הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש קשר מובהק בין מה שעובר עליכם היום ובין מה שקרה השבוע בעבודה. ככל שהמתח עולה, אתם פחות תקשורתיים. כדי לשבור את מעגל הקסמים, צריך לעשות פסק זמן. חופשה היא המלצה חמה! תבררו לעומק עם עצמכם, מה הכי מפריע לכם ואז תטפלו בעניין זה. ראשון -ראשון ואחרון- אחרון. אל תתעסקו ביותר מנושא אחד בו זמנית. קודם כל כדאי להציב גבולות ואז להתפשר. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם אושר גדול. הוא מייצג את המשפט-"איזהו עשיר? השמח בחלקו".


שמרו על ערנות. אתם עסוקים יותר מידי במחשבות וחוסר הריכוז שלכם ירוד. חדשות טובות מגיעות אליכם מחו"ל. שותפים לשעבר בעסקים, יוצרים קשר ושואלים הרבה שאלות. שמרו על פרופיל נמוך במה שנוגע לענייני ניירת וחובות מהעבר הרחוק וגלו זהירות. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם אהבה גדולה או שיתוף פעולה פורה מצד הסובבים אתכם. אדם שרוצה בטובתכם מנסה לחולל שינוי בהתנהגותכם. גם אם רעיונותיו נאיביים, עדיין כדאי לכם לזרום איתם.

צפויה פגישה עם מישהו שלא ראיתם זמן רב. נסו להיות ברורים לגבי המשך הקשרים והגדירו לאיזה כיוון אתם מוכנים להתקדם. סמנו גבולות! מבחינה חברתית המצב משתפר לאט אך עדיין יש מקום לשיפור. אתם מתלבטים לגבי מישהו/י שהכרתם לאחרונה ואשר משדר לכם מסרים כפולים. התאזרו בסבלנות. מצבו של הבית השביעי במפת הלידה שלכם, מזהיר אתכם מפני הצעות רומנטיות המדיפות ניחוח של חו"ל.



בימים אלה יש לכם משיכה עזה ליוצא דופן. אין גבולות למה שאתם מוכנים לעשות כדי לזכות בתשומת לב. עליכם להתמקד במה שחשוב לכם ולא לבזבז את זמנכם על אנשים לא מתאימים ולא ממוקדים. מומלץ לפעול לחידוש שמחת החיים הפנימיים. אל תתנו את המפתח לאושר לאדם אחר שעלול לאכזב. הרקיע מבשר על תקופה בה עניינים הכרוכים ביחסים שבינו לבינה, צפויים להסתיים על הצד הטוב ביותר.


תחושת חיוניות מציפה אתכם ואתם מרגישים מאושרים ונינוחים. יום טוב ופורה מבחינת החיים האישיים. גם התחום החברתי מתעורר לחיים ונראה שאתם מצליחים לפתוח את עצמכם לסביבה באופן שונה ומוצלח יותר מאשר בעבר. בן משפחה מאכזב אתכם אבל אתם מצליחים לקחת את העניין בצורה פילוסופית ולא להיפגע יותר מידי. הרקיע מבשר על תקופה בה הרומנטיקה תתנהל בערוצים חוגגים וצוהלים אך אין לצפות מכם לעודף רצינות או נטילת אחריות כלשהי. השמיים הם הגבול.

אתם מתחילים את היום ברגל ימין. מספר אפשרויות בחירה יעמדו בפניכם ומידת ההצלחה תלויה כמובן ביכולת שלכם לשפוט ולקלוט את התמונה הכללית, להסיק מסקנות ולפעול במהירות. איטיות ודחייה של ביצוע מטלות יגרמו לכם להפסיד. בתחום האישי צפוי עימות שיעכיר את האווירה במערכת היחסים הקיימת ויפריע להתפתחות הקשר. אתם עלולים להתעמת עם אדם שאין לכם צ'אנס לשכנע אותו. הפעם זה באמת לא אתם, זה הוא.


השתתפות באירוע חברתי אליו הוזמנתם עלולה שלא לצאת לפועל. למרות שבתחילה תתאכזבו, מאוחר יותר תתברר לכם הסיבה האמיתית להתרחשויות. שמרו על עצמם. אתם עלולים לפגוש אנשים לא ישרים שינסו לסובב אתכם לתועלתם האישית. בתחום הזוגי, תנו אהבה ללא תנאי. זה יחזור אליכם עם ריבית. אנרגיות הרמוניות שורות היום על מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות. השתדלו להביט אל העתיד, לא אל העבר.

הכוכבים מבשרים על יום טוב. אתם מאוששים ומרגישים שהשמיים הם הגבול. פגישה מוצלחת מאפשרת לכם להתחבר מחדש לכוח הפנימי ולמאגרי האנרגיה שכבר היה נדמה לכם שהתרוקנו לגמרי. קשר חדש שהיה רדום עד כה, מתחיל להראות סימנים של התעוררות. בתחום הזוגי יש צורך בהשקעת זמן ומשאבים כמו גם בפיתוח מודעות עצמית שתאפשר חיבור אמיתי ואינטימי. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחות הנובעות מגישה עצמאית וחסרת תלות באחרים.


באופן יחסי, מצבכם טוב. בחברתי, אתם מעורבים בעשייה ובפעילות השוטפת ומקבלים שיתוף מהסובבים. גם הזוגיות נמצאת בסימן עליה. לפנויים כדאי להשקיע מאמץ ולהתנתק מהספה הביתית. צפויה לכם הפתעה נעימה. למרות שבא לכם שינוי אל תתפתו להרפתקאות קיצוניות, אפילו שזה יום מתאים לחידושים. הכול במידה! אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בשיפור התקשורת ביניכם לבין אדם ייחודי המשפיע על חייכם.


מחלוקת כספית תגרום לכם להגיב בתוקפנות כלפי מישהו שיש לכם חשבון עתיק איתו. צפוי שינוי. גם אם תחליטו על סיום, נסו לשלוט בעצמכם ולא לשרוף גשרים. גם בתחום המשפחתי יש מתח שעלול להתפתח לסערה גדולה. הסיבה האמיתית לכעסים שלכם נמצאת במקום אחר לגמרי. נסו לאתר את הבעיות ולטפל בהן טיפול שורש. אנרגיה קוסמית מעוררת את כוח החיות ומעצימה את הבריאות הטובה.

יש סיכוי להתפתחות רומן עם מישהו שלא נמצא בדרך כלל בסביבה הטבעית שלכם. אדם זה הוא ייחודי וכדאי לתת לעניין צ'אנס. יש לנהוג באיפוק בלי להלחיץ. העקשנות שלכם לעיתים קרובות מקלקלת יחסים שלו נתנה להם הזדמנות היו יכולים להתפתח למשהו חביב ביותר. נצלו מפגשים חברתיים לזמן איכות בלי כוונות מגמתיות. מהלך חכם יוביל אל נסיעה מאושרת.


צפויה הזדמנות למפגש רומנטי שיסתיים בצורה מפתיעה. פתיחות והעזה הן מילות המפתח הדרושות לכם היום כדי להגשים את החלומות שלכם. אתם עשויים לשנות את דעתכם לגבי נושאים חשובים בחייכם. עליכם לקבל את העובדה שלחיים יש דינאמיקה משלהם ומה שעליכם לעשות זה לנקוט יוזמה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הרמוניה פיסית ורוחנית. זה עיתוי מוצלח להציע הצעה שהתביישתם להציגה. אם אתם חושקים בקשר כלשהו, זה הזמן להמר ולקחת צ'אנס.

מאמרים קשורים

Back to top button