הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מארס שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים פלוטו וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. נדמה לכם שאתם מדשדשים במקום. הניסיונות שלכם בתחום הרומנטי, לא מצליחים. נסו להיות יותר דומיננטיים ופחות בררניים. הרחיבו את הגבולות לקבוצות גיל רחבות יותר וחפשו דרכים חדשות לבטא את הזהות המגדרית. בתור מי שידועים כאוהבי הרפתקאות, בזמן האחרון די 'החלדתם'. הפסיקו לחשוב כל כך הרבה. לצאת לבלות וליהנות. נקודה. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויים לכם הישגים חומריים כבירים, הודות לנדיבות ליבו של גורם חיצוני.


כוכב ונוס שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים מארס ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 22. עליכם לפתור בכוחות עצמכם קונפליקט שמתעורר בתחום החברתי. הכושר המילולי מאפשר לכם לנווט לכיוון הרצוי לכם, על אף העובדה שעמדת הפתיחה שלכם לא מי יודע מה. אדם שהיה אתכם בקשר בעבר, עובר תקופה קשה ואתם מתגייסים לעזור. אל תשכחו את החסרונות והבעיות שבגללם 'נטשתם' בפעם הראשונה. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו אתם צפויים לניצחון גדול על יריביכם, אך לכם כדאי שלא להשפיל אותם.

כוכב מרקורי שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הירח ומכוכב סטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. יום טוב. עליכם לתפוס טרמפ על הזרימה החיובית של האנרגיה. יום שמבוסס על הצלחה. קשרים מקריים עם אנשים חדשים יתגלו כבעלי פוטנציאל עסקי. עם זאת, גלו זהירות וזכרו שיש לכם חולשה לבזבוזים. בענייני כספים יש לנהוג על פי תוכנית ותקציב מתוכנן מראש ובצורה עקבית. זה לא הזמן לגילויי ספונטאניות. היבטיו של הירח, מזהירים אתכם מפני רעיונות הרפתקניים בנתיבים הפיננסיים והקרייריסטיים.



הירח שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. העקשנות שלכם גורמת לחיכוכים שהיו יכולים להימנע. האינדיווידואליות גורמת לכם לתחושת בדידות. חשוב שתבינו שלא כולם יכולים להתמודד עם השנינות והמהירות בה אתם חושבים. לכם זה נראה הכי טבעי בעולם אבל אין זאת מנת חלקם של כל האנשים. יש לכם יכולות גבוהות במיוחד בתחום האינטלקטואלי. נצלו זאת ללימודים בתחום שמעניין אתכם. מצבו המאתגר של הירח במפת הלידה שלכם, מעודד אתכם לפקוח עין על אנשים אשר ליבכם מופקד בידיהם.


השמש שמייצגת אתכם סופגת אנרגיות מכוכב יופיטר, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספר 3. אתגר מקצועי שיעמוד מולכם מכניס אתכם לתחושת לחץ. אתם יודעים שזה הזמן לפעול, פשוט- אין ברירה. עליכם להקדיש את כל מה שיש לכם כדי להצליח והתרחקו ממחשבות שליליות. אתם יכולים לעמוד במשימה בצורה הטובה ביותר. אין בכלל ספק בכך. רק תאמינו בעצמכם ואם יש צורך, שתפו אדם קרוב, כדי שתוכלו לקבל עוד מנה של עידוד. הרקיע מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית בכל התחומים, הן לחיוב והן לשלילה.

כוכב מרקורי שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הירח ומכוכב סטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. אתם יודעים בדיוק מי מפעיל עליכם מניפולציות. אותו אדם עושה זאת מתוך הרגל וכוונות טובות אבל אינו מרגיש שעבר את הגבול והפך למעמסה. חשוב שתציבו גבולות, גם אם זה קשה לכם מבחינת המחיר הנדרש. העניין הזה מעסיק אתכם כל היום ומשפיע על כל בני המשפחה. אל תדחו את הטיפול בנושא. וויכוח עתיק מבצע תפנית אל כיוון חיובי. אין סיבה לחפור בעבר כאשר הדברים זורמים אל פיוס.


