הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התבטאויות תוקפניות של אדם מסוים בעבודה, משפיעות עליכם לרעה. חשוב שלא תיקחו את הדברים באופן אישי ובכלל תלמדו להפריד בין מה שקורה מסביב לבין ה'אקלים הפנימי'. נכון שזה מעצבן מאוד ויוצר אווירה לא נעימה, אבל זה ממש לא קשור אליכם וחבל יהיה אם תאפשרו לאירועים מסוג כזה להשפיע עליכם. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.


אתם בתחילתה של תקופה חדשה ומן הסתם, צריך למתן במידה מסוימת את הציפיות שיש לכם מהסביבה. התובנה שאתם אחראים לאושר של עצמכם, תסייע בכיוון זה. עליכם להיפתח לתחומים חדשים שלא ממש הכרתם עד כה. הקדישו זמן לבני משפחה הזקוקים להכוונה אישית. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

יום מאתגר. לא בא לכם לשנות שום דבר אבל השינויים מתדפקים על הדלת. מה שמיוחד אצלכם הוא שאתם מצליחים למצוא את הטוב בכול מצב. אל תייחסו יותר מידי חשיבות לדברים שנזרקים לחלל האוויר, במיוחד מצד עמיתים לעבודה. יש מי שמנסים להרגיז אתכם ויהיה חבל אם תתנו להם להצליח. זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי.



מישהו שלא ממש סומך עליכם יופתע לטובה וגם יגיד לכם את זה, ישר בפנים. המחמאה תפתח פתח לשיחת נפש בה תגלו מידע מעניין במיוחד בנוגע לאותו אדם. נסו לחשוב גם על אחרים ולא רק על עצמכם. לפעמים יש לכם נטייה לשכוח מהעולם מסביב. טיפוס הססן מרעיף עליכם עצות שבולמות אתכם. אם תקשיבו לו אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבו.


אתם מתבקשים על ידי מישהו קרוב לכם לקבל החלטה הקשורה בנסיעה. הדבר קשה לכם מאוד כי תחום הקריירה עלול להתערבב עם הרגשות. התעלמות ודחייה נוספת רק יגבירו את המתח שגם כך כבר מגיע לרמה גבוהה מהדרוש. קחו אחריות על עצמכם והפסיקו להטיל את ה"עבודה השחורה" על אחרים. טיפ להיום: אל תעשה מחר מה שאתה יכול לעשות היום. רגשי אשמה עלולים להעכיר את איכות חייכם. גם אם שגיתם פה ושם נראה כי הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם.

זה יום בו יש לכם צורך עז להוכיח לכל העולם שאתם יכולים להרשות לעצמכם את מה שאחרים יכולים רק לחלום עליו. טיפוס שלא מפרגן לכם טוען שאתם שייכים לסוג האנשים שחשוב להם מאוד הרושם החיצוני ונוטים לבזבז יותר מדיי כספים כדי להיות במרכז העניינים. היום תפגינו קבל עם ועדה את הנטייה שלכם לחופש אישי ומרחב. יהיה מי שיגיב בכעס, אז תהיו מוכנים.


אתם מוקסמים מאדם שמרעיף עליכם מחמאות. זו תופעה חביבה אך אל תראו בה יותר מכפי שהיא באמת. כאשר יש מי שנעתר להצעה שהגשתם לו, אל תנסו לברר עד כמה הוא שלם עם ההחלטה שקיבל. יותר ויותר אתם נסחפים אל תוך מצבים שבעבר הסתייגתם מהם. כדאי ליטול פסק זמן לבינה מחדש של תהליכים. מי שמחזר אחריכם מציג דרישות שכלל לא ברור כי זכותו להציגן. השאלה היא אם נאה דורש, גם נאה מקיים?

לעיתים קרובות אתם בעצמכם מקלקלים מהלכים שהיו יכולים לקבל תפנית חיובית. זה קורה כי אתם לא סובלים חוסר וודאות. נכון, זה מלחיץ, אבל העניין הוא שבדרך כלל, יש להניח לדברים להתפתח בקצב הפנימי שלהם ולא ללחוץ בכוח. זה נכון גם לגבי עסקים וגם במערכות יחסי אישיות. נא להירגע. נראה כי אינכם סגורים על קטע שעשוי להוביל אל קשר רומנטי. מכל מקום, מה שאתם רואים ממבט ראשון – יישאר כזה גם בעתיד.


יום מלא אהבה. אתם מוקפים שאנשים שמחפשים את קרבתכם בכל מחיר. קשה לכם להחליט איזה קשר אתם באמת רוצים. הדבר עלול לגרום לבלבול ולמתח. אם לא תבהירו את עמדתכם אתם עלולים להיכנס למצבים מביכים בהמשך. האמת היא שלא ממש מתחשק לכם לשקוע אל מצב של עימותים והסברים מסובכים. אתם נהנים מכל רגע של הערצה.


אתם מצליחים להירגע, לפחות באופן חלקי, למרות המתח השורר בעבודה וגם בבית. נסו להיות פחות עצבניים כיוון שזה ממש לא עוזר לשום דבר. התסכולים שלכם עלולים להתפרץ ברגע הכי לא מתאים ובצורה הכי בוטה. טאקט זה לא הצד החזק שלכם? אז הגיע הזמן ללמוד איפוק. אחד מבני הבית זקוק לתמיכה. לכו על זה. קרוב משפחה לוחש באוזניכם סיפור שקשה להאמין לו. אם תפשפשו בדבריו תגלו כי יש בהם מניע נסתר.

אתם נחושים למצות ולבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. עומס ולחצים חיצוניים גורמים לכם לדאגה. העומס גורם לתחושה של בלבול ותשישות. חשוב לנסות באופן מודע להרגיע את הסערה הפנימית למרות הקושי. אם רק תחליטו לשתף ותבקשו, תקבלו תמיכה והתחשבות מבן/ת הזוג. אל תנסו להסתיר את חושניותכם, להיפך, הדגישו אותה. מישהו מן העבר רומז על רצונו לחידוש קשר. יש בזה לא מעט יתרונות, אך גם חסרונות לא חסרים.


היום אתם מתחילים להבין שמוכרחים לשנות גישה ולהגיע לשיתוף פעולה עם מישהו מן הסובבים אתכם. לאחר שעייפתם ממלחמות, כל מה שנותר הוא לנקוט במדיניות של פשרה שמתקבלת על דעתם של כל הצדדים. דחייה של כל דבר שמבקשים מכם, במיוחד בעבודה, גורמת לרגשות תסכול. באישי צפויה התפתחות בקשר עם אדם חדש. אתם תמצאו שותף יצירתי אשר יחד עימו תצליחו לממש מיזם עסקי.

מאמרים קשורים

Back to top button