הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התלות שפיתחתם באנשים מסוימים הופכת עכשיו למשהו שמפריע לכם מאוד. קשה לעמוד בשינוי כשהתפקידים משתנים. אתם רוצים לקבוע ולהכתיב את הקצב וזה פשוט לא הולך. הצד השני לא מוכן לוותר בקלות כזאת על מקום של כוח ושליטה. צפויים לא מעט מאבקי כוח בנקודה זאת ממש. אהבתכם עומדת למבחן. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.


יום מקסים. אתם רואים את כל מה שמתרחש סביב דרך משקפיים וורודים. אין ספק שזאת גישה מצוינת שהייתה יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלכם. ההצלחה מאירה לכם פנים וזה עיתוי מתאים לפעילות שדורשת העזה ואומץ שלא הייתם מנסים במצב אחר. כל מה שתגידו או תעשו יוצא מהלב בשמחה ובאופטימיות ויתקל ב'תגובת מראה' מהסביבה.

יש מי שטוען כי ההתנהגות שלכם עוברת את גבול הטעם הטוב. אין זה הזמן המתאים לראוותנות ופזרנות. הצורך להרשים את כל העולם מיותר, יותר מתמיד. במיוחד לאור העובדה שטרם יצאתם מהצרות שלכם. הפסיקו להתנהג בצורה ילדותית ואימפולסיבית ונסו להירגע. מצבה של האנרגיה הקוסמית, עלול להוביל אל חוסר סבלנות ואפילו כפייתיות כלשהי בהתנהגותכם. ברכו את מזלכם הטוב על שהסובבים אתכם מגלים איפוק.



שינויים רבים צפויים להתרחש היום ובקושי תוכלו לעקוב אחרי קצב הדברים. ציפיות של אחרים מכבידות עליכם וגורמות לכם לרצות 'לשבור את הכלים'. האווירה לא הכי נעימה. מאמצים גדולים לשיפור התקשורת נעשים על ידי אדם קרוב, מומלץ לא להתחפר בעמדות אלא לנסות לשתף פעולה לטובת כל הנוגעים בדבר. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לתעל את הדברים אל נתיב קונפורמי ושמרני, ולהימנע מסיכונים, הימורים וצעדים לא שקולים.


הקשיבו לאדם חכם ומנוסה המנסה להעביר לכם מסר חשוב במיוחד. המסגרת בתוכה אתם פועלים אינה המקום האופטימאלי עבורכם. נראה שכבר הפנמתם עובדה זאת. הפעילו את הצד המעשי כדי לחפש פתרונות בשטח. עיתוי- אומר הכול, תזמון טוב יבטיח הצלחה. מחשבה יצירתית תפתור בעיה טכנית שעומדת על הפרק. הרקיע מבשר על תקופה בה לנשים במשפחה [אם, גיסה, חמות, סבתא] תהיה השפעה משמעותית על אורחות חייכם.

אתם מסתגלים היטב להודעה על שינוי הנוחתת עליכם במפתיע. ייתכן כי הדבר קשור לשינוי בעבודה של בן/ת הזוג, מה שגורם אצלכם לעליה במתח. באופן פרדוכסלי זה תורם להעלות את רמת ההתרגשות בקשר הזוגי. חברים קרובים יעמיסו עליכם סיפורים אישיים. דעו לנתב את השיחה כדי שזה לא יהיה בזבוז מוחלט של הזמן שלכם. אתם עלולים לאבד את סבלנותכם בגלל השקעה שטרם הניבה פירות. כולם יודעים כי כל ההתחלות קשות.


חוש השיפוט שלכם אינו במיטבו היום ולכן כדאי התייעץ עם בן/ת הזוג או מישהו אחר אליו אתם רוחשים קירבה ואימון מלא. ייתכן כי תעלה סוגיה הקשורה במסמכים רשמיים. אל תדחו את הטיפול בעניין כיוון שזה עלול לסבך אתכם. אדם שלא מפרגן מנסה להכשיל אתכם אך צפויה לכם הצלחה. מכל מקום, תוכלו לחייך אליו כאשר תחלפו על פניו.

יום שמתאים לקניות ולבזבוזים. בדרך כלל אתם לא מגזימים בכיוון של הוצאות כספים לא מבוקרות, אבל היום ממש בא לכם להשתולל. היזהרו לא להגזים כדי לא להסתבך עם בן/ת הזוג ואחר כך –עם הבנק. אתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם על חוסר שאתם חשים בתחומים אחרים. נסו למצוא את המקור להרגשה הזאת במקום לגהץ את כרטיס האשראי. האינטואיציה שלכם במיטבה, אל תניחו לאחרים לדכא אותה.


אתם מנסים לשמור על יחסים תקינים עם כולם ונראה שאתם מצליחים יופי. חלוקה נכונה ויעילה של הזמן שלכם מאפשרת לכם להיות היום במספר רב של מקומות ולפזר הקשבה, נתינה ומילה טובה למספר לא מבוטל של אנשים. ההתרוצצות מחייבת אתכם להזניח קצת את הבית. נסו להשלים את החסר בסוף היום. צפוי מזל גדול בכל אשר תפנו. זה הזמן לטפל במה שהעדפתם לטאטא אל מתחת השטיח. יש דברים שלא ייפתרו מאליהם, אתם יודעים.


מישהו מבני הבית זקוק לתמיכה ואתם מצליחים להתעלות מעל הרגשות המעורבים שיש לכם באותו עניין ושומרים על אובייקטיביות. אדם שבשמו מופיעה האות נ', גורם לכם למבוכה מסוימת בגלל התנהגותו והגיע הזמן לפתוח את הקלפים ולדבר על זה בגלוי. קחו בחשבון שעימות של ממש עלול להתפתח. ניתוק הקשר? רק במקרה שלא תהיה שום דרך אחרת. דברים חשובים המגיעים לאוזניכם, ישמשו אתכם כמידע רב ערך בעתיד.

מרץ ואופטימיות מאפיינים את היום הזה. אתם מרגישים צעירים ושובבים וחוש ההומור שלכם פשוט פורץ החוצה בלי שליטה. עד כמה שזה נשמע מוזר, אתם עלולים להסתבך בעימות, דווקא בגלל מצב הרוח המרומם שלכם שאינו תואם את מה שקורה לאחרים. נסו לשמור את הבדיחות לבני הבית. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על אושר וביטחון בעתיד.


חדשות חביבות הקשורות לעסקים יגיעו היום, אך מישהו שסמכתם עליו מאוד מאכזב. אתם לומדים בדרך הקשה שלא כדאי לסמוך על המזל יותר מידי. נצלו את כושר הדיבור והאלתור שלכם לכיוונים חדשים. אל תבזבזו זמן בניסיונות להחיות את מה שכבר נגמר. בעתיד כדאי לקחת בחשבון את הלקח שלמדתם היום. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על עזרה ממקור לא צפוי.

מאמרים קשורים

Back to top button