הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם חשק לעזוב הכול אבל אינכם יכולים. המשיכו ב'משחק' עד הסוף. אתם מגלים יכולת דיפלומטית ביחסים עם אנשים קרובים. שינוי במערך הכוחות עשוי להביא לפריצת דרך מפתיעה במערכת יחסים רומנטית, אך חשוב שתיקחו את זה בקצב איטי במיוחד. שימו לב לתגובת הצד השני לפני שאתם פוצחים בהצהרות בומבסטיות. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.


הגעתם לאן שרציתם ועכשיו אתם מרגישים קצת אבודים. התאזרו בסבלנות. הפתרונות יבואו כמו מאליהם, אתם פשוט מתאמצים יותר מידי! מבחינה רגשית טוב לכם כרגע, אז אל תנסו לתפוס יותר ממה שאתם יכולים לבלוע. קחו את הזמן. השינוי יבוא בקצב שלו. בלי לחץ! שימרו על מרחק וריחוק מאנשים שאינם ראויים, ממש באותו האופן בו השמיים שומרים מרחק מפסגת ההר.

יום של חוסר שקט. מישהו מנסה להתקרב אליכם אבל אתם רוצים שקט ושלווה ולהיעזב במנוחה גמורה. דרושות לכם כמה שעות שינה טובות ואז הכול יראה אחרת. התחילו לדבר ולהבהיר את מה שדרוש לכם בצורה הכי ברורה שאפשר, על מנת לא להיחשד באי אמירת האמת. כדאי לעבוד על כישורי התקשורת. הארה רוחנית פירושה לא להיות אדישים לגורלם של זרים, ולא להעדיף את טובתם של קרובים.



רמת האנרגיה שלכם נמצאת היום בעליה וכיוון שכך, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש שלכם עובד טוב ומהר. השתמשו באינטליגנציה הגבוהה שלכם לבחון מה קורה איתכם בתחום החברתי. אם קשה לכם להגיע לבד למסקנות אופרטיביות- נסו להתייעץ עם איש מנוסה. ההתלבטויות האין סופיות שלכם מתישה אתכם. מישהו שנהג להסתייע בכם, נאלץ להתייצב על רגליו שלו. אם אתם רוצים בטובתו, אל תחפזו לחמול עליו.


גזרת מזל אריה חווה היום אנרגיות מהסוג הפראי והתוסס. היום תרגישו שהגיע הזמן לשינוי, כי פתאום מתחשק לכם לזרוק הכול ולברוח. במקום לנקוט בצעד קיצוני אפשר פשוט לקחת את הכול ביתר קלות. חופשה ארוכה נחוצה לכם מאוד כדי לאסוף כוחות ולהתמקד לגבי המשך הדרך. היכולת שלכם בתחום היצירתיות תבוא לידי ביטוי במידה ותאפשרו את העניין. כדאי להגות באחד מתחומי האומנות, בו תוכלו לתת דרור לכשרון והרצון הפנימי לביטוי עצמי, שחסר לכם כל כך בתקופה האחרונה.

אנרגיות מתסיסות זורמות כעת אל הבית החמישי שלכם [בית הפנאי והבילויים]. היום אתם משלמים את המחיר על ההתנהגות שלכם בימים האחרונים. מספר אנשים יבהירו לכם בצורה מילולית בוטה שנפגעו מכם קשות. במקום להתפרץ, כדאי להמתין לפני שאתם מגיבים ובעיקר להקשיב. התחושה שאנשים מסביב 'לא מבינים' אתכם, מהווה רק ראי שאינו משקף את המציאות לצורה בה אתם מתנהגים בזמן האחרון כלפי הסובבים אתכם.


יום טוב בכול מה שקשור לזוגיות. אתם מרגישים שחלומות אכן מתגשמים עבורכם. למרות שאתם חוששים מה מצפה לכם מעבר לפינה, ההמלצה היא לזרום עם מה שקורה ולא לקלקל את ההווה. מה שיהיה – יהיה, וממילא אין לכם את היכולת לשנות את העתיד. לא ככה? ייתכן שאתם חושדים לשווא באדם נקי כפיים. כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את כוונותיו.

חשוב לכם מאוד לשמור על עצמאות אישית ובכלל. יש מי שמפרש את ההתנהלות הנעימה שלכם כחולשה וינסה להפעיל מניפולציות כדי לסחוט מכם כמה שיותר. כדאי שתהיו מודעים למצב וערניים. רק פשרה שמתקבלת על דעת שני הצדדים ושיתוף פעולה, יניבו תוצאות טובות במיוחד ולאורך זמן. אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלה החלומות אל שלב המעשים.


מצב רוח אופטימי במיוחד מאפיין יום זה. אתם מרגישים שמתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם על תקופה ארוכה של חוסר יחס מתאים. תגובה חיובית שלכם פותחת פתח להתפתחויות נעימות ובמיוחד מפתיעות בעיקר בתחום הרומנטי. גובר הסיכוי להכיר אדם המתאים לקשר ארוך טווח. גם אם יריביכם מובסים בפניכם, אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם.


אל תסמכו יותר מידי על אחרים. למרות שיש מי שמנסה ליצור את הרושם של דמות תומכת ומסורה, הרי שיש מניעים נסתרים מתחת לפני השטח. הימנעו מלפתח ציפיות ובעיקר תלות. מצד שני, תופתעו לגלות שאדם אליו אתם מרגישים קרבה רבה, דואג לכם באמת ומבטא את האכפתיות שלו לא רק במילים יפות אלא גם בדרכים מעשיות. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה, נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.

התקשורת שלכם עם העולם החיצון לוקה בחסר היום. מה שנראה כיום שגרתי בהתחלה, הופך לקלחת רותחת של תקלות ושיבושים בתוכניות משותפות. אי הבנות מתעוררות ביניכם ובין בני המשפחה וגם במישור הזוגי. הצד השני מוציא את כל ה'קוצים'. הפתרון הוא להוריד פרופיל ולחכות. יש גם ימים כאלה. אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.


יש לכם מספר הרגלים מגונים שמכניסים אתכם לצרות. הפה הגדול גורם לכך שאתם מצליחים אפילו להסתבך עם אנשים שאינכם קשורים אליהם כלל. העוצמה הפנימית שלכם והלשון החדה פוצעת מאוד, כי הכי חשוב לכם להוכיח שאתם צודקים. התחום החברתי בהחלט יוצא נפסד מגישה זו. יש לכם על מה לעבוד ומה לשפר. יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.

מאמרים קשורים

Back to top button