הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

צפויה התחלה חגיגית וטובה שיש להבטיח שתימשך עוד זמן רב. סימנים של התאוששות צריכים בהחלט לעודד אתכם. יחד עם זאת עליכם לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים (והחשובים כל כך) ולא לסמוך על המזל או על אנשים אחרים שיסדרו עבורכם את העניינים, כפי שקרה פעמים רבות בעבר. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.


יום חגיגי משופע באנרגיות של הרמוניה, של יופי וגם של לא מעט רומנטיקה. קשר חדש שהתחיל בצורה צולעת, מתפתח יפה ואתם מרגישים מחוזרים. הביטחון העצמי וההרגשה הכללית ממש טובים. סוף סוף אתם יכולים לבטא בצורה חופשית את הכמיהה שלכם לאהבה בלי לקבל ביקורת. לכו על זה ותיהנו. זכרו כי גם לרוחניות יש להציב גבולות, כדי להימנע מתלישות.

רוב הזמן אתם עסוקים במחשבות ותוכניות לגבי העתיד ולכן בקושי יש לכם זמן ואנרגיות למערכת היחסים. בן/ת הזוג עלולים לחוש טיפ טיפה מוזנחים וכדאי שתשימו לב לעניין הזה. אתם זקוקים להרבה מאוד חום ותמיכה. אל תהרסו את ה'כאן ועכשיו' בזוגיות בגלל דאגות וחוסר שקט פנימי. הדברים עומדים להסתדר על הצד הטוב ביותר. שפע ומזל בדרך! צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי.



יום ממוזל ומעודד אשר מתאים לטיולים ונסיעות ממושכות. צפויה לכם חוויה ייחודית. אתם תאבי הרפתקאות אבל היזהרו שלא להיסחף יותר מידי ולסכן את עצמכם. לפנויים יש סיכוי גבוה להיכרות עם מישהו חדש. הספונטאניות וההתלהבות שלכם מאפשרות התחלה חדשה במקום בו אחרים לא היו רואים שום דרך. בקיצור, יום מרגש. זכרו כי ביישנות יתר עלולה להוביל לסגירות, מופנמות ובדידות.


יש מי שטוען כי אתם צריכים להדוף את החיזורים. אתם נראים כל כך טוב ומושכים אליכם הרבה תשומת לב מבני המין השני. הרשו לעצמכם ליהנות ולקבל תשומת לב מכמה כיוונים, עד שתחליטו איפה מתאים לכם להתמקד. תפרגנו לעצמכם כמה הנאות קטנות הקשורות גם לאוכל טוב וגם לעניינים שברוח, אך אדיבות ועדינות מצידכם, עלולות להתפרש כחולשה בעיני יריביכם. אל תהססו להפגין את עוצמתכם.

לחוויה מסעירה מסוימת שתעברו היום יש משמעות רוחנית. זה ישפיע עליכם מאוד. אתם עלולים להגיב בקיצוניות בצורה שאינה אופיינית לכם כלל. לפני שאתם שוברים את הכלים עדיף שתעשו חושבים. שינוי פנימי הקשור לביטחון העצמי שלכם קשור וחיוני לתהליך שאתם עוברים. הגיע הזמן להוציא ממעמקים את הזיכרונות המעיקים, לאוורר ולשחרר. למרות נטייתכם לשמרנות נראה כי מזלכם הטוב הינו ביחס ישר למידת הספונטאניות שתגלו. שיחה מפתיעה תעשה לכם את היום.


צפויים קטעים לחוצים בחברתי. גלו קצת יותר גמישות. הפעלת הפונקציה של 'שמיעה סלקטיבית', אף היא יכולה להועיל לכם במקום להתרגז מכול שטות שאתם שומעים. שתפו פעולה עם אלה שרוצים את חברתכם ויכולים לסייע לכם להתחבר למקומות הנכונים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב [אישי או קרייריסטי] הדורש מכם תחכום ומניפולטיביות, גם אם באופייכם אתם מעדיפים הגינות ויושר.

סדר העדיפות שלכם משתנה. אתם עובדים על עצמכם בכיוון של פיתוח מודעות וגמישות מחשבתית. ההשקעה משתלמת. אל תיגררו למחלוקת, גם אם מאוד חשוב לכם להוכיח שאתם צודקים. המשיכו לפעול בכיוון זה. זה נכון עבורכם ומסייע לכם להרגיש טוב עם עצמכם. התגובות מהסביבה לא יאחרו לבוא. זה לא דורש מכם מאמץ עילאי אלא מידה נדיבה של פרגון לסביבה. הרקיע מעודד נסיעה ספונטאנית, כמו גם צופה מהלך חכם ומבריק מצידכם.


הישמרו מפני נפילה במצב הרוח רק בגלל שאתם מסתכלים על עצמכם בעיניים של אחרים. חבל שאתם עושים השוואות מיותרות. שמרו על הייחודיות שלכם. זה בדיוק סוד הקסם. מה שצריך להגיע אליכם- יגיע. הזמנה לאירוע מעניין מפתיעה אתכם. אל תתלבטו. עליכם לצאת ולבלות בכול מחיר. הרקיע מבשר על ויטאליות, כמו גם על אנרגיה פיסית ובריאות טובה. אל תתפשרו על דבר-מה אשר נוגד את עקרונותיכם. הסיקו מסקנות מהתרחשויות דומות בעבר שבהן התפשרתם.


עליכם לגלות יותר אסרטיביות. התחום המשפחתי מעסיק אתכם ואתם מוצאים את עצמכם פגיעים במיוחד מול מישהו שמנצל את מעמדו ואת העובדה שקשה לכם לסרב. תחושת חוסר היציבות תיעלם בקרוב, לאחר שתצהירו מה אתם מוכנים לעשות ומה- לא. לפחות בזוגיות יש לכם נחת. לא לזלזל במה שיש. הרקיע מעודד השקעה אינטנסיבית אשר את פירותיה תקטפו בעתיד.

התחושה הפיסית שלכם טובה היום במיוחד. גם מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ואתם מצליחים להשפיע על אחרים להתגייס ולעזור לכם. במסגרת 'התקפת ההיפר אקטיביות' שירדה עליכם, יתכן כי בני הזוג שלכם לא ממש עומדים בקצב. אל תשתמשו בזה כעילה למריבה. זה יהיה צעד לא חכם לחלוטין. הרקיע מציע לכם להתעורר ולהתבונן בשפע האפשרויות החדשות המדשדשות בפתח.


יום טוב ונפלא גם אם נדמה כי התוכניות המקוריות שלכם משתבשות. יש לכם מחויבויות ביתיות שמכבידות עליכם, אך באמצעות היצירתיות הבלתי נדלית, תמצאו דרך לצאת החוצה, למרות העומס, כדי ליהנות ולהתאוורר קצת. אל תתנו לאנרגיה השלילית להשפיע. הפנימו את העובדה שאתם זקוקים להרבה חופש. אז קחו את מה שעושה לכם טוב. הרקיע קורא לכם להיפתח לתחום חדש אשר ממש בימים אלה קיבלתם רמז הקשור בו.

מאמרים קשורים

Back to top button