדר בדברים ולמקם את עצמכם במקום גבוה. יש מישהו שמנסה להפעיל עליכם מניפולציות ולכן אם תתבקשו לכל דבר יוצא דופן, קחו לעצמכם זמן לחשוב ואל תתנו תשובה במקום. היזהרו במיוחד בענייני כספים והלוואות. אנרגיה קוסמית מייצגת רגשות ורומזת על גישה חולמנית כלפי המציאות.


יום מתאים לאקשן, בדיוק כמו שאתם אוהבים. התעוררתם על הבוקר עם מרץ בלתי נדלה ונדמה שהיום אתם באמת מסוגלים להזיז הרים וגבעות. שמרו את האנרגיה החיובית לאורך כל היום. מישהו מהממונים עליכם יבחין ללא ספק בהספק יוצא הדופן. מעבר לזאת, נסו להקדיש זמן איכות לבן/ת הזוג. הם זקוקים לתשומת לב והרבה חום ואהבה. צפויה השתוקקות להארה רוחנית. בקשו ותקבלו.

יום עמוס ביותר בעבודה. אתם מרגישים את העומס המתגבר ומתקשים להתמודד עם הלחצים. צאו להפסקת צהריים ארוכה, לכו לטייל על שפת הים או תעשו מדיטציה. כל דבר שיגרום לכם להתמקד ולתפוס קצת יותר ריכוז- ישפר את ההרגשה ואת התפקוד. לאחרונה אתם זקוקים להערכה והערצה ובכמויות. קחו בחשבון שלא תמיד זה עובד! צפויות חדשות טובות אשר ייתכן שהן מגיעות ממרחקים.


הגמישות שלכם תעורר במישהו בעבודה, רגשות הערצה. שינוי חיובי יגיע בעקבות הגישה החדשה. כדאי לכם לבחון אפשרויות של יישום אותם עקרונות במישור הביתי, שם עדיין אתם מתקשים להעניק מרחב מחייה מספיק לבני הבית. הביקורתיות שלכם, עדיין משמשת סלע מחלוקת עם בן הזוג. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצורך בהשקעה רבה יותר. צפויה התפייסות עם אדם שחתול שחור עבר ביניכם לבינו. נראה כי איש כבר לא זוכר על מה בדיוק רבתם.

מאמרים קשורים

Back to top button