הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נעים עובר עליכם עם לא מעט הפתעות שאתם מאוד אוהבים. אתם 'שוכחים' מהר התחייבויות שלקחתם על עצמכם ובימים אלה יש מי שמזכיר לכם. במסגרת הקשרים הקיימים כרגע בחייכם, נוצר מצב בו אתם יכולים להכתיב וליישם את הקצב שלכם. אל תסחפו יותר מידי כדי לא ליצור אצל הצד השני תחושה של שליטה מוגזמת. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.


עליכם להגדיר את עצמכם מחדש בצורה מדויקת. לעיתים קרובות אתם מאבדים את החוט המקשר בין המעשים שלכם, וחשים חוסר שליטה, מה שמוריד לכם את המורל. שיחת טלפון חשובה תתקבל היום ואתם חייבים להיות אסרטיביים בכל מחיר. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.

היום אתם חשים עייפות ושמחים שסוף סוף יש חגים ברקע. בכל אופן, ברור לכם שאין ברירה אלא להמשיך. למרות שיש לכם הזדמנות לצאת, את הערב מומלץ לבלות בכיף וכן… באווירה משפחתית הולמת. אל תתפתו להצעות אחרות. קשה לכם? נתקו את הטלפון. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.



בדרך כלל החיוניות והקסם האישי פועלים לטובתכם, אבל למרות אווירת החג, היום אתם לא במיטבכם. האווירה בבית מתוחה. הנקודה החיובית בכל העניין היא שיש לכם הזדמנות להתבודד ולחשוב. אתם מגיעים למסקנות ומקבלים תשובות לגבי מספר עניינים דחופים. תחום הרומנטיקה רדום במקצת. לא יזיק להפעיל את הדמיון וליזום פעילות לא שגרתית. צפויה פרשיית אהבהבים.


במקביל לאווירת החג אין אירועים מיוחדים ואתם שמחים על כך. הכול מתנהל על מי מנוחות ואתם חשים מוגנים. ייתכן כי המטרות והיעדים האישיים שלכם לא נראים לבן/ת הזוג אולם לכם חשוב לשמור על אוטונומיה אישית ולעשות בדיוק את מה שאתם רוצים. קחו בחשבון שאינכם תאומים סיאמים ומותר לעיתים לא להסכים. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.

אל תחששו להפעיל בצורה מתוחכמת את הסקסאפיל שלכם לטובת עניין שעולה לדיון בפגישת עסקים. כדאי להקפיד לשים את הדברים בפרופורציה ובמקומם הראוי. היום תיהנו מזרימה של אנרגיה חיובית בכל מה שקשור לקומוניקציה עם אנשים אחרים. הקפידו על תדמית מתאימה לצורך המטרה המוצהרת. נצלו את תקופת תום הקיץ כדי להיכנס אל ריגושי החורף שלכם. זה הזמן ליזום ולא לשבת בחיבוק ידיים.


חרף אווירת החג תהיה לכם היום נטייה למרוח את הזמן במקום לעסוק בדברים החשובים באמת. אין צורך להרגיש רגשי אשמה. עבדתם קשה מאוד בימים האחרונים ועכשיו מותר לכם להתרווח וליהנות מהתוצאות. אדם בן מזל דלי מוכיח את נאמנותו לכם. אל תשכחו להביע את הכרת התודה שלכם. מילה טובה ומפרגנת תיצור אווירה נפלאה לעבודה משותפת. גם אם ניחנתם בסגולות רוחניות, אל תבוזו לחומרי ולגשמי. זה הזמן לצאת להשיגם.

יום טוב מאוד בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות ואתם עשויים לקפוץ על משהו חריג. הצעה לנסיעה ספונטאנית היא בהחלט אופציה שכדאי שתקפצו עליה בשתי ידיים. הצורך שלכם בהרפתקאות יבוא היום לידי ביטוי. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנמר, כלומר [על פי שיטתם]: מלכותיים ובעלי נפש מסתורית הנחשפת רק בפני ידידים מקורבים, אוהבי ידע ובעלי אופקים רחבים.


אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים למרות שכלפי חוץ תעשו הכול לשכנע את כולם שכלום לא מזיז לכם. למי שיש חושים חדים יבחין מהר מאוד שאתם כלל לא אדישים, אבל משחקים אותה. הגיע הזמן לתפוס אומץ, לגלות שגם לכם יש רגשות ואפילו אם זה במחיר של פגיעה אפשרית. צצה דמות שחיפשתם אחריה זמן רב. אם הקשר נותק מסיבות רומנטיות, קיים סיכוי גדול כי הוא ישוב ויתאחה.


אדם קרוב אליכם מרכל ומפיץ עליכם 'שטויות במיץ עגבניות'. מצב הרוח שלכם ירוד ולא פלא. יש לכם הרגשה של חוסר אונים ושל חוסר שליטה. מצד שני, אתם יכולים לבחור לא להתייחס למעשים של אנשים אחרים, במיוחד אלה שאינכם מעריכים יתר על המידה ממילא. זו הזדמנות נדירה לתרגול את העלאת הערך העצמי בלי תלות בעולם החיצוני. אנרגיה קוסמית מייצגת תקופה של שפע ופריון. בשורתה טובה במיוחד למחפשי האהבה שביניכם.

רגישות פתאומית גורמת לכם להיעלב מכול מילה שנזרקת לחלל החדר בו אתם נמצאים. אתם עלולים להסתבך במריבות וויכוחים בעל כורחכם. נסו להיות מודעים למה שקורה ולעצור את ההרגשה שכולם מנסים לפגוע דווקא כשקשה לכם במיוחד. הימנעו מקבלת החלטות ונסו לשמור על פרופיל נמוך גם עם בן/ת הזוג. אנרגיה קוסמית מייצגת בשורות טובות המגיעות מעבר לים, כמו גם את הצורך לבצע פעולה כלשהי אשר יש לה קשר עם חו"ל.


כוכב נפטון ממשיך להשפיע ומביא עימו אנרגיה יציבה ושפויה אל ועל גזרת מזל דגים. נראה כי קשרים רומנטיים וותיקים מקבלים חיזוק ואילו מערכות חדשות מתאפשרות כתוצאה מפתיחות וגמישות מוגברת שאתם חשים. התנסות חשובה, בה אתם לוקחים חלק, תתרום רבות לחישול ועיצוב החוסן הפנימי. אם המציאות לא 'עובדת' בכיוון המדויק של החלומות שלכם, הרי יש לכם הזדמנות לקבל שיעור בסבלנות.

מאמרים קשורים

Back to top button