כוכב ונוס שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים מארס ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 22. לשכוח ולסלוח. זה צריך להיות המוטו שלכם להיום. הבוקר, אתם מתעוררים מחלומות לא נעימים עם מחשבות וזיכרונות שסוחבים אתכם פנימה כמו אל מערבולת. חשבו על הדברים הטובים שיש לכם בהווה. הקושי שלכם להתמודד עם הקרובים לכם, אינו קשור למציאות הנוכחית אלא נובע בעיקר מהרגשה פנימית של כעס וטינה על אירועים שקרו לפני שנים. הגיע הזמן להרפות מהעבר!

כוכב פלוטו שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים אוראנוס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 6. הזדמנות עסקית מפתיעה תגיע אליכם היום מכיוון בלתי צפוי. לפני שאתם מתחילים לרקום תוכניות משותפות כדאי לבדוק את הפרטים הקטנים. לא לחתום על ניירת או חוזים לפני שאתם מתייעצים עם איש מקצוע. בתחום הזוגי צפויות התפתחויות חיוביות למי שפנוי לקשר. בערב מומלץ לצאת עם חברים. הבילוי יפתח פתח להיכרות מעניינת עם בן מזל בתולה. אנרגיה קוסמית גדושה ביצירתיות ורומזת על הצורך בהגשמת מאוויי לב.


כוכב יופיטר שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן השמש ומכוכב אוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. יום עמוס בעבודה. למרות שהספקתם גם לבצע רשימה ארוכה של סידורים חיוניים גם לאחר שהגעתם הביתה, אתם לא מצליחים להשתחרר. יש לכם סיבות בגללן אתם לא רוצים להישאר לבד ולשקוע בהרהורים נוגים. אלה קשורות להחלטה ולצעד שנקטתם לאחרונה. הדברים יסתדרו ואין לכם ממה לחשוש. קחו היום פסק זמן למנוחה. צפויה אנרגיה קוסמית המעודדת תקופה שקטה ומשוחררת מדאגות.


כוכב סטורן שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים מרקורי ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. ספקות וחוסר החלטיות מלבים את תחושת חוסר הסיפוק שהתעוררתם איתה הבוקר הזה. יום שבו כדאי לשמור על פרופיל נמוך מה שימנע טעויות במהלכים חשובים. מישהו בעבודה חותר תחתיכם וכדאי שתהיו ערניים ולא תגיבו לפרובוקציות. התחום הזוגי קצת מוזנח. אל תרגישו אשמים. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על צורך בהתבודדות וחשבון נפש. אדם שחיבבתם מתחיל לאבד נקודות. תהיה זו טעות מצידכם אם תניחו לו לעורר בכם רגשי אשם.

כוכב אוראנוס שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הכוכבים יופיטר וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. יום טוב שבו אתם מרגישים בשליטה ובמלוא היכולת. אדם שבשמו מופיעה האות ר' מוכיח שאפשר לסמוך עליו ובעצם מכין את הקרקע לפשרה, אליה שאפתם כבר מזמן. למי שלא נמצא בקשר, מומלץ לחפש מועמדים מתאימים בקבוצת לימוד בנושא מעניין כמו למשל רפואה אלטרנטיבית שמתאימה לכם מאוד, הן כעיסוק והן כתחביב. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מזל ובריאות טובה.


כוכב נפטון שמייצג אתכם סופג אנרגיות מן הירח ומכוכב ונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. למרות הרצון העז שלכם לאינטימיות ביחסים האישיים, היא נשארת רק בתחום הפיסי. אינכם מצליחים להתקרב באמת ברמה האישית והאנושית וזה גורם לכם לרגשות תסכול ורחמים עצמיים. תפתחו חזק את העיניים, אל תקשיבו למילים אלא שפטו לפי המעשיים, הסיקו מסקנות וקדימה- צאו לדרך. מודעות עצמית היא המפתח. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על תשוקה להארה רוחנית.

מאמרים קשורים

Back to top button