הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אינטימיות קשורה אצלכם לביטחון כלכלי. לא שזה עניין חדש לחלוטין עבורכם אך פתאום 'נפל לכם האסימון' ובגדול. אתם מגיעים לעוד מספר תובנות בתחום היחסים האישיים. יש לכם היום הזדמנות 'לפתוח את הקלפים' ולהסביר מה אתם מרגישים- אל תפספסו את הצ'אנס. אפשר גם אחרת. ואם תתמידו, תראו שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו דרככם עומדת לפגוש אדם שעולה מנבכי העבר הרחוק ושב לפקוד את חייכם.


תחושה של חוסר מימוש בחיים גורמת לכם להתרחקות מסוימת גם מהקרובים לכם ביותר. אתם מרגישים בצורך לחופש ולמרחב והמסגרות השונות בחיים חונקות אתכם. ניתן לשפר את המצב גם ללא צעדים דרסטיים. אם תיענו להזמנה מפתיעה שתקבלו, תגלו שהעולם גדול ושהרחבת המעגל החברתי תתרום הרבה להרגשה הפנימית שלכם. הירח עלול ליצור מצב אשלייתי הקשור באדם המפזר הבטחות שווא.

אתם מרבים להתלונן על חוסר יעילות וחוסר צדק שאתם רואים סביבכם. גם אם הדבר נכון, הרי שההתנהגות שלכם מעוררת מורת רוח אצל אחרים, ולא רק בגלל העובדה שלהם אין אומץ לומר בקול רם את מה שאתם אומרים. הרעיון הכללי שישפר את המצב הוא להתנהג כמו כולם, לפחות כלפי חוץ. וכבר נאמר- עדיף להיות חכם ולא צודק. מצבו של כוכב מרקורי שליטכם האסטרולוגי עלול לעורר התנהגות הפכפכה כלפי בעלי סמכות. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמגיבים.



יש לכם צורך להתבלט ולהרשים אי אלו אנשים. אתם מרגישים טוב, ואין ספק שתצליחו במשימה שלקחתם על עצמכם. זה יקרה באופן טבעי ותזכו לקבל לא מעט מחמאות והצעות לשיתוף פעולה. עליכם לבדוק בשבע עיניים שהפרגון לא עולה לכם לראש ומשבש את כושר השיפוט שלכם. הרקיע מבשר על תקופה בה ניתן לממש תוכניות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות.


אתם נוהגים ביושר ובכנות כלפי אדם סמכותי ובעל השפעה, אולם יש לכם הרגשה שלא לגמרי מאמינים לכם. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מביכה כיוון שאין לכם הסברים מלאים. עליכם לנקוט בצעד דרסטי או לפחות להעלות לדיון את הספקות שיש לכם לגבי איכות התקשורת. הרקיע מבשר על תקופה בה הרגשנות עולה על גדותיה ומופיעה נטייה לתת אמון במילים חלקלקות ובהבטחות שאין עימן ממש.

אתם טובים בהסברים אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. הנטייה שלכם לפעול תחת לחץ גורמת לסובבים אתכם לאבד את הסבלנות. למרות שבגדול אתם אנשים נוחים, לעיתים הדרישות שלכם מאחרים- ממש מוגזמות. שמרו על פרופיל נמוך. נראה כי אתם מנסים לרענן קשר שהתחיל לשעמם אתכם. בסיפור הזה אין מצבי ביניים, או הכול או לא כלום.


בני הבית זקוקים לתשומת לב ולקצת יותר גילויי חיבה ממה שאתם מוכנים לתת. אתם מרוכזים בעצמכם יתר על המידה והדבר גורם לתחושות של קיפוח ועייפות אצל מישהו קרוב אליכם. מומלץ למצוא הזדמנות מתאימה לשיחה שתנקה את האווירה. שחרור המתח ברמה האישית יגרום לכך ששיפור יחול גם בתחומים אחרים. אנרגיה קוסמית יוצרת הרגשה של שלווה וסיפוק, בעיקר עבור ההורים שביניכם.

יום קליל וחביב. מתחשק לכם להסתלבט ולא לקחת את העבודה יותר מידי ברצינות. אתם מרגישים שהגעתם למיצוי היכולת בתחום משמעותי בחייכם, ושוקלים ברצינות רבה יותר מאשר אי פעם- שינוי רציני ביותר. לפני שתנקטו בצעדים דרסטיים, עשו עוד פעם חושבים. סמנו מטרה ואז תוכלו להחליט על דרכים ליישום. נראה כי אתם יוצאים מגדרכם כדי להשביע את רצונה של דמות מסוימת. כדאי שתשאלו את עצמכם אם היא שווה את זה.


אתם סובלים קצת מדכדוך אבל המצב משתפר במהלך היום. אתם מגיבים למה שקורה סביבכם על סמך מה ש'הבטן' שלכם אומרת ושוכחים להפעיל יותר את ההיגיון. מה שדרוש לכם זה תוספת של סבלנות והתחשבות באחרים שגם הם בעצם לא מבינים מה עובר עליכם. כדאי לנסות ולנסח את הבקשות שלכם בצורה ברורה ומדויקת. יש לבחון היטב מי הם ידידי האמת שלכם, ומי סתם מתחזים לכאלה.


אתם עסוקים מאוד אבל תחושת תסכול מתעוררת כאשר מעירים לכם שכל מה שאתם עושים לא עומד בקצב משביע רצון עדיין. מישהו שמעלה נושאים מהעבר יעכיר את האווירה. אל תכנסו לוויכוחים מיותרים שאיש לא יוצא מהם צודק. המשיכו לעשות את המוטל עליכם. דרוש חיזוק לביטחון העצמי שלכם. אל תתנו לאנשים מסביב לערער את האגו השביר שלכם. צפויה אנרגיה קוסמית המסמלת הצלחה בעסקים.

נראה כי תוזמנו להשתתף באירוע חברתי שעלול לגרום לכם עוגמת נפש. יעלו שם דברים שאתם לא רוצים לחשוב עליהם. עליכם ללמוד להיות יותר אסרטיביים ולא לקבל כל הזמנה שמגיעה אליכם. בתחום הזוגי, המצב יציב, אם כי לא יזיק לכם לנסות קצת יוזמה ויצירתיות כדי לצאת מהשגרה ולהפיח חיים ב'אש' שנחלשה קצת בזמן האחרון צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת שאתם תהיו אלה אשר תביאו את האור לאחרים.


אתם עסוקים יותר מידי בעבודה ושוכחים את החלקים הפנימיים שכמהים לביטוי. אתם מודאגים משינוי קל שחל אצלכם לאחרונה אבל זה לא משהו שכדאי לבזבז עליו זמן ואנרגיה. בזוגיות יש התפתחות חיובית אך עליכם להשקיע קצת יותר זמן ממה שאתם עושים עכשיו. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת קידום ועל רווח כספי. הימנעו מכיפוף ידיים מול אדם אשר יתרונו עליכם ברור ומוצק. על מנת להביסו תצטרכו לרכוש ידע וניסיון נוספים.

מאמרים קשורים

Back to top